SME

Internetový časopis Koxo má zlákať mladých ľudí

Bratislava 22. októbra (TASR) - Nový internetový časopis Koxo oficiálne spustili jeho tvorcovia z Rady mládeže Slovenska (RMS) dnes do prevádzky.

Je koncipovaný ako časopis pre široké vrstvy čitateľov a prispievateľov, uviedol koordinátor projektu Peter Blaas na stretnutí s novinármi. "Redaktori sa nemusia zdržiavať v redakcii. Po napísaní článku ho z akéhokoľvek miesta, kde je dostupný internet, uverejnia prostredníctvom šikovného redakčného systému priamo na serveri," dodal.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na rozdiel od iných časopisov pre mládež poskytuje Koxo podľa jeho šéfredaktora Radoslava Sedláka iba autorsky originálne príspevky zo všetkých oblastí života mladých. O jeho obsah, ktorý bude v deviatich rubrikách aktualizovaný trikrát týždenne, sa stará osem hlavných a štyria externí redaktori. Vytvorili aj diskusné fóra a reakcie na články, čím môžu samotní redaktori získavať spätnú väzbu od čitateľov na svoje príspevky, dodal Sedlák.

SkryťVypnúť reklamu

V rubrike Politikon mladí prispievatelia komentujú aktuálne dianie doma i vo svete. V Cestománii si čitatelia nájdu zážitky, skúsenosti ale i fotografie z ciest študentov. Tvorcovia chcú v budúcnosti spolupracovať s cestovnými kanceláriami pri prezentovaní lákavých ponúk pre študentov. Nechýba ani Literaturum, Hudobikum, Počítače, Kultúra a Šport. "Čítať a prispievať do Koxa môže každý, kto má chuť sa podeliť o svoje zážitky a skúsenosti s ostanými," podotkol šéfredaktor.

Ročné náklady na prevádzku Koxa hradené z financií Ministerstva školstva SR odhaduje Blaas na 300 tisíc korún. V budúcnosti by sa chceli vďaka príjmom z reklamy stať finančne samostatnými.

Skúšobnú prevádzku servera spustili 1. júla ako súčasť projektu mládež.sk, ktorý slúži ako informačno-komunikačné médium pre detské a mládežnícke organizácie na Slovensku.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 061
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 550
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 347
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 160
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 986
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 763
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 746
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 834
SkryťZatvoriť reklamu