SME

Tento týždeň sa u nás nič nestalo

Nepublikujte len preto, aby ste publikovali. Možno máte len jedno kľúčové posolstvo, ktoré môže byť na vašej webovej stránke celé roky. Nejde o to, aby ste mali na stránke niečo nové - ide o to, aby ste tam mali niečo užitočné a relevantné.

Niektoré organizácie sa s aktualizovaním svojich webových stránok veľmi nenamáhajú a majú na nich aj správy, ktoré už mesiace nie sú aktuálne. Tieto firmy nechápu, že ponechávanie takýchto informácií na stránke vážne poškodzuje ich dobrú povesť.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na druhej strane sú iné firmy, ktoré publikujú informácie, aj keď by nemuseli. Podľahnú ilúzii, že publikovanie je celé o zverejňovaní noviniek. Nie je - publikovanie je o zverejňovaní toho, čo je užitočné.

Cieľom publikovania nie je nič iné, ako dať správnu informáciu správnej osobe, v správnom čase a za optimálnych nákladov. Mnohí si neuvedomujú, že tá správna informácia môže byť stará päť rokov a tá nesprávna môže mať päť minút.

SkryťVypnúť reklamu

Pochádzam z malého írskeho okresu Longford. Tamojšie noviny Longford News mali kedysi trochu výstredného šéfredaktora, ktorý jeden týždeň umiestnil na prvú stránku takýto hlavný titulok: "Tento týždeň sa nič nestalo."

Ak vaša firma nie je práve vydavateľstvom, ktorého hlavnou oblasťou podnikania sú správy, nie je dôvod, prečo by ste mali mať na svojej webovej stránke významnú sekciu s najnovšími správami.

Ak máte len jedno posolstvo, ktoré chcete zákazníkom sprostredkovať, je úplne v poriadku, ak bude na vašej stránke visieť nezmenené každý jeden deň v roku.

Poznám množstvo firiem, ktoré sa zúfalo snažia vytvárať správy, stále informovať o niečom novom. Množstvo ich práce zväčša vychádza navnivoč, lebo to, čo vyprodukujú, nie je zaujímavé pre ich cieľovú skupinu. To "nové", čo vyprodukujú, pritom vytláča z ich webových stránok iné informácie, ktoré sú menej nové, ale dôležitejšie.

SkryťVypnúť reklamu

Web nie je o tom ponúkať stále niečo nové, ale ponúkať niečo užitočné. Pamätajte, že čo je pre vašu firmu novinka, môže byť pre ostatných absolútne nezaujímavé. Mnohé firmy napríklad robia tú strašnú chybu, že publikujú na webovej stránke svoje tlačové správy. Čítať typickú tlačovú správu je pritom asi také zaujímavé, ako sledovať, ako sa štartuje váš počítač. Tlačové správy nie sú určené na zverejnenie - sú určené pre novinárov, ktorí posúdia, či sa v nich nachádza niečo zaujímavé, a či by mohli - v ideálnom prípade - poslúžiť ako inšpirácia pre tvorbu skutočnej správy.

Ak nemáte, čo by ste zaujímavé publikovali, nepublikujte nič - držte sa svojho starého posolstva tak dlho, ako vám pomáha dosahovať vaše ciele.

Autor: Gerry Mcgovern , www.gerrymcgovern.com

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Mesiac.

Japonská ispace stratila kontakt so sondou stratila necelé dve minúty pred pristátím na Mesiaci.


TASR
Ľudia so závažnými a dlhotrvajúcimi ochoreniami, by mali mať zapísané informácie o svojom zdravotnom stave. Pomôcť im môže aj predinštalovaná funkcia v smartfóne.

Záchranári si zistia zdravotné údaje.


14
Vizualizácia zrážky Mliečnej cesty s galaxiou Andromeda.

Milkomeda nie je samozrejmosť.


10
Logá spoločností Instragram, Facebook, WhatsApp a Meta.

Spoločnosť nahradí štátne dotácie, ktoré udržiavali prevádzku elektrárne Clinton Clean Energy Center.


SITA

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 301
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 966
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 637
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 588
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 249
  6. Plátené tašky a opakované použitie 4 087
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 2 377
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 281
SkryťZatvoriť reklamu