Slovak Telecom rozširuje od 1. marca 2005 ponuku portfólia služieb s pridanou hodnotou pre zákazníkov podnikajúcich v oblasti zahraničného biznisu o novú službu – Medzinárodné bezplatné číslo.
Medzinárodné bezplatné číslo je služba umožňujúca komfortný kontakt zákazníkov so spoločnosťou/ firmou užívateľa pre poskytovanie informácií o zákazníkovej spoločnosti, produktoch alebo službách. Volajúci môžu bezplatne telefonovať zo zahraničia na Slovensko, pričom uskutočnené hovory hradí užívateľ služby. Cena volaní pre užívateľa závisí od tarifného pásma krajiny a siete pôvodu volania. Medzinárodné bezplatné číslo zjednodušuje predaj a marketingové aktivity a možno ho využívať v 23 krajinách Európy.
Slovak Telecom ponúka službu prostredníctvom Medzinárodného bezplatného čísla alebo Univerzálneho medzinárodného bezplatného čísla. Súčasťou služby je detailný výpis prichádzajúcich volaní zo zahraničia prostredníctvom web portálu. V ponuke je možnosť voľby jazyka (anglický, nemecký) a tzv. zákazníckej hlásky pre spracovanie volania podľa požiadaviek zákazníka.