SME

Deutsche Telekom bude klásť dôraz na širokopásmovú i mobilnú komunikáciu

Bonn 2. februára (TASR) Jednou z oblastí, na ktoré bude telekomunikačná skupina Deutsche Telekom AG v nasledujúcom období klásť dôraz, je širokopásmová ...

Bonn 2. februára (TASR) Jednou z oblastí, na ktoré bude telekomunikačná skupina Deutsche Telekom AG v nasledujúcom období klásť dôraz, je širokopásmová i mobilná komunikácia a zvýšená starostlivosť o klientov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Žijeme v čase rapídnych zmien. Počas najbližších desiatich rokov budú informačné technológie a telekomunikácie zohrávať kľúčovú úlohu tak v súkromnom, ako aj pracovnom živote," povedal na dnešnej konferencii Internationales Presse Kolloquium 2005 (IPK) v Bonne predseda predstavenstva Deutsche Telekomu Kai-Uwe Ricke.

SkryťVypnúť reklamu

Pred štyrmi rokmi Deutsche Telekom uviedol na trh širokopásmovú komunikáciu. V súčasnosti je vysokorýchlostné pripojenie v Nemecku masovo využívané. "Až 62 % dospelej populácie v Nemecku má prístup k internetu a počet jeho používateľov neustále rastie," uviedol Ricke. Preto sa chce Deutsche Telekom zamerať hlavne na skvalitnenie a rozšírenie obsahu prenášaného vysokorýchlostným internetom.

"Chceme dosiahnuť neobmedzenú mobilitu a integrovanú komunikáciu vo všetkých troch multimediálnych sieťach," vyhlásil René Obermann výkonný riaditeľ spoločnosti T-Mobile International AG & Co. KG., ktorá patrí do skupiny Deutsche Telekom. V súčasnosti divízia prevádzkuje približne 11 000 Hot Spotov. "Do konca roka 2005 plánujeme zvýšiť počet Hot Spotov po celom svete na 20 000," dodal Obermann.

SkryťVypnúť reklamu

V roku 2005 chce Deutsche Telekom skvalitniť aj starostlivosť o zákazníkov prostredníctvom zlepšovania procesov a spolupráce v skupine. "Zavádzame pilotný projekt, v ktorom vybraní top manažéri budú osobne riešiť problémy niekoľkých zákazníkov," vysvetlil Ricke. Top manažéri budú tiež päť dní pracovať na predajných miestach a call centrách. Cieľom týchto aktivít je získať spätnú väzbu od klientov a priblížiť zákazníkov vedúcim manažérom.

Na konferencii IPK predstavila skupina Deutsche Telekom aj nové riešenia a produkty.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  2. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  1. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  2. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  4. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  5. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  6. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  7. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 18 064
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 8 575
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 8 221
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 4 442
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 608
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 596
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 274
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 1 864
SkryťZatvoriť reklamu