Predseda a generálny riaditeľ Nokie Jorma Ollila na výročnom valnom zhromaždení spoločnosti načrtol, akým spôsobom určuje transformácia v odvetví mobilných komunikácií, stratégia a nová organizácia spoločnosti jej budúce postavenie. Ollila vo svojom prejave tiež zhrnul výsledky za rok 2003, stratégiu, kompenzačnú filozofiu spoločnosti a návrhy valného zhromaždenia.
„V rámci rozširovania mobility do rôznych oblastí života, obchodu a spoločnosti, uviedla Nokia v minulom roku na trh rekordný počet 40 nových modelov mobilných zariadení a očakávame, že podobné číslo dosiahneme aj v roku 2004," uviedol Jorma Ollila. „Portfólio našich výrobkov bude naďalej veľmi konkurencieschopné a ponúkne zariadenia mobilnej komunikácie, ktoré zmenia spôsob našej práce a zábavy, spôsob, akým nadväzujeme spojenie s ľuďmi a náš prístup k informáciám, ktoré považujeme za dôležité."
Zbližovanie mobilných komunikácií, informačných technológií a sektoru médií vytvára pre spoločnosť Nokia príležitosť vyvíjať nové produkty a služby v oblasti mobilných hier, multimédií a podnikových riešení. V súlade s víziou „Život sa stane mobilným“, spoločnosť Nokia predpokladá, že mobilita umožní ľuďom slobodnejší pohyb a možnosť stále mať pri sebe digitálny obsah a aplikácie.
V roku 2004 sa bude stratégia spoločnosti Nokia naďalej sústreďovať na tri kľúčové činnosti: rozšíriť mobilné hlasové služby, byť hnacou silou spotrebnej mobilnej multimediálnej technológie a priniesť rozšírenú mobilitu podnikom. „Trendy na týchto trhoch sledujeme už veľa rokov a svoju stratégiu a obchodovanie sme nastavili tak, aby sme si vytvorili silnú a viditeľnú pozíciu,“ uviedol Ollila. „Rastúci prenos dát a ochota ľudí používať mobilný telefón k rôznym úkonom naznačujú, že trhy pre multimediálne a podnikové riešenia ponúkajú nové obchodné príležitosti.“