Fantasy svet Eberronu je historicky rozdelený na "ten na povrchu" a "ten pod zemou". Klasicky, hore bývajú mierumilovní ľudia, elfovia a ďalší, pričom dolu stretnete temné bytosti v podobe démonov a rôznych príšer. Hrateľnosť je založená najmä na bojoch a namiesto manažovania zdrojov a výstavby základne vás hra vrhne rovno do boja. Boj nad zemou a pod ňou sa bude silne diferencovať. Pokým na povrchu uvidíte rozsiahle boje v štýle klasických RTSiek, pod povrchom vám Dragonshard pripomenie skôr akčné RPG - s niekoľkými postavami sa prehrýzate cez rozsiahle dungeony. Questy obe prostredia šikovne striedajú, takže hráč by mal zažiť veľmi príjemný strategický zážitok.
Dragonshard vyjde na jar 2005.
Zdroj: PR, www.gh3d.com, www.3dgamers.com