ST sú oddnes definitívne Slovak Telecom

Slovak Telecom, a.s., je nové obchodné meno spoločnosti Slovenské telekomunikácie, a.s., ktorá od dnešného dňa kompletne mení firemnú identitu.

Tento krok je prirodzeným míľnikom v živote spoločnosti, ktorá v posledných troch rokoch – od vstupu strategického zahraničného investora - prešla zmenami.

„Nová firemná identita, ktorej súčasťou je nová značka (logo), obchodný názov spoločnosti, hodnoty značky, vízia a poslanie, ako aj firemná kultúra, má ukázať zmeny v našej spoločnosti smerom k zákazníkom ale aj dovnútra firmy a dať do súladu lepšie vnímanie zo strany zákazníkov s kvalitou a rozsahom našich služieb. Samotná zmena loga či názvu firmy určite neprinesie okamžitú zmenu pohľadu zákazníkov, dáva nám však možnosť komunikovať našimi aktivitami všetky zlepšenia, ktoré zákazníkom postupne prinášame“, uviedol prezident/CEO spoločnosti Slovak Telecom Miroslav Majoroš.

Spoločnosť doteraz nekomunikovala komplexne a integrovane všetky dôležité zmeny, ktoré sa v Slovak Telecome udiali v posledných rokoch. Prešla rozsiahlou reštrukturalizáciou s cieľom zvýšiť efektivitu jej fungovania, zmenila sa akcionárska štruktúra spoločnosti, radikálne sa rozšírilo portfólio produktov a služieb. „Našim zákazníkom sme priniesli sekundovú tarifikáciu. Rozšírili sme portfólio volacích programov aj internetových produktov a služieb, tak aby si z nich mohol vybrať naozaj bytový aj firemný zákazník. Veľkým firemným klientom ponúkame komplexné dátové riešenia. Na slovenský trh sme priniesli nové technológie ako napr. ADSL, MPLS, WLAN. Napriek dobrému vnímaniu spomínaných zmien u zákazníkov však sú možnosti rozvoja doterajšej značky obmedzené. Zákazníkom chceme dať jasný signál, že sme sa zmenili a že naďalej budeme prinášať inovácie, ktoré budú pre neho atraktívne“, pomenoval príčiny zmeny firemnej identity M. Majoroš.

Zmena firemnej identity je odrazom zmeny stratégie spoločnosti Slovak Telecom. Spoločnosť chce byť vnímaná nielen ako telekomunikačný operátor hlasových služieb pre bytových zákazníkov, ale ako univerzálny telekomunikačný operátor - poskytovateľ komplexných komunikačných služieb pre bytových a firemných zákazníkov. Nová vízia spoločnosti Slovak Telecom odráža filozofiu jej podnikania a jej stratégiu do budúcnosti. „Naša spoločnosť chce byť najspoľahlivejšou a na zákazníka orientovanou spoločnosťou spájajúcou komunikačný a informačný svet, ktorá prispieva k pozitívnemu vývoju Slovenskej republiky a kvality života v nej“, uviedol M. Majoroš.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Slobodné a rozvedené matky sú moderné vdovy, tvrdia Kotlebovci

Kotlebovci cielia na zraniteľné skupiny s najväčšími finančnými problémami.

PLUS

Európa sa hýbe smerom, akým chce Merkelová

Angela Merkelová bola v posledných rokoch tvárou Európskej únie. Bez domáce podpory to bude mať oveľa ťažšie.

EKONOMIKA

Bankomaty majú výročia. Takto vyzerali pred 50 rokmi

Prvý bankomat dali do používania v roku 1967 v Londýne.

Neprehliadnite tiež

Astronautka z NASA: Vieme, že sa niečo pokazí

Astronautka Dorothy Metcalf-Lindenburgerová hovorí, ako vyzerá tréning v NASA a ako sa astronauti pripravujú na zlyhania.

Rozšírená realita je zábavná aj užitočná. Skúste tieto aplikácie pre iPhone a iPad

Nová aktualizácia iOS 11 pre mobilné zariadenia od Apple priniesla aj ARKit. V ponuke sú prvé aplikácie a je s nimi zábava.

TECH_FM

Kontroverzný objav naznačuje, že praľudia sa mohli vyvinúť v Európe

Stopy dávneho tvora mätú vedcov. Odborníci sa sporia, komu patrili.

Strašia vás baktérie na mobile? Vymysleli "umývačku"

Nová nabíjačka dezinfikuje mobily, používa na to ultrafialové žiarenie.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 727
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 10 548
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 9 464
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 3 444
  5. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 2 072
  6. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 032
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 658
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 490
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 274
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 1 222