Orange bude vzdelávať svojich zákazníkov

Na základe prieskumov nadnárodnej skupiny Orange až 80 % zákazníkov využíva len 10 % možností svojho mobilného telefónu. V týchto dňoch preto spoločnosť Orange Slovensko uvádza svoj nový projekt ...

Na základe prieskumov nadnárodnej skupiny Orange až 80 % zákazníkov využíva len 10 % možností svojho mobilného telefónu. V týchto dňoch preto spoločnosť Orange Slovensko uvádza svoj nový projekt, ktorého cieľom je pomôcť zákazníkom naplno využívať možnosti mobilnej komunikácie a umožniť im tak pohodlné a efektívne využívanie služieb.

Väčšina zákazníkov využíva zo širokého spektra služieb, ktoré majú k dispozícii vo svojich mobilných telefónoch, len tie základné - hlasovú komunikáciu či posielanie SMS správ. Spoločnosť Orange Slovensko v súčasnosti poskytuje už takmer 330 služieb, a preto považuje za mimoriadne dôležité pomôcť svojim zákazníkom orientovať sa v tejto ponuke. To je cesta vedúca k zefektívneniu využívania mobilného telefónu podľa individuálnych potrieb zákazníkov.

Spoločnosť Orange Slovensko prevzal zodpovednosť za vzdelávanie svojich zákazníkov. Súčasťou tohto programu je vytvorenie tímu špeciálne vyškolených poradcov. Orange poradcovia budú v každej predajni spoločnosti od 26. marca. Ich úlohou je poskytovať pomoc pri obsluhe mobilného telefónu a učiť zákazníkov naplno využívať jeho možnosti.
Poradenstvo bude bezplatné a bude zamerané na vysvetľovanie funkčnosti ponúkaných služieb a objasnenie ich výhod. „Je zrejmé, že mnohí zákazníci prichádzajú do našich predajní, iba keď uzatvárajú zmluvu o pripojení, prípadne ak si chcú aktivovať nejakú doplnkovú službu. V predajniach Orangeu sú však vítaní kedykoľvek a odteraz bez ohľadu na to, či si chcú aktivovať konkrétnu službu, im Orange poradcovia pomôžu naučiť sa používať akékoľvek služby alebo ich budú informovať o posledných novinkách v oblasti mobilnej komunikácie.
Mobilný telefón v súčasnosti už nie je len na telefonovanie alebo posielanie SMS. Je plnohodnotným multimediálnym komunikačným nástrojom, cez ktorý sa dá pristupovať na internet, posielať obrazové správy, získavať najnovšie správy a pristupovať k širokému spektru ďalších služieb založených na obsahu,“ hovorí Mariana Turáková, šéfka Oddelenia marketingu spoločnosti Orange Slovensko.

Zamestnancov Orangeu vrátane Orange poradcov bude vzdelávať novovytvorené vzdelávacie a tréningové centrum v Bratislave.

V rámci kampane pripravil Orange rozsiahlu roadshow s účasťou manažmentu firmy, s ktorou navštívi všetky krajské mestá Slovenska. Priamo počas nej sa budú môcť všetci existujúci ale aj potenciálni zákazníci stretnúť s manažmentom firmy a vyskúšať si množstvo služieb, ktoré Orange ponúka. Zároveň budú pripravené zábavné súťaže a prekvapenia pre všetkých, ktorí sa tohto podujatia zúčastnia. Roadshow sa uskutoční od 1. do 16. apríla postupne v Bratislave, Trnave, Prešove, Košiciach, Banskej Bystrici, Žiline, Trenčíne a Nitre.

Obdobnú roadshow pripravuje Orange aj pre svojich firemných zákazníkov. Pre najvýznamnejších firemných zákazníkov pripravuje Orange navyše ďalšie podujatie s názvom Orange infokempy.

Aj internetová stránka spoločnosti Orange Slovensko ponúkne svojim návštevníkom nové možnosti. Na úvodnej stránke www.orange.sk nájdu od 26. marca 2004 súhrn všetkých aktivít Orangeu v novej kampani. Pri vybraných službách si môžu zavolať na pomoc virtuálneho Orange poradcu, ktorý im v samostatnom okne priblíži jednotlivé služby, spôsoby ich využitia a situácie, v ktorých môžu byť užitočné.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kosík na videu z afrického väzenia odpovedá Kaliňákovi

Gašpar s Kaliňákom spochybňovali pravosť vyhlásenia bývalého siskára Ľuboša Kosíka o únose prezidentovho syna. Kosík poslal video ako dôkaz.

TV

Kosík vo videohovore z afrického väzenia: Zaručte mi bezpečnosť

Bývalý siskár potvrdzuje svoju totožnosť.

SVET

Zeman ťahal Drahoša do bahna, no on sa nedal. Znamená to prehru?

Český prezident sa vôbec sa nezmenil.

Neprehliadnite tiež

Vytvorili microSDXC kartu s najväčšou pamäťou

Karta od Integral Memory by mala byť v predaji od februára.

Po prvý raz zmapovali zmysly rastlín. Už vieme ako cítia

Namiesto zmyslových orgánov využívajú proteíny. Bez niektorých sa všetko zrúti.

Fyzikálna záhada. Neutrónové hviezdy svietia aj po zrážke

Dosvit po zrážke neutrónových hviezd je čoraz jasnejší, vyvracia očakávania.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  5. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  6. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 6 843
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 6 336
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke 4 960
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 3 416
  5. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 071
  6. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€ 2 642
  7. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 2 549
  8. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 255
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 837
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 502