SME

Internetová reklama: web áno, e-mail nie

Slovenskí používatelia internetu akceptujú reklamu na webových stránkach a prekáža im menej, ako reklama v rozhlase alebo v televízii. Veľmi negatívny postoj však majú k reklame šírenej prostredníctvom elektronickej pošty: prekáža takmer štyrom z piatich

používateľov. Vyplýva to z výsledkov prieskumu „iBus Internet a reklama“ agentúry Taylor Nelson Sofres, ktorý sa na Slovensku uskutočnil koncom septembra na vzorke 1595 používateľov internetu.

V prieskume sa zisťoval okrem iného postoj používateľov k reklame šírenej piatimi spôsobmi: e-mailom, na webových stránkach, na billboardoch a v rozhlasovom a televíznom vysielaní. Podľa zistení TNS ľudia zďaleka najnegatívnejšie vnímajú reklamu vo vlastných e-mailových schránkach. Nasleduje televízna reklama, ktorá prekáža viac než dvom tretinám respondentov, a rozhlasová reklama. Reklama na webových stránkach vôbec neprekáža viac než polovici internetistov, dve tretiny používateľov považujú za primerané aj jej množstvo. Reklama na billboardoch vadí len jednému z desiatich respondentov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

(rha)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 353
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 567
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 418
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 160
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 073
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 780
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 756
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 803
SkryťZatvoriť reklamu