SME

Orange bude vzdelávať svojich zákazníkov

Na základe prieskumov nadnárodnej skupiny Orange až 80 % zákazníkov využíva len 10 % možností svojho mobilného telefónu. V týchto dňoch preto spoločnosť Orange Slovensko uvádza svoj nový projekt ...

Na základe prieskumov nadnárodnej skupiny Orange až 80 % zákazníkov využíva len 10 % možností svojho mobilného telefónu. V týchto dňoch preto spoločnosť Orange Slovensko uvádza svoj nový projekt, ktorého cieľom je pomôcť zákazníkom naplno využívať možnosti mobilnej komunikácie a umožniť im tak pohodlné a efektívne využívanie služieb.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Väčšina zákazníkov využíva zo širokého spektra služieb, ktoré majú k dispozícii vo svojich mobilných telefónoch, len tie základné - hlasovú komunikáciu či posielanie SMS správ. Spoločnosť Orange Slovensko v súčasnosti poskytuje už takmer 330 služieb, a preto považuje za mimoriadne dôležité pomôcť svojim zákazníkom orientovať sa v tejto ponuke. To je cesta vedúca k zefektívneniu využívania mobilného telefónu podľa individuálnych potrieb zákazníkov.

Spoločnosť Orange Slovensko prevzal zodpovednosť za vzdelávanie svojich zákazníkov. Súčasťou tohto programu je vytvorenie tímu špeciálne vyškolených poradcov. Orange poradcovia budú v každej predajni spoločnosti od 26. marca. Ich úlohou je poskytovať pomoc pri obsluhe mobilného telefónu a učiť zákazníkov naplno využívať jeho možnosti.
Poradenstvo bude bezplatné a bude zamerané na vysvetľovanie funkčnosti ponúkaných služieb a objasnenie ich výhod. „Je zrejmé, že mnohí zákazníci prichádzajú do našich predajní, iba keď uzatvárajú zmluvu o pripojení, prípadne ak si chcú aktivovať nejakú doplnkovú službu. V predajniach Orangeu sú však vítaní kedykoľvek a odteraz bez ohľadu na to, či si chcú aktivovať konkrétnu službu, im Orange poradcovia pomôžu naučiť sa používať akékoľvek služby alebo ich budú informovať o posledných novinkách v oblasti mobilnej komunikácie.
Mobilný telefón v súčasnosti už nie je len na telefonovanie alebo posielanie SMS. Je plnohodnotným multimediálnym komunikačným nástrojom, cez ktorý sa dá pristupovať na internet, posielať obrazové správy, získavať najnovšie správy a pristupovať k širokému spektru ďalších služieb založených na obsahu,“ hovorí Mariana Turáková, šéfka Oddelenia marketingu spoločnosti Orange Slovensko.

SkryťVypnúť reklamu

Zamestnancov Orangeu vrátane Orange poradcov bude vzdelávať novovytvorené vzdelávacie a tréningové centrum v Bratislave.

V rámci kampane pripravil Orange rozsiahlu roadshow s účasťou manažmentu firmy, s ktorou navštívi všetky krajské mestá Slovenska. Priamo počas nej sa budú môcť všetci existujúci ale aj potenciálni zákazníci stretnúť s manažmentom firmy a vyskúšať si množstvo služieb, ktoré Orange ponúka. Zároveň budú pripravené zábavné súťaže a prekvapenia pre všetkých, ktorí sa tohto podujatia zúčastnia. Roadshow sa uskutoční od 1. do 16. apríla postupne v Bratislave, Trnave, Prešove, Košiciach, Banskej Bystrici, Žiline, Trenčíne a Nitre.

Obdobnú roadshow pripravuje Orange aj pre svojich firemných zákazníkov. Pre najvýznamnejších firemných zákazníkov pripravuje Orange navyše ďalšie podujatie s názvom Orange infokempy.

SkryťVypnúť reklamu

Aj internetová stránka spoločnosti Orange Slovensko ponúkne svojim návštevníkom nové možnosti. Na úvodnej stránke www.orange.sk nájdu od 26. marca 2004 súhrn všetkých aktivít Orangeu v novej kampani. Pri vybraných službách si môžu zavolať na pomoc virtuálneho Orange poradcu, ktorý im v samostatnom okne priblíži jednotlivé služby, spôsoby ich využitia a situácie, v ktorých môžu byť užitočné.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 137
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 9 842
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 306
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 152
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 017
  6. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 2 813
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 415
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 309
SkryťZatvoriť reklamu