SME
Štvrtok, 23. september, 2021 | Meniny má ZdenkaKrížovkyKrížovky

Reklama ST voči Orange bola v rozpore etikou

BRATISLAVA 5. septembra (SITA) - Reklamná kampaň Slovenských telekomunikácií (ST) s mottom "nie je všetko jasné, čo je oranžové", bola podľa Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (AK RPR) v rozpore s Kódexom Etických zásad reklamnej praxe platných na území

SR. Podnet na prešetrenie neidentifikovateľnej reklamy podala rade súkromná osoba. Agentúru SITA o tom informovala RVR.

V kampani nebol podľa sťažovateľa presne identifikovaný pôvodca reklamy, reklama nepropagovala žiadny produkt a navyše bola v rozpore s dobrými mravmi. AK RPR dospela hlasovaním k záveru, že sťažnosť je opodstatnená a jej šírenie je v rozpore s Kódexom Etických zásad reklamnej praxe platných na území SR. ST sa podľa svojho viceprezidenta pre korporátnu komunikáciu Jána Kondáša k rozhodnutiu rady vyjadria okamžite, akonáhle dostanú jej stanovisko oficiálnym spôsobom.

Skryť Vypnúť reklamu

Uvedený reklamný spot s mottom "nie je všetko jasné, čo je oranžové" bol reakciou ST na reklamu spoločnosti Orange na službu Paušál 30 Mini, ktorú mobilný operátor uviedol na trh ako konkurenčný produkt k niektorým volacím paušálom ST. ST okrem toho v súvislosti s touto službou iniciovali na Protimonopolnom úrade SR preskúmanie možného zneužitia dominantného postavenia spoločnosťou Orange Slovensko. ST zároveň dosiahli na určitý čas na základe podania na Krajský súd v Bratislave, ktorý následne vydal predbežné rozhodnutie, ktoré prikazovalo obmedzenie reklamy na Paušál 30 Mini. Neskôr však ST svoje podanie zo súdu stiahli.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Učiteľka s deťmi počas dištančného vyučovania v Košiciach.

Návšteva pápeža sa na číslach neukáže.


20. sep

Neprehliadnite tiež

Slovenský vedec Pavol Čekan zo spoločnosti MultiplexDX.

Vystúpi na Európskej noci výskumníkov.


9 h

Pádom Dvojičiek sa zaoberala podrobná správa.


a 1 ďalší 11 h
Noc výskumníkov 2021

Sledujte s nami Noc výskumníkov live.


12 h

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov
  2. "Je to dravec!" Priznáva šéfkuchár Michal Konrád
  3. Môžu byť kancelárie pripravené na budúcnosť?
  4. Odpady nad zlato
  5. Varujú pred púštnymi búrkami v Dubaji
  6. Profesionáli vedia, o čo ide. Ako si vybrať OZV a nepopáliť sa?
  7. Nová udržateľná značka kávy, ktorá dodá energiu na cesty
  8. Potrebujeme poďakovať vzorom. Preto rozbiehame novú biznis cenu
  9. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem
  10. K online predplatnému teraz získate DIGI GO na 6 mesiacov zdarma
  1. Potrebujeme poďakovať vzorom. Preto rozbiehame novú biznis cenu
  2. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov
  3. Varujú pred púštnymi búrkami v Dubaji
  4. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem
  5. K online predplatnému teraz získate DIGI GO na 6 mesiacov zdarma
  6. SodaStream má viac ako 700 predajcov, očakáva ďalší rast
  7. Nová udržateľná značka kávy, ktorá dodá energiu na cesty
  8. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  9. Prvé bezbariérové fitko vo Zvolene otvára ZŤP cestu k športu
  10. Odpady nad zlato
  1. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet 10 171
  2. Slovenský orloj – svetová atrakcia 6 077
  3. Zateplenie šikmej strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 4 461
  4. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho 4 154
  5. Zodpovedné investovanie praje budúcnosti a je fér 3 595
  6. Slováci ochutnali vegánske bagety. Chutili im? 3 061
  7. Mikroplasty sú v produktoch každodennej potreby. V ktorých? 2 659
  8. 5 tipov, ako si užiť jeseň v Bratislave a okolí 2 388
  9. Zateplenie strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 2 274
  10. Naša klimatická zmena: Návod ako pomôcť pri záchrane planéty 2 263
Skryť Zatvoriť reklamu