Bratislava 13. novembra (TASR) - Podľa výskumnej agentúry Taylor Nelson Sofres Interactive až 54,6 % Slovákom reklama na internete neprekáža. Len 17,4 % prekáža úplne a 26,3 % prekáža stredne.
Ďalšie výsledky ukazujú, že objem reklamy na Internete vnímajú jeho užívatelia ako primeraný (66,6 %) a iba 6,5 % opýtaných pre veľké množstvo reklamy daný portál opustilo. Najprijateľnejšou formou reklamy sa stal banner a najhoršie je vnímaná celoplošná reklama.
Z 24,7 % Slovákov, ktorí majú možnosť pracovať s PC vo svojej domácnosti, ju využíva len 19,1 %. O kúpe PC do domácnosti uvažuje takmer každý štvrtý.
Užívateľmi internetu sú najmä muži, a to vo veku do 29 rokov, s vyšším vzdelaním. Záujem pracovať s Internetom prejavilo až 33,6 % z tých, ktorí doteraz s Internetom nepracovali. Najčastejším spôsobom pripojenia je využitie bežnej telefónnej linky s modemom.
* jup zll