Možno ešte máte v pamäti otrasnú hru Universal Combat od šialeného Dereka Smarta, ktorá sa snažila simulovať všetko možné (riadenie vesmírnej lode, mikromanažment, súboje vo vesmíre i na povrchoch planét), ale nič z toho nebolo dotiahnuté do konca. Systém "čokoláda - dobrá, pivo - dobré, majonéza - dobrá" nefunguje v skutočnosti (alebo vám zmeska týchto surovín chutila???) a dvojnásobne to platí aj pre hry. Mrazenie na chrbte mi začalo prechádzať po chrbte, keď D.Smart oznámil vývoj ďalších hier na báze Universal Combat a dnes si jeden oficiálne predstavíme. Okrem datadisku Hold the Line sa k hráčom dostane aj Universal Combat: Hostile Intent, ktorá však bude akčného charakteru a prídeme o život vo vesmíre (pohyb, obchod i boj) a všetko sa sústredí na planéty - aký to obrovský žiaľ. Na výber máme dva spôsoby života (vojenský a vzbúrenecký) a každá postava bude mať na výber viac profesií, teda sa bude zdokonalovať v určitých veciach a tie bude ovládať lepšie - teda minimálne RPG prvky. Rečou čísel si vyskúšame 2 kampane, 10 scenárov, 5 slnečných sústav s 12 regiónmi s množstvom rôznych druhov základní a staníc. Súboje hráčom spestrí šesť nových zbraní (oproti UC) a celkovo 62 druhov dopravných prostriedkov. Nechcem byť zlým prorokom, ale napríklad už len pri obrovskom počte vozidiel sa zrejme značne obmedzí rozdielnosť strojov a znovu to vyzerá na obrovský svet... v ktorom sa však hráč môže rýchlo stratiť a hlavne nudiť. Nebudem však vopred vynášať súdy nad nedokončenou hrou a radšej si počkáme na hmatateľný dôkaz, za ktorý Dereka znovu odsúdime :).
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou
Zdroj: tlačová správa, www.avault.com