SME
Utorok, 7. február, 2023 | Meniny má Vanda

Reklama na internete väčšine aktívnych užívateľov neprekáža

BRATISLAVA 12. novembra (SITA) - Vyše 56 % užívateľov internetu sa v prieskume Internet a reklama agentúry Taylor Nelson Sofres vyjadrilo, že reklama na tomto médiu im neprekáža. Naopak 17,4 % užívateľov tento druh reklamy prekáža a každý štvrtý užívateľ

vidí v internetovej reklame strednú prekážku. Podľa TNS v porovnaní s ostatnými médiami možno tento výsledok považovať za pozitívny, keďže v rozhlase prekáža reklama takmer štvrtine respondentov a v televízii vyše 40 %.

Objem reklamy na internete zatiaľ vnímajú dve tretiny opýtaných ako primeraný a iba 6,5 % z nich prestalo používať konkrétny portál z dôvodu, že na ňom bolo príliš veľké množstvo reklamy. Za najprijateľnejšiu formu označili respondenti reklamný banner, naopak najhoršie vnímaná je veľkoplošná reklama.

Prieskum realizovala spoločnosť TNS na vzorke 1595 respondentov, ktorí sú aktívnymi užívateľmi internetu. Zber dát sa uskutočnil od 22. septembra do 30. septembra.



pb;na

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Logo podcastu Dobré ráno.

Dvesto osobností žiada premenovať a zmeniť ocenenie Vedec roka.


a 3 ďalší 6. feb
Zakladatelia spoločnosti SurgLogs

Slovenský startup digitalizuje americké zdravotníctvo.


4. feb

Špeciálne rozhovorové vydanie podcastu Zoom s Luciou Ciglar.


a 1 ďalší 4. feb
Podcast Klik

Komentovaný prehľad technologických správ.


a 2 ďalší 4. feb

Inzercia - Tlačové správy

  1. Môjobchod posilňuje svoju pozíciu v Košickom kraji
  2. Nový diel komiksu Posledný Follower v denníku SME
  3. Európu sužuje chrípka nebývalých rozmerov. Ako sa chrániť?
  4. INDEX: Prečo stále nemáme diaľnicu do Košíc
  5. Vyšlo februárové Doma v záhrade
  6. Turisti ešte v Egypte neobjavili veľa miest, hovorí delegátka
  7. Dom postavený z konope? Nápad, ktorý si zaslúžil envirocenu
  8. Wüstenrot aktívne čelí výzvam trhu a mení svoj obchodný model
  1. Ako vyzerá inteligentný bytový dom? Tajomstvo je v technológiách
  2. Podporujme imunitu aj vysokočistým beta glukánom
  3. Môjobchod posilňuje svoju pozíciu v Košickom kraji
  4. Európu sužuje chrípka nebývalých rozmerov. Ako sa chrániť?
  5. Nový diel komiksu Posledný Follower v denníku SME
  6. O2 predstavilo novú generáciu O2 Paušálov
  7. Nadácia COOP Jednota podporila Nemocnicu s poliklinikou Brezno
  8. INDEX: Prečo stále nemáme diaľnicu do Košíc
  1. Ktorá banka dvíha úroky na termiňáku? A čo pre to treba spraviť? 14 523
  2. Dodajte vašej pokožke šťavu 3 251
  3. Dom postavený z konope? Nápad, ktorý si zaslúžil envirocenu 3 084
  4. Šetriť energiu sa oplatí. Špecialisti poradili, ako na to 1 307
  5. Ako skĺbiť remeslo a moderné technológie? Inšpirujte sa Bajkery 1 157
  6. Wüstenrot aktívne čelí výzvam trhu a mení svoj obchodný model 569
  7. McDonald's opäť medzi lídrami v ankete Najzamestnávateľ roka 485
  8. Klinčeky Zanzibaru zarobili viac, než neslávny obchod s otrokmi 386
SkryťZatvoriť reklamu