Tento krok je prirodzeným míľnikom v živote spoločnosti, ktorá v posledných troch rokoch – od vstupu strategického zahraničného investora - prešla zmenami.
„Nová firemná identita, ktorej súčasťou je nová značka (logo), obchodný názov spoločnosti, hodnoty značky, vízia a poslanie, ako aj firemná kultúra, má ukázať zmeny v našej spoločnosti smerom k zákazníkom ale aj dovnútra firmy a dať do súladu lepšie vnímanie zo strany zákazníkov s kvalitou a rozsahom našich služieb. Samotná zmena loga či názvu firmy určite neprinesie okamžitú zmenu pohľadu zákazníkov, dáva nám však možnosť komunikovať našimi aktivitami všetky zlepšenia, ktoré zákazníkom postupne prinášame“, uviedol prezident/CEO spoločnosti Slovak Telecom Miroslav Majoroš.
Spoločnosť doteraz nekomunikovala komplexne a integrovane všetky dôležité zmeny, ktoré sa v Slovak Telecome udiali v posledných rokoch. Prešla rozsiahlou reštrukturalizáciou s cieľom zvýšiť efektivitu jej fungovania, zmenila sa akcionárska štruktúra spoločnosti, radikálne sa rozšírilo portfólio produktov a služieb. „Našim zákazníkom sme priniesli sekundovú tarifikáciu. Rozšírili sme portfólio volacích programov aj internetových produktov a služieb, tak aby si z nich mohol vybrať naozaj bytový aj firemný zákazník. Veľkým firemným klientom ponúkame komplexné dátové riešenia. Na slovenský trh sme priniesli nové technológie ako napr. ADSL, MPLS, WLAN. Napriek dobrému vnímaniu spomínaných zmien u zákazníkov však sú možnosti rozvoja doterajšej značky obmedzené. Zákazníkom chceme dať jasný signál, že sme sa zmenili a že naďalej budeme prinášať inovácie, ktoré budú pre neho atraktívne“, pomenoval príčiny zmeny firemnej identity M. Majoroš.
Zmena firemnej identity je odrazom zmeny stratégie spoločnosti Slovak Telecom. Spoločnosť chce byť vnímaná nielen ako telekomunikačný operátor hlasových služieb pre bytových zákazníkov, ale ako univerzálny telekomunikačný operátor - poskytovateľ komplexných komunikačných služieb pre bytových a firemných zákazníkov. Nová vízia spoločnosti Slovak Telecom odráža filozofiu jej podnikania a jej stratégiu do budúcnosti. „Naša spoločnosť chce byť najspoľahlivejšou a na zákazníka orientovanou spoločnosťou spájajúcou komunikačný a informačný svet, ktorá prispieva k pozitívnemu vývoju Slovenskej republiky a kvality života v nej“, uviedol M. Majoroš.