Slovenské telekomunikácie menia logo, názov i filozofiu

Slovenské telekomunikácie spustili v médiách veľkú reklamnú kampaň, v ktorej zákazníkov pripravujú na zmenu loga, názvu i obchodnej filozofie.

V novinách sa objavili neoznačené inzeráty s veľkým štylizovaným logom v tvare dvoch polkruhov s ostrými cípmi a textový inzerát, v ktorom autor pomerne zložito vysvetľuje, ako sa v praxi mení logo i obchodná stratégia firmy.
V inzeráte sa píše: „Značka je vrcholom ľadovca, ktorý obsahuje všetky dôvody, pre ktoré sa človek rozhodne dôverovať určitému produktu, službe či spoločnosti. Značka je „pocitovou skratkou“ - tvorenou na základe predchádzajúcich skúseností a sympatií, podľa ktorej sa rozhodneme zvoliť si danú značku i nabudúce. Značka stelesňuje srdce a dušu spoločnosti - oči vidia grafický symbol, obrázok alebo nápis, ale srdce pri jednotlivých značkách vníma profesionalitu a prepracovanosť prístupu k ľuďom, kvalitu produktov, pokrokovosť riešení, stotožňuje sa s nezávislým životným štýlom, cíti chuť alebo vôňu.“
Autor článku si dáva rečnícku otázku: „No čo robiť, ak nastane okamih, keď všetci cítime, že značka nespĺňa presne to, čo by si ľudia využívajúci produkty a služby najviac priali, a nereprezentuje všetko, čo zamestnanci
spoluvytvárajú svojou činnosťou? Čo ak pocit, ktorý značka vyvoláva, nezodpovedá tomu, čomu by zodpovedať mohol?“
Záver článku ponúka odpoveď: „Nastáva čas na rozhodnutie, ktoré predznamená vývoj v budúcnosti. Nastáva čas na zmenu, ktorá nebude zmenou písmen či obrázkov. Nastáva čas na zmenu hodnôt,
zmenu pocitu, vnímania. Neznamená odklon od všetkého zaužívaného k novému. Je to dôkladná analýza všetkých dôvodov, pre ktoré ľudia vnímajú značku pozitívne či menej priaznivo. Pozitíva zostávajú a tvoria sa plány ich ďalšieho vývoja. Ďalšie veci sa menia, prichádzajú nové myšlienky, nové možnosti zlepšenia, do praxe sa uvádzajú podnety, ktoré sa získali pozorným načúvaním všetkých tých, ktorí značku poznajú a vnímajú. Zmena značky je teda vyústením snáh v predchádzajúcom období, znamená nové vnímanie, nový priestor na zlepšenie všetkého toho, čo značka stotožňuje.“

Momentálne prebiehajúca reklamná kampaň je zjavne ešte len začiatkom komunikácie ST s verejnosťou a uverejnené nekompletné logo v krátkom čase doplní nový názov. Podľa informácií MOBIL.SME.SK sa Slovenské telekomunikácie premenujú na Slovak Telecom.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Prečo sa Česi rozhodli vyhodiť vlastnú krajinu do povetria

Voliči Mariana Kotlebu a Miloša Zemana sa hnevajú na 21. storočie.

Neprehliadnite tiež

Prečo hrá mozog džezového a klasického pianistu rovnakú skladbu inak

Mozgy džezových a klasických pianistov fungujú rozdielne. Dokonca aj vtedy, keď hrajú tú istú skladbu.

Spravili krok k včasnému odhaleniu rakoviny, krvný test má veľkú úspešnosť

Test dokázal určiť aj päť typov rakoviny, na ktoré doteraz neexistuje skríning.

TECH_FM

Historici sa mýlia, čiernu smrť roznieslo čosi iné

Nový výskum naznačuje, ako sa problém šíril.

NASA testuje jadrový reaktor pre astronautov na Marse

Prvotné testy kompaktného reaktora v americkej Nevade boli úspešné.

Legendárna hra Age of Empires sa vráti v modernom prevedení vo februári

Hru museli v mnohých smeroch prepracovať, aby fungovala na moderných počítačoch.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  7. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  10. Kam do tepla v januári?
  1. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  5. Alarica – new business project in the market of shoes
  6. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  7. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  8. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  9. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  10. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 15 454
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 688
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 269
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 1 997
  5. Kam do tepla v januári? 1 756
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 388
  7. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 326
  8. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 1 310
  9. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 912
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 898