"Dúfame, že Orange aj naďalej zostane naším váženým partnerom," hovorí Branislav Zahradník z vedenia STV. Povedal, že s Orangeom sa dohodli, že nebudú poskytovať ďalšie informácie o vzájomných sporoch.
Orange mal za sponzoring získať reklamu - odkazy na firmu pred a po každom diele relácie, či v inzerátoch na súťaž, i možnosť používať logo SuperStar.
Zahradník zdôraznil, že rozpor neohrozí hlasovanie divákov cez SMS, ktoré rozhoduje o poradí v súťaži. Verí, že obaja mobilní operátori sa zachovajú racionálne. "Je to pre nich biznis."
STV pripúšťa, že SuperStar nakoniec nebude mať generálneho sponzora, ak bude výhodnejšie rozpredať reklamu viacerým spoločnostiam. "Neexistencia dohody s Orange by nemala ovplyvniť naše vyhlásenia o tom, že projekt Superstar bude komerčne úspešným."
STV stále tvrdí, že odhadované náklady na celý projekt sú okolo sto miliónov korún.
Autor: zu