Užívatelia všetkých mesačných programov môžu navýšiť kredit na ľubovoľnej Prima karte prostredníctvom svojej faktúry za služby spoločnosti Orange Slovensko.
Nová služba sa volá Obnova Prima kreditu s Paušálom. Užívatelia ktoréhokoľvek mesačného programu spoločnosti Orange Slovensko môžu popri súčasných formách obnovy kreditu navýšiť kredit na ľubovoľnej Prima karte už aj prostredníctvom svojej faktúry za služby.
Kredit je týmto spôsobom možné obnoviť o ľubovoľnú sumu v hodnote najmenej 200 Sk a o transakcii sú obaja užívatelia (Prima aj Paušál) informovaní SMS správou.
Obnovu kreditu s paušálom je možné aktivovať v menu Zákazníckej linky 905, prostredníctvom hlasového menu na čísle 414 alebo na predajných miestach spoločnosti Orange Slovensko.
Obnovu kreditu s paušálom je možné vykonať prostredníctvom hlasového menu na čísle 414, alebo odoslaním SMS v tvare KRED_tel. číslo Prima účastníka_suma_ID kód na číslo 414.
Pri obnove kreditu prostredníctvom čísla 414 sa na autentifikáciu zákazníka využíva ID kód, ktorý je potrebné uviesť pri zadávaní požiadavky. Navýšenie kreditu sa zákazníkovi mesačného programu zobrazí na faktúre za služby.
Užívateľ paušálu si v menu na čísle 414 môže nastaviť aj automatickú obnovu kreditu na konkrétnej karte Prima, a to vždy, keď kredit na karte Prima klesne pod stanovenú hranicu alebo v posledný deň platnosti kreditu (tzv. Stály kredit).
Inou možnosťou je nastaviť tzv. Pravidelný kredit, vďaka ktorému sa bude kredit obnovovať v pravidelných časových intervaloch o sumu, ktorú si zákazník mesačného programu nastaví. Pri automatickej obnove kreditu je možné kredit navyšovať o sumy 200, 350, 500, 690, 1000 alebo 1 500 korún.
ID kód je štvormiestne identifikačné číslo, ktoré pomáha chrániť údaje zákazníka a zabraňuje tomu, aby si na jeho účet niekto objednal, menil alebo aktivoval služby bez jeho vedomia.
ID kód doručí spoločnosť Orange Slovensko bezplatne zákazníkovi doporučenou zásielkou v diskrétnej bezpečnostnej obálke.
Zákazník má možnosť zmeniť si svoj ID kód na ľubovoľné štvorciferné číslo (okrem 0000) zavolaním na číslo Zákazníckej linky 905 alebo na internetovej stránke Orange.