Podľa neho je označenie adventúra alebo akčná adventúra pre ich hru príliš úzka. Dreamfall radí do vlastného žánru nazvaného "futuristický thriller, ktorý mixuje adventúru, zakrádaciu akciu, hádanky, boj, príbeh a dialógy veľmi unikátnym spôsobom". Hráčom umožní prechádzať nádherné, do detailu prepracované lokácie, komunikovať so zaujimavými postavami, skúmať predmety a ľudí bez nejakého časového obmedzenia. V hre sa takisto nebudú respawnovať nepriatelia, pasce otvárať pod nohami ani vám nebude ubúdať zo zdravia. Na druhej strane hra strieda mierumilovné, tiché časti s tými akčnejšími, keď budete musieť stihnúť vykonať nejakú akciu v reálnom čase alebo budete môcť zomrieť. V každom aspekte však má Dreamfall podľa Ragnara vystihovať ducha adventure hier.
Na Tornquistovom blogu sa objavili tiež dva nové screenshoty v nízkom rozlíšení. Dreamfall môžete očakávať koncom roku 2005.
Zdroj: Ragnar Tornquist blog