SME

Európske korporácie namiesto vianočných pohľadníc posielajú e-maily

Londýn 17. decembra (TASR) - Európske investičné spoločnosti vyriešili nákladné vypisovanie obálok a lepenie stoviek známok po svojom a namiesto obligátnych ...

Londýn 17. decembra (TASR) - Európske investičné spoločnosti vyriešili nákladné vypisovanie obálok a lepenie stoviek známok po svojom a namiesto obligátnych vianočných pohľadníc sa tento rok rozhodli poslať svojim klientom a spolupracovníkom pozdrav emailom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hoci sa dlho považovali za znak zlého vkusu či dokonca lakomstva, elektronické pohľadnice si uprostred súčasného hospodárskeho poklesu našli veľkú obľubu aj medzi majetnými veľkými korporáciami.

Holandský gigant spotrebiteľskej elektroniky Philips, ktorý tento rok čelí ťažkým stratám, navrhol svojim pobočkám, aby k tohtoročným vianočným sviatkom poslali radšej emaily s textom a obrázkami než klasické papierové pohľadnice. Vedenie spoločnosti vysvetlilo svoju iniciatívu ako krok smerom k zredukovaniu výdavkov.

SkryťVypnúť reklamu

Elektronické pohľadnice zvyčajne obsahujú animovaný obrázok s krátkym textom a vhodnou hudbou v pozadí. K emailovým pozdravom sa tento rok uchýlilo asi 40 spoločností so sídlom vo Veľkej Británii, vrátane obchodnej banky Morgan Stanley, predajcov exkluzívneho textilu Barclays a Marks & Spencer, UBS Warburg, Ernst & Young, JP Morgan, Bank of America, ABN AMRO či Fidelity. Peniaze, ktoré tieto korporácie takýmto spôsobom ušetria, venujú na charitu pre bezdomovcov.

Niektoré spoločnosti však majú v posielaní emailových pozdravov už značnú prax. Napríklad taký fínsky gigant na trhu mobilných telefónov Nokia začal posielať elektronické pohľadnice už pred troma rokmi, keď sa takýto spôsob pozdravu ešte považoval za pomerne nevkusný. Ušetrené peniaze Nokia už tradične venuje fondu UNICEF.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 463
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 577
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 442
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 162
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 094
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 794
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 757
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 790
SkryťZatvoriť reklamu