SME

Aké mobily sú podľa Slovákov najlepšie?

Spoločnosť GfK Slovakia uskutočnila v priebehu júla 2003 vôbec prvý komplexný reprezentatívny prieskum na Slovensku zameraný na vnímanie značiek. Jeho výsledkom je zistenie, ktoré značky považujú Slováci za najlepšie.

Prieskum pod názvom GfK Koloseum 2003 sa realizoval na reprezentatívnej vzorke 1 000 respondentov vo veku 15 – 79 rokov metódou kvótneho výberu v rámci celej SR. Tento rok sa hodnotilo vnímanie značiek pôsobiacich na Slovensku v 58 kategóriách. To, ako sa jednotlivým značkám na Slovensku bude dariť naďalej, plánuje spoločnosť GfK Slovakia dokumentovať podobným prieskumom každoročne.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Metodika dopytovania

Prieskum sa realizoval na reprezentatívnej vzorke 1 000 respondentov vo veku 15 – 79 rokov štandardnou metódou kvótneho výberu v rámci celej SR s kvótnymi znakmi kraj, veľkosť sídla, pohlavie, vek a vzdelanie. Prieskum bol založený na osobných rozhovoroch s vybranými ľuďmi z populácie SR, pri ktorých bola presne dodržaná metodika vzťahujúca sa na tento typ prieskumu. Prieskum celkovo hodnotil značky produktov, služieb alebo spoločností. Výber kategórií pritom pokrýva širokú škálu oblastí od finančného trhu, médií, techniky a spotrebnej elektroniky až po potraviny.

SkryťVypnúť reklamu

Ukážka značiek, ktoré považujú Slováci za najlepšie (vybrané kategórie)

Mobilné telefóny:

1. Nokia (56,6%)
2. Siemens (12,2%)
3. Motorola (5,1%) 

Autor: Graf: GfK Slovakia

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 8 079
  2. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 691
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 586
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 564
  5. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 408
  6. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 951
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 903
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 224
SkryťZatvoriť reklamu