ST sú oddnes definitívne Slovak Telecom

Slovak Telecom, a.s., je nové obchodné meno spoločnosti Slovenské telekomunikácie, a.s., ktorá od dnešného dňa kompletne mení firemnú identitu.

Tento krok je prirodzeným míľnikom v živote spoločnosti, ktorá v posledných troch rokoch – od vstupu strategického zahraničného investora - prešla zmenami.

„Nová firemná identita, ktorej súčasťou je nová značka (logo), obchodný názov spoločnosti, hodnoty značky, vízia a poslanie, ako aj firemná kultúra, má ukázať zmeny v našej spoločnosti smerom k zákazníkom ale aj dovnútra firmy a dať do súladu lepšie vnímanie zo strany zákazníkov s kvalitou a rozsahom našich služieb. Samotná zmena loga či názvu firmy určite neprinesie okamžitú zmenu pohľadu zákazníkov, dáva nám však možnosť komunikovať našimi aktivitami všetky zlepšenia, ktoré zákazníkom postupne prinášame“, uviedol prezident/CEO spoločnosti Slovak Telecom Miroslav Majoroš.

Spoločnosť doteraz nekomunikovala komplexne a integrovane všetky dôležité zmeny, ktoré sa v Slovak Telecome udiali v posledných rokoch. Prešla rozsiahlou reštrukturalizáciou s cieľom zvýšiť efektivitu jej fungovania, zmenila sa akcionárska štruktúra spoločnosti, radikálne sa rozšírilo portfólio produktov a služieb. „Našim zákazníkom sme priniesli sekundovú tarifikáciu. Rozšírili sme portfólio volacích programov aj internetových produktov a služieb, tak aby si z nich mohol vybrať naozaj bytový aj firemný zákazník. Veľkým firemným klientom ponúkame komplexné dátové riešenia. Na slovenský trh sme priniesli nové technológie ako napr. ADSL, MPLS, WLAN. Napriek dobrému vnímaniu spomínaných zmien u zákazníkov však sú možnosti rozvoja doterajšej značky obmedzené. Zákazníkom chceme dať jasný signál, že sme sa zmenili a že naďalej budeme prinášať inovácie, ktoré budú pre neho atraktívne“, pomenoval príčiny zmeny firemnej identity M. Majoroš.

Zmena firemnej identity je odrazom zmeny stratégie spoločnosti Slovak Telecom. Spoločnosť chce byť vnímaná nielen ako telekomunikačný operátor hlasových služieb pre bytových zákazníkov, ale ako univerzálny telekomunikačný operátor - poskytovateľ komplexných komunikačných služieb pre bytových a firemných zákazníkov. Nová vízia spoločnosti Slovak Telecom odráža filozofiu jej podnikania a jej stratégiu do budúcnosti. „Naša spoločnosť chce byť najspoľahlivejšou a na zákazníka orientovanou spoločnosťou spájajúcou komunikačný a informačný svet, ktorá prispieva k pozitívnemu vývoju Slovenskej republiky a kvality života v nej“, uviedol M. Majoroš.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Trainspotting po slovensky. Ako žijú narkomani v Bratislave

Strávili sme víkend v spoločnosti ľudí závislých od drog.

KOMENTÁRE

Dobrovoľníci a štátna drogová politika sú v napätí

Drogový biznis sa globalizuje a digitalizuje.

ŠPORT

Bratia posielajú väčšinu platu rodičom

Synovia majstra sveta prekonali otca.

KOMENTÁRE

Sulíka nahnevali ruské noviny, zastal sa Únie

Ruské médiá opisujú údajnú petíciu za vystúpenie Slovenska z EÚ.

Neprehliadnite tiež

Na letiskách pýtajú mobil aj heslá. Ako sa brániť strate súkromia?

Američan musel na letisku colníkom prezradiť heslá, aj keď tam mal citlivé informácie z NASA.

Aj Dell vie vyrobiť monitor pre náročného hráča (test Dell S2716DG)

Má maximálne plynulý obraz v hrách, no využijete ho jedine s výkonnými grafickými kartami od Nvidie.

Štyri hry, ktoré vám spríjemnia víkend

Od plánovania hromadnej dopravy cez magické dobrodružstvo, ničenie áut, až po krvavú akciu.

Je kráľ YouTubu fašista, alebo mu médiá nerozumejú?

Felixa Kjellberga sleduje viac ako 50 miliónov ľudí. Teraz ho obvinili, že šíri nenávisť.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  5. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  7. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  10. Jarné prázdniny pri mori?
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  5. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  6. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  7. Stanovisko Klubu pre Bratislavu k zákazu hazardu v Bratislave
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Mesto Medzev v Charte európskych vidieckych obcí
  10. Valentínska nálada v Poluse pokračuje
  1. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 17 395
  2. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 10 842
  3. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 6 734
  4. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 5 977
  5. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 5 962
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 5 673
  7. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 4 133
  8. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 4 014
  9. Jeden z najkrajších interiérov má Meridiana v Prievidzi 3 680
  10. Fakulta manažmentu prepája štúdium a prax cez ďalšie strediská 3 337

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop