Keďže je správa veľmi komplexná, skúsili sme vybrať len tie najzaujímavejše veci, pričom sme ju rozdelili podľa komponentov, ktoré bude Xenon obsahovať. Táto špecifikácia sa do vydania konzoly koncom roku 2005 samozrejme môže zmeniť, rovnako sa menila aj konfigurácia pôvodného Xboxu. Údaje označené "+" sú minimálne a môžu byť vyššie.
Procesor CPU
- 3.5+ GHz IBM PowerPC
- CPU obsahuje tri nezávislé procesory (jadrá)
- 21 miliárd inštrukcií za sekundu
- 32- KB L1 instruction cache a 32- KB L1 data cache
- zdieľaná 1-MB L2 cache pre všetky tri jadrá
Grafický procesor GPU
- na zakázaku vyrobený 500+ MHz ATI
- 48 miliárd pixel shaderov za sekundu
- fill rate 4+ gigapixely
- 500+ miliónov trojuholníkov
- 10+ MB EDRAM priamo na GPU
- hardvérové inštrukcie pre alpha blending, z-test, antialiasing
- DirectX 9.0 s viacerými rozšíreniami
- na výber vysoké (HDTV) aj nízke rozlíšenie (klasické TV)
Pamäť a priepustnosť
- 256+ MB spoločnej pamäte pre CPU a GPU
- priepustnosť 22.4+ GB za sekundu do RAM
- priepustnosť FSB 10.8 GB za sekundu (20-krát viac ako Xbox)
Audio a sieť
- spracováva CPU
- vlastný kompresný formát XMA (6:1–12:1)
- sieťová karta Ethernet 10/100-BaseT
- podpora 4 ovládačov
Média na ukladanie
- 12x DVD
- minimálne 64 MB pamäťové karty
- uvažuje sa nad zabudovaným hardiskom
Design a kompatibilita
- Xenon bude menší ako Xbox (konečný design ešte nie je k dispozícii)
- vibračný ovládač bude takmer totožný s tým z Xboxu
- uvažuje sa nad kompatibilitou s pôvodným Xboxom, výkon dokáže emulovať Xbox
Zdroj: