SME

Reklama ST voči Orange bola v rozpore etikou

BRATISLAVA 5. septembra (SITA) - Reklamná kampaň Slovenských telekomunikácií (ST) s mottom "nie je všetko jasné, čo je oranžové", bola podľa Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (AK RPR) v rozpore s Kódexom Etických zásad reklamnej praxe platných na území

SR. Podnet na prešetrenie neidentifikovateľnej reklamy podala rade súkromná osoba. Agentúru SITA o tom informovala RVR.

V kampani nebol podľa sťažovateľa presne identifikovaný pôvodca reklamy, reklama nepropagovala žiadny produkt a navyše bola v rozpore s dobrými mravmi. AK RPR dospela hlasovaním k záveru, že sťažnosť je opodstatnená a jej šírenie je v rozpore s Kódexom Etických zásad reklamnej praxe platných na území SR. ST sa podľa svojho viceprezidenta pre korporátnu komunikáciu Jána Kondáša k rozhodnutiu rady vyjadria okamžite, akonáhle dostanú jej stanovisko oficiálnym spôsobom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Uvedený reklamný spot s mottom "nie je všetko jasné, čo je oranžové" bol reakciou ST na reklamu spoločnosti Orange na službu Paušál 30 Mini, ktorú mobilný operátor uviedol na trh ako konkurenčný produkt k niektorým volacím paušálom ST. ST okrem toho v súvislosti s touto službou iniciovali na Protimonopolnom úrade SR preskúmanie možného zneužitia dominantného postavenia spoločnosťou Orange Slovensko. ST zároveň dosiahli na určitý čas na základe podania na Krajský súd v Bratislave, ktorý následne vydal predbežné rozhodnutie, ktoré prikazovalo obmedzenie reklamy na Paušál 30 Mini. Neskôr však ST svoje podanie zo súdu stiahli.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  2. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  3. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  4. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  5. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  7. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  8. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  1. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  4. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  5. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  6. Lesopark Hlboké slávnostne otvára svoje brány
  7. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  8. McDonald’s otvoril svoju prvú reštauráciu v Spišskej Novej Vsi
  1. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 7 993
  2. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 6 360
  3. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 5 562
  4. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 5 543
  5. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 4 715
  6. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 3 523
  7. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 3 402
  8. Viete, ako prekonať zlý cash flow aj transakčnú daň? 3 214
SkryťZatvoriť reklamu