SME

ST upozorňujú reklamou na vysokorýchlostný internet

Bratislava 24. novembra (TASR) - Cieľom reklamnej kampane Slovenských telekomunikácií (ST), a. s., ktorá prebieha v týchto dňoch v médiách, nie je v žiadnom ...

Bratislava 24. novembra (TASR) - Cieľom reklamnej kampane Slovenských telekomunikácií (ST), a. s., ktorá prebieha v týchto dňoch v médiách, nie je v žiadnom prípade navádzať užívateľov na nelegálne sťahovanie filmov z internetu, ale prezentovanie výhod, ktoré so sebou prináša vysokorýchlostný internet. TASR o tom informoval hovorca ST, Radoslav Bielka v reakcii na ohlasy verejnosti.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V reklamnom spote sa objavujú ukážky zo známych filmov a preto vyvoláva dojem, že ST propaguje sťahovanie filmov z internetu, na čo by mal slúžiť práve ich produkt vysokorýchlostného pripojenia do internetu. ST uvádzajú, že ústredným motívom na ktorom je postavená celá reklamná kampaň, je prezentovanie výhod, ktoré so sebou prináša vysokorýchlostný a permanentný internet, na báze technológie ADSL. "Prostredníctvom obsahu internetu, čiže hier, filmov, hudby, či informácií, chceme verejnosti ukázať, čo všetko môže na internete nájsť a ako ho možno využiť na zábavu i na prácu", uviedol Bielka. Hovorca jednoznačne vylučuje navádzanie divákov na nelegálne sťahovanie filmov, či hudby s internetu.

SkryťVypnúť reklamu

Bielka dodáva, že v súčasnosti internet už ponúka služby typu video-on-demand, alebo online-video, prostredníctvom ktorých si záujemca môže film legálne stiahnuť, či už zdarma, alebo za poplatok. Na Slovensku takéto stránky zatiaľ dostupné nie sú, ale keďže internet je celosvetové médium, neexistuje nijaká prekážka využitia týchto služieb aj slovenskými záujemcami. Podľa jeho slov ST majú všetky práva na použitie filmových ukážok v televíznom spote vysporiadané. "Každý spot bol vo svojej konečnej verzii schválený zástupcom majiteľa práv," dodal Bielka.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 353
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 567
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 418
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 160
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 073
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 780
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 756
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 803
SkryťZatvoriť reklamu