SR. Podnet na prešetrenie neidentifikovateľnej reklamy podala rade súkromná osoba. Agentúru SITA o tom informovala RVR.
V kampani nebol podľa sťažovateľa presne identifikovaný pôvodca reklamy, reklama nepropagovala žiadny produkt a navyše bola v rozpore s dobrými mravmi. AK RPR dospela hlasovaním k záveru, že sťažnosť je opodstatnená a jej šírenie je v rozpore s Kódexom Etických zásad reklamnej praxe platných na území SR. ST sa podľa svojho viceprezidenta pre korporátnu komunikáciu Jána Kondáša k rozhodnutiu rady vyjadria okamžite, akonáhle dostanú jej stanovisko oficiálnym spôsobom.
Uvedený reklamný spot s mottom "nie je všetko jasné, čo je oranžové" bol reakciou ST na reklamu spoločnosti Orange na službu Paušál 30 Mini, ktorú mobilný operátor uviedol na trh ako konkurenčný produkt k niektorým volacím paušálom ST. ST okrem toho v súvislosti s touto službou iniciovali na Protimonopolnom úrade SR preskúmanie možného zneužitia dominantného postavenia spoločnosťou Orange Slovensko. ST zároveň dosiahli na určitý čas na základe podania na Krajský súd v Bratislave, ktorý následne vydal predbežné rozhodnutie, ktoré prikazovalo obmedzenie reklamy na Paušál 30 Mini. Neskôr však ST svoje podanie zo súdu stiahli.