Enlight Software sa začína pomaly prebúdzať k životu a zoznam ich vydaných hier obsahuje aj niektoré zaujímavejšie mená (Hotel Giant, Restaurant Empire, Joan of Arc, X2 - The Threat, Warlords Battlecry III a nakoniec zrejme najúspešnejší Scrapland) a momentálne sa vracia k začiatkom svojej tvorby - realtime stratégii Seven Kingdoms. Možno si na ňu niekto spomenie, vo svojom čase sa snažila konkurovať prvému dielu Age of Empires a ponúkala alternatívu pomocou prepracovanejšej diplomacii, avšak dnes už dávno zapadla prachom. Seven Kingdoms: Conquest bude plne 3D RTS s najnovšími grafickými finesami (pozrite si obrázky) a detailným prostredím.
Trevor Chan uvideol v tlačovej správe i ďalšie podrobnosti, o ktoré sa s vami podelíme. Celá hra obsiahne obdobie až 6 tisícok rokov, príbeh sa začína v starodávnom Egypte v roku 3000 p.n.l., v čase, kedy sa začali prvé boje medzi ľudskou rasou a démonmi. Posledná bitka sa odohrá v budúcnosti, ale na to ste istotne prišli sami. SK: Conquest ponúkne hráčom na výber až sedem rôznych rás za civilizáciu ľudi a rovnako sa sedmičky dočká i rasa démonov. Súboje by mali mať taktický nádych a úspešne ukončenie misie dosiahnete len vyvýženou armádou a správnym skombinovaním prvkov terénu s vašou stratégiou. Nebude chýbať ani mágia, hrdinovia, vývoj nových technológií, nerastné suroviny, prechod do vyšších vekov a multiplayer, teda všetko, čo dôverne poznáme. O hudobnú zložku sa postará orchester a nám neostáva nič iné ako veriť v pravdivosť planov Enlightu. Dôkaz dostaneme do rúk na jeseň tohto roku.
Zdroj: www.bluesnews.com, www.3dgamers.com