Pokiaľ nie ste s nejakou službou operátora spokojný, máte problém s vyúčtovanými poplatkami alebo naopak potrebujete informácie o nových službách a spôsobe ako ich začať využívať, obráťte sa na zákaznícku informačnú linku vášho operátora – zväčša býva bezplatná.
Orange – 905
Na čísle 905 nájdete pod voľbou 1 automatické hlasové informácie o službách Orange, stlačením 2 si môžete aktivovať a deaktivovať nové služby a získať informácie o pretelefonovaných minútach a faktúrach. Pod trojkou je telefónny zoznam zákazníkov Orange. Ak chcete hovoriť so živým operátorom, stlačte po spojení číslo 9. Volanie na linku je bezplatné, ak sa však spojíte s operátorom, zaplatíte 1,20 Sk za minútu hovoru.
Informácie o internetových službách Orange sú na čísle 595, zaplatíte 1,20 Sk za minútu.
Majitelia Prima kariet zaplatia za hovor na obe čísla 4,50 Sk za minútu.
Eurotel 12345 (*903)
Na čísle 0903 903 903 poskytujú informácie o službách a faktúrach živí operátori, pre paušálnych zákazníkov je hovor zadarmo, majitelia Easy zaplatia 1,90 Sk za 30 sekúnd hovoru. Automatické, vopred nahraté informácie o prebiehajúcich akciách a službách získate na 12330. Ak potrebujete vedieť, koľko máte prevolaných minút či odoslaných SMS správ alebo si chcete aktivovať niektoré služby, vytočte 12320 (linka len pre paušálnych zákazníkov). Špeciálne pre majiteľov Easy kariet je určené číslo 123 51 (*51).
Slovenské telekomunikácie 0800 123456
Od 1. augusta majú bezplatnú zákaznícku linku aj Slovenské telekomunikácie – získate na nej informácie o všetkých službách, ktoré si tu môžete aj objednať. Reklamácie faktúr aslužieb možno podávať len písomne, bytoví zákazníci na adrese: Slovenské telekomunikácie, a. s., Centrum služieb zákazníkom, Laborecká 1, 040 11 Košice. Firmy na adrese: Slovenské telekomunikácie, a. s., Centrum služieb zákazníkom, Poštová 1, 010 08 Žilina.
Ak chcete nahlásiť poruchu telefónneho prístroja, volajte 12129.