SME

Orange: nová služba Virtuálna recepcia

Orange Slovensko predstavuje novú službu Virtuálna recepcia, ktorá je určená firemným zákazníkom.


Služba umožňuje jednotný a centralizovaný telefonický prístup do firmy a okrem možnosti prehrať volajúcemu prednahraté informácie ponúka aj funkcie prepojenia na volaného účastníka vo firme a uloženia odkazu. Virtuálna recepcia pracuje na rovnakom princípe, ako hlasové menu Zákazníckej linky 905 spoločnosti Orange Slovensko a poskytuje tak prepracované a transparentné rozhranie pre všetkých volajúcich do firmy.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Virtuálna recepcia je služba určená najmä malým spoločnostiam, ktoré chcú zjednodušiť a zefektívniť telefonický kontakt medzi firmou a jej zákazníkmi. Bez toho, aby firma vynakladala nemalé prostriedky na zakúpenie technických zariadení, alebo platila zamestnanca na recepcii, môže využívaním Virtuálnej recepcie od Orangeu pôsobiť profesionálne a dôveryhodne. Tento výnimočný nástroj umožňuje bez potreby nového hardvéru alebo softvéru nepretržite poskytovať volajúcim informácie o spoločnosti a usmerniť prichádzajúce hovory tak, aby sa dostali k správnemu adresátovi.

SkryťVypnúť reklamu

Systém je plne automatizovaný a nastaviteľný presne podľa individuálnych požiadaviek zákazníka. Po prijatí hovoru je volajúcemu prehraté vopred pripravené privítanie a všeobecná informácia o spoločnosti. Virtuálna recepcia potom ponúka až deväť rôznych možností, ku ktorým sa volajúci dostane stlačením tlačidiel 1-9 na svojom telefóne. V závislosti od nastavenia Virtuálnej recepcie mu na každom z čísel môže byť prehratá informácia o konkrétnych produktoch alebo službách spoločnosti, môže uložiť odkaz do Hlasovej odkazovej schránky, alebo byť prepojený do ľubovoľnej telekomunikačnej siete.

Spoločnosť si určí administrátora, oprávneného meniť obsah a spôsob fungovania Virtuálnej recepcie. Spolu s aktiváciou služby získava firma aj manuál, ktorý podrobne opisuje spôsob nastavenia služby. Zmeny vo Virtuálnej recepcii vykonáva administrátor off-line, čo znamená, že všetky zamýšľané zmeny sú najprv nastavené, potom je možné ich otestovať a až následne uviesť upravenú Virtuálnu recepciu do ostrej prevádzky. Každá firma môže mať až troch administrátorov, ktorí sú oprávnení meniť nastavenia služby.

SkryťVypnúť reklamu

Ďalšou výhodou služby Virtuálna recepcia je, že volania na jej číslo z mobilných telefónov firmy sú bezplatné. Aj zamestnanci firmy tak môžu bezplatne získať informácie, prípadne zanechať odkaz pre svojich kolegov.
Výhodné sú aj ceny za presmerovanie hovorov prichádzajúcich do Virtuálnej recepcie na ďalšie zákaznícke čísla. Pokiaľ je hovor z Virtuálnej recepcie presmerovaný do siete Orange Slovensko, je minúta hovoru spoplatňovaná sumou 1 Sk (bez DPH) za minútu. Pri prepojení do siete konkurenčných telekomunikačných operátorov je účtovanie presmerovaných hovorov rovnaké, ako pri Paušále 60.

O aktiváciu služby Virtuálna recepcia môžu firemní zákazníci požiadať priamych predajcov, prípadne navštíviť ľubovoľné predajné miesto spoločnosti Orange Slovensko, kde dostanú bližšie informácie a kontakt na priameho predajcu. Aktivačný poplatok za službu Virtuálna recepcia je 2000 Sk (bez DPH), mesačný poplatok predstavuje 990 Sk (bez DPH). Predtým, ako si zákazníci Orangeu službu aktivujú, môžu si ju vyskúšať na mesiac za symbolický poplatok 1 Sk vrátane DPH.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Mesiac.

Japonská ispace stratila kontakt so sondou stratila necelé dve minúty pred pristátím na Mesiaci.


TASR
Ľudia so závažnými a dlhotrvajúcimi ochoreniami, by mali mať zapísané informácie o svojom zdravotnom stave. Pomôcť im môže aj predinštalovaná funkcia v smartfóne.

Záchranári cez zamknutú obrazovku zistia zdravotné údaje.


Vizualizácia zrážky Mliečnej cesty s galaxiou Andromeda.

Milkomeda nie je samozrejmosť.


10
Logá spoločností Instragram, Facebook, WhatsApp a Meta.

Spoločnosť nahradí štátne dotácie, ktoré udržiavali prevádzku elektrárne Clinton Clean Energy Center.


SITA

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 032
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 194
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 547
  4. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 4 306
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 172
  6. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 582
  7. Plátené tašky a opakované použitie 3 450
  8. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 2 400
SkryťZatvoriť reklamu