SME
Utorok, 27. október, 2020 | Meniny má SabínaKrížovkyKrížovky

Slováci najviac obľubujú značku Nokia

Bratislava 27. septembra (TASR) - Nokia je podľa Slovákov najlepšia značka mobilných telefónov, Sony vyrába najlepšie televízory, Rajo je kráľom jogurtov ...

Bratislava 27. septembra (TASR) - Nokia je podľa Slovákov najlepšia značka mobilných telefónov, Sony vyrába najlepšie televízory, Rajo je kráľom jogurtov a za najlepší nealkoholický sýtený nápoj považujú Slováci Coca-Colu.

Vyplýva to z prieskumu zameraného na vnímanie značiek, ktorý na prelome júla a augusta tohto roka uskutočnila spoločnosť GfK Slovakia v rámci druhej vlny projektu GfK Koloseum.

Ako TASR informoval Rastislav Kočan z Oddelenia prieskumu trhu v oblasti finančných služieb, za najlepšiu komerčnú poisťovňu považujú Slováci Allianz-Slovenskú poisťovňu, spomedzi stavebných sporiteľní je najobľúbenejšia Prvá stavebná sporiteľňa. Za najlepšiu rozhlasovú stanicu považujú Slováci Rádio Expres. Jeho preferencie ako najlepšej značky v kategórii rozhlasové stanice vzrástli počas posledných 12 mesiacov o viac než polovicu a na prvom mieste tak vystriedalo Rádio Slovensko.

Skryť Vypnúť reklamu

V rámci športového oblečenia vyhráva suverénne značka Adidas. Spomedzi televíznych staníc obľubujú Slováci najviac TV Markíza, medzi týždenníkmi je lídrom Plus 7 dní a spomedzi denníkov vyhráva Nový čas. Najlepším poskytovateľom internetu je podľa obyvateľov Slovenska Slovak Telecom a v rámci osobných automobilov obľubujú Slováci najviac značku Škoda.

Prieskum pod názvom GfK Koloseum 2004 sa realizoval na reprezentatívnej vzorke 1 000 respondentov vo veku 15 až 79 rokov v rámci celej SR. Tento rok sa v 40 kategóriách hodnotilo vnímanie značiek pôsobiacich na Slovensku. V niektorých kategóriách boli zaznamenané zmeny v rebríčku hodnotenia, čo bolo spôsobené rôznymi zmenami na trhu vrátane efektívnej komunikácie. V projekte boli hodnotené značky produktov, služieb a spoločností. Výber kategórií pritom pokrýva širokú škálu oblastí od finančného trhu, médií, techniky a spotrebnej elektroniky až po potraviny.

Skryť Vypnúť reklamu

GfK Slovakia Inštitút pre prieskum trhu je dcérskou spoločnosťou FESSELGfK so sídlom vo Viedni, ktorá koordinuje všetky činnosti týkajúce sa prieskumu trhu v krajinách strednej a východnej Európy. Priamo s prieskumnou činnosťou sa spoločnosť GfK Slovakia začala zaoberať až v roku 1993, hoci založená bola o dva roky skôr. Spoločnosť zabezpečuje komplexné služby v kvantitatívnom a kvalitatívnom prieskume trhu na celom území Slovenska a prostredníctvom sesterských a kooperujúcich spoločností aj v zahraničí.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Petra Šabatu

Babiš už neriadi štát ako firmu, dúfa v zázrak

Kto prešľapuje tragickú koronavírusovú českú cestu? Ľudia typu Roberta Fica a Roberta Kaliňáka.

Jaroslav Faltýnek a Andrej Babiš.
Boris Kollár.

Koronavírus na Slovensku: Naď zverejnil podrobnosti plošného testovania (minúta po minúte)

Na Slovensku za pondelok pribudlo 901 prípadov nákazy novým koronavírusom pri 5 899 testoch. Pribudlo 11 úmrtí na pľúcnu formu COVID-19, celkový počet obetí je 176. Aktívnych prípadov nákazy je aktuálne 34 872.

Minister obrany SR Jaroslav Naď.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Na obranu deduškov

Vláda seniorom „odporúča“ zákaz vychádzania.

Peter Tkačenko

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  2. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  3. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  4. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  5. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  6. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  7. Pomáhajte čítaním
  8. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  9. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  10. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  1. Neodkladajte pre koronavírus vyšetrenie svojich očí
  2. BILLA podáva v kritickom období pomocnú ruku ľuďom z kultúry
  3. Vynovená predajňa v Smrdákoch
  4. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  5. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  6. Pandémia spomaľuje inovácie. Spoločnosti šetria
  7. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  8. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  9. Pomáhajte čítaním
  10. Duálnu prax v dm nahradilo počas pandémie online vzdelávanie
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 31 349
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 23 009
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 16 929
  4. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 15 216
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 13 458
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 774
  7. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 11 133
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 883
  9. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 734
  10. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 9 067