Slovenské telekomunikácie menia logo, názov i filozofiu

Slovenské telekomunikácie spustili v médiách veľkú reklamnú kampaň, v ktorej zákazníkov pripravujú na zmenu loga, názvu i obchodnej filozofie.

V novinách sa objavili neoznačené inzeráty s veľkým štylizovaným logom v tvare dvoch polkruhov s ostrými cípmi a textový inzerát, v ktorom autor pomerne zložito vysvetľuje, ako sa v praxi mení logo i obchodná stratégia firmy.
V inzeráte sa píše: „Značka je vrcholom ľadovca, ktorý obsahuje všetky dôvody, pre ktoré sa človek rozhodne dôverovať určitému produktu, službe či spoločnosti. Značka je „pocitovou skratkou“ - tvorenou na základe predchádzajúcich skúseností a sympatií, podľa ktorej sa rozhodneme zvoliť si danú značku i nabudúce. Značka stelesňuje srdce a dušu spoločnosti - oči vidia grafický symbol, obrázok alebo nápis, ale srdce pri jednotlivých značkách vníma profesionalitu a prepracovanosť prístupu k ľuďom, kvalitu produktov, pokrokovosť riešení, stotožňuje sa s nezávislým životným štýlom, cíti chuť alebo vôňu.“
Autor článku si dáva rečnícku otázku: „No čo robiť, ak nastane okamih, keď všetci cítime, že značka nespĺňa presne to, čo by si ľudia využívajúci produkty a služby najviac priali, a nereprezentuje všetko, čo zamestnanci
spoluvytvárajú svojou činnosťou? Čo ak pocit, ktorý značka vyvoláva, nezodpovedá tomu, čomu by zodpovedať mohol?“
Záver článku ponúka odpoveď: „Nastáva čas na rozhodnutie, ktoré predznamená vývoj v budúcnosti. Nastáva čas na zmenu, ktorá nebude zmenou písmen či obrázkov. Nastáva čas na zmenu hodnôt,
zmenu pocitu, vnímania. Neznamená odklon od všetkého zaužívaného k novému. Je to dôkladná analýza všetkých dôvodov, pre ktoré ľudia vnímajú značku pozitívne či menej priaznivo. Pozitíva zostávajú a tvoria sa plány ich ďalšieho vývoja. Ďalšie veci sa menia, prichádzajú nové myšlienky, nové možnosti zlepšenia, do praxe sa uvádzajú podnety, ktoré sa získali pozorným načúvaním všetkých tých, ktorí značku poznajú a vnímajú. Zmena značky je teda vyústením snáh v predchádzajúcom období, znamená nové vnímanie, nový priestor na zlepšenie všetkého toho, čo značka stotožňuje.“

Momentálne prebiehajúca reklamná kampaň je zjavne ešte len začiatkom komunikácie ST s verejnosťou a uverejnené nekompletné logo v krátkom čase doplní nový názov. Podľa informácií MOBIL.SME.SK sa Slovenské telekomunikácie premenujú na Slovak Telecom.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Desať vecí, ktoré treba vedieť o osýpkach

Prečítajte si desať základných otázok a odpovedí týkajúcich sa osýpok, ich prenosu, príznakov, možnej epidémie a ochrane pred nakazením.

KOMENTÁRE

Keď sú osýpky v hlavách

Keď sa na osýpky neočkovalo, ročne sa nimi nakazilo 10- až 20-tisíc detí.

EKONOMIKA

Fico sa chváli ekonomickými výsledkami. Oprávnene?

Prvého mája zverejníme súbor opatrení pre pracujúcich, tvrdí premiér.

Neprehliadnite tiež

Slováci pomáhajú hľadať pôvod záhadných častíc, ktoré môžu popierať Einsteina

Balón NASA vyniesol do stratosféry Zeme testovací experiment EUSO.

Našli húsenicu, ktorá za pár hodín zožerie igelitku. Vyrieši problém s plastovým odpadom?

Chuť pre plasty objavila u húsenice jedna z vedkýň náhodou.

Chémia ukrýva tajomstvo. Posledný prvok je v nedohľadne

Mendelejev predstavil prevratné usporiadanie známych chemických prvkov v periodickom systéme. Predpovedal aj existenciu neobjavených prvkov.

Ako uvariť najlepší a najzdravší čaj podľa vedy

Má mlieko vplyv na zdravotné benefity čaju? Je zdravší zelený alebo čierny čaj?

Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 krokov k vlastnému bývaniu
  2. Ovládajte svoje vozidlo mobilom
  3. Todos predstaví 4 americké premiéry na Autosalóne
  4. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  5. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  6. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  7. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  8. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  9. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  10. Inteligencia vo všetkom
  1. Budúcnosť EÚ a inteligentných miest
  2. Todos predstaví 4 americké premiéry na Autosalóne
  3. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  4. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  5. Ovládajte svoje vozidlo mobilom
  6. Zlatá minca 2016 priniesla pre mBank sedem ocenení
  7. BILLA a Jamie Oliver pozývajú deti do zázračnej záhradky!
  8. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  9. Odšťavovač s veľkým plniacim otvorom? Nenachytajte sa!
  10. Advokáti budú v stredu bezplatne radiť v 8 mestách
  1. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 24 233
  2. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 8 275
  3. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 6 984
  4. Nové auto alebo radšej jazdenka? 9 rád pre správne rozhodnutie 6 161
  5. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie 5 863
  6. 5 krokov k vlastnému bývaniu 5 398
  7. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo 3 546
  8. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne 3 292
  9. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy? 3 020
  10. Rodinná dovolenka v Burgenlande 1 722

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop