Wolfsburg 22. novembra (TASR) - Volkswagen (VW), najväčší výrobca osobných automobilov v Európe, tento rok už cez internet uskutočnil so svojimi 5 500 dodávateľmi 500 000 obchodných nákupných operácií, čím dosiahol významné úspory nákladov na túto činnosť. Člen dozornej rady VW Javier García Sanz, ktorý zodpovedá sa oblasť nákupu, pre nemecký denník Die Welt síce neuviedol presnú výšku úspor, ale poznamenal, že ide o dvojciferné číslo v miliardách eúr. Okrem toho pracovníci jeho úseku vďaka internetu zvýšili efektívnosť svojej práce 19-násobne. VW nakupuje už 80 % svojich materiálnych potrieb pre závody Volkswagen, Škoda, Seat, Audi, Bentley, Bugatti a Lamborghini prostredníctvom tohto najmodernejšieho komunikačného média.
(1 EUR = 43,076 SKK)
* jns zll