SME

ST nesúhlasí, že reklama na rodinný internet je v rozpore s etickým kódexom

Bratislava 16. novembra (TASR) - Slovak Telecom (ST), a. s., nesúhlasí s nálezom Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu, že jeho reklama na rodinný internet ...

Bratislava 16. novembra (TASR) - Slovak Telecom (ST), a. s., nesúhlasí s nálezom Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu, že jeho reklama na rodinný internet je v rozpore s Etickým kódexom.

ST sa nestotožňuje s nálezom komisie, pretože reklama nemôže nahradiť podrobné podmienky poskytovania telekomunikačnej služby. Ako uviedol Patrik Steller zo Slovak Telecomu, reklama informovala zákazníkov o existencii rodinného internetu a oboznamovala ich, kde nájdu podrobné informácie. Vo všetkých médiách bolo uvedené ako zdroj informácií Centrum služieb zákazníkom, vo väčšine prípadov aj internetová stránka ST. S odvolaním na to, že zákazník bol dostatočne informovaný, odmieta Slovak Telecom tvrdenia o nevhodnosti sloganu "neobmedzené pripojenie". "ST trvá na tom, že rodinný internet poskytuje neobmedzené pripojenie bez ohľadu na dĺžku stráveného času či prenesený objem dát v každý pracovný deň od štvrtej poobede do siedmej ráno a cez víkendy nonstop," dodal Steller.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Arbitrážna komisia sa nedávno na podnet súkromných osôb zaoberala viacerými prvkami reklamy Rodinný internet. Boli to cena tohto produktu, použitie slovného spojenia "neobmedzené pripojenie" a chýbajúca informácia o nutnosti príslušného technického vybavenia vrátane príslušnej hlasovej služby. Komisia dala za pravdu sťažovateľom len do určitej miery. Na základe posúdenia sťažnosti dospela k záveru, že uvedená reklama je v rozpore s Etickým kódexom, nakoľko ST nezvolil adekvátny slogan. Použitý slogan "neobmedzené pripojenie" nie je podľa komisie vhodný, pretože nejde o neobmedzené pripojenie. Pripojenie do internetu totiž možno realizovať len vo vyhradenom čase. Navyše, produkt uvádzaný v reklame pripojenie ani neumožňuje. V skutočnosti ide o nahradenie tarifných poplatkov pri samotnom pripojení paušálnou sumou. Komisia sa však vo svojom náleze stotožnila s tým, že nie je potrebné osobitne zdôrazňovať nevyhnutnosť modemu pre produkt Rodinný internet.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 937
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 630
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 793
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 734
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 3 082
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 549
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 1 787
  8. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt 1 590
SkryťZatvoriť reklamu