Je koncipovaný ako časopis pre široké vrstvy čitateľov a prispievateľov, uviedol koordinátor projektu Peter Blaas na stretnutí s novinármi. "Redaktori sa nemusia zdržiavať v redakcii. Po napísaní článku ho z akéhokoľvek miesta, kde je dostupný internet, uverejnia prostredníctvom šikovného redakčného systému priamo na serveri," dodal.
Na rozdiel od iných časopisov pre mládež poskytuje Koxo podľa jeho šéfredaktora Radoslava Sedláka iba autorsky originálne príspevky zo všetkých oblastí života mladých. O jeho obsah, ktorý bude v deviatich rubrikách aktualizovaný trikrát týždenne, sa stará osem hlavných a štyria externí redaktori. Vytvorili aj diskusné fóra a reakcie na články, čím môžu samotní redaktori získavať spätnú väzbu od čitateľov na svoje príspevky, dodal Sedlák.
V rubrike Politikon mladí prispievatelia komentujú aktuálne dianie doma i vo svete. V Cestománii si čitatelia nájdu zážitky, skúsenosti ale i fotografie z ciest študentov. Tvorcovia chcú v budúcnosti spolupracovať s cestovnými kanceláriami pri prezentovaní lákavých ponúk pre študentov. Nechýba ani Literaturum, Hudobikum, Počítače, Kultúra a Šport. "Čítať a prispievať do Koxa môže každý, kto má chuť sa podeliť o svoje zážitky a skúsenosti s ostanými," podotkol šéfredaktor.
Ročné náklady na prevádzku Koxa hradené z financií Ministerstva školstva SR odhaduje Blaas na 300 tisíc korún. V budúcnosti by sa chceli vďaka príjmom z reklamy stať finančne samostatnými.
Skúšobnú prevádzku servera spustili 1. júla ako súčasť projektu mládež.sk, ktorý slúži ako informačno-komunikačné médium pre detské a mládežnícke organizácie na Slovensku.