Orange začína v týchto dňoch poskytovať zákazníkom, ktorí predĺžia svoj zmluvný záväzok a kúpia si nový telefón z akciovej ponuky, novú SIM kartu s rozšírenou službou Banking a ďalšími výhodami. Noví zákazníci môžu túto kartu získať od 7. apríla k všetkým paušálom s výnimkou Paušálu 30 maxi a Flexi.
64kB Java SIM karta obsahuje rozšírené Orange menu s bankingovou aplikáciou, ktorá ponúka už 10 slovenských bánk (Ľudová banka, Poštová banka, Slovenská sporiteľňa, Tatra banka, Všeobecná úverová banka, Istrobanka, Dexia banka, ČSOB, UniBanka, OTP banka).
Okrem toho umožní zákazníkom Tatra banky a od júna 2004 aj zákazníkom Slovenskej sporiteľne obnovu kreditu na ktorejkoľvek Prima karte prostredníctvom služby Banking priamo z mobilného telefónu. Rozšírené možnosti služby Banking na novej SIM karte umožňujú uložiť až 10 preddefinovaných účtov. Táto možnosť uľahčí zákazníkom uskutočňovať platby prostredníctvom služby Banking, keďže už nebudú musieť zadávať číslo účtu príjemcu pri každom prevodnom príkaze, ale môžu si preddefinovať čísla účtov, na ktoré uhrádzajú svoje platby.
Za účelom zjednodušenia úhrad faktúr za služby je týmto spôsobom preddefinovaný aj účet na úhradu faktúr za služby spoločnosti Orange Slovensko. Službu Banking je potrebné aktivovať v banke, s ktorou ju zákazník bude využívať.
Nová SIM karta umožňuje prostredníctvom Orange menu aj aktiváciu vybraných služieb, ako napríklad CLIP, CLIR, Orange Panorama, Obrazové správy a ďalšie. Pamäť na uložené SMS správy je rozšírená z 15 na 30 miest.
Orange menu bolo doplnené o niektoré ďalšie položky, napríklad Výhodný nákup, ktorý umožňuje získavať informácie o výhodných ponukách na nákup priamo cez mobilný telefón. Ďalšou novinkou sú Lokalizačné služby, ktoré zákazníkom ponúkajú voľby Nájdi moju polohu, Nájdi mojich známych aj Nájdi najbližšie. Nové Orange menu umožňuje tiež vyžiadať si informácie zo služby Orange info 350 vo forme obrazových správ.
Nová SIM karta s intuitívnym ovládaním vybraných služieb je ďalším krokom Orangeu v súlade s iniciatívou zjednodušiť užívateľom využívanie služieb, aby zákazníci mohli naplno spoznať a využívať možnosti, ktoré ich mobilný telefón v súčasnosti poskytuje.