12. nov 2001 o 17:28
Reklama na internete väčšine aktívnych užívateľov neprekáža
BRATISLAVA 12. novembra (SITA) - Vyše 56 % užívateľov internetu sa v prieskume Internet a reklama agentúry Taylor Nelson Sofres vyjadrilo, že reklama na tomto médiu im neprekáža. Naopak 17,4 % užívateľov tento druh reklamy prekáža a každý štvrtý užívateľ
vidí v internetovej reklame strednú prekážku. Podľa TNS v porovnaní s ostatnými médiami možno tento výsledok považovať za pozitívny, keďže v rozhlase prekáža reklama takmer štvrtine respondentov a v televízii vyše 40 %.
Objem reklamy na internete zatiaľ vnímajú dve tretiny opýtaných ako primeraný a iba 6,5 % z nich prestalo používať konkrétny portál z dôvodu, že na ňom bolo príliš veľké množstvo reklamy. Za najprijateľnejšiu formu označili respondenti reklamný banner, naopak najhoršie vnímaná je veľkoplošná reklama.
Prieskum realizovala spoločnosť TNS na vzorke 1595 respondentov, ktorí sú aktívnymi užívateľmi internetu. Zber dát sa uskutočnil od 22. septembra do 30. septembra.
pb;na
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou