V stanovisku, ktoré sme dnes dostali z ústredia ICM Regional Headquarters Mobile Phones East Europe sa píše:
Siemens úspešne vytvoril novú kategóriu tzv. módnych telefónov spoločne s myšlienkou použiť mobil ako módny doplnok. Bol prvou spoločnosťou, ktorá takýto koncept vyvinula a dnes ju nasleduje množstvo iných výrobcov, napríklad Nokia.
Táto kategória bola od začiatku vyhradená pre značku Xelibri. Medzitým Siemens uviedol svoje telefóny ktoré predstavil ako módne, napríklad SL55. Úspech modelu SL55 ukázal, že pionierska práca, ktorú koncept Xelibri vykonal pripravila dokonale pôdu pre nové modely značky Siemens. To je tiež dôvod, prečo budú ďalšie módne telefóny uvedené pod značkou Siemens, najbližší predstavia v júni.
Druhý rad Xelibri sa predáva ďalej, v módnych obchodoch i štandardných predajniach s mobilmi. Siemens však už tretiu kolekciu telefónov Xelibri neuvedie a v súčasnosti vo firme prebiehajú diskusie, ako sa značka Xelibri využije v budúcnosti.
Zjednodušene povedané, Siemens si značkou Xelibri vydláždil cestu do nového segmentu mobilných telefónov. Keďže sa do tohto segmentu vtlačili aj ďalší výrobcovia, Siemens teraz stavia na vlastnej, podstatne známejšej značke. Nuž a ako spoločnosť naznačila vo svojom vyjadrení, ďalším dôvodom na zmenu bude asi fakt, že módny Siemens SL55 mal podstatne väčší úspech, ako podobné telefóny novej a menej známej značky Xelibri...