MSN Internet a Volvo oznámili dohodu o reklame cez internet
SEATTLE 3. decembra (SITA, Reuters) - Internetová divízia spoločnosti Microsoft Corp, MSN Internet, oznámila marketingovú dohodu s automobilkou Volvo, ktorá je dcérskou spoločnosťou automobilky Ford Motor Co. Ide o jednu z doteraz najrozsiahlejších intern
SITA
Tlačová agentúra
Písmo:A-|A+ Diskusia nie je otvorená
etových reklamných kampaní firmy MSN Internet.
Automobilka Volvo, ktorá minulý rok zrealizovala úspešnú internetovú reklamnú kampaň prostredníctvom America Online v spolupráci so spoločnosťou AOL Time Warner Inc, ktorá je rivalom firmy MSN, bude propagovať svoje produkty cez MSN v období 15 mesiacov. Reklama bude zahŕňať aj debutujúci športovo-užitkový model XC90. Kontrakt, ktorého hodnotu vyčíslil Microsoft na "niekoľko miliónov dolárov", prichádza v čase oslabenia na trhu internetovej reklamy v súvislosti so spomaľovaním americkej ekonomiky.
Okrem bežných reklamných obrázkov a textov na stránkach MSN vytvorí spoločnosť MSN Internet pre automobilku Volvo aj virtuálnu predajňu a stránku "digitálna garáž" s najnovšími informáciami pre vlastníkov automobilov Volvo. MSN má podpísané dohody o internetovej reklame aj s japonskými automobilkami Toyota Motor Corp a Nissan Motors.