SME

Reklama ST voči Orange bola v rozpore etikou

BRATISLAVA 5. septembra (SITA) - Reklamná kampaň Slovenských telekomunikácií (ST) s mottom "nie je všetko jasné, čo je oranžové", bola podľa Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (AK RPR) v rozpore s Kódexom Etických zásad reklamnej praxe platných na území

SR. Podnet na prešetrenie neidentifikovateľnej reklamy podala rade súkromná osoba. Agentúru SITA o tom informovala RVR.

V kampani nebol podľa sťažovateľa presne identifikovaný pôvodca reklamy, reklama nepropagovala žiadny produkt a navyše bola v rozpore s dobrými mravmi. AK RPR dospela hlasovaním k záveru, že sťažnosť je opodstatnená a jej šírenie je v rozpore s Kódexom Etických zásad reklamnej praxe platných na území SR. ST sa podľa svojho viceprezidenta pre korporátnu komunikáciu Jána Kondáša k rozhodnutiu rady vyjadria okamžite, akonáhle dostanú jej stanovisko oficiálnym spôsobom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Uvedený reklamný spot s mottom "nie je všetko jasné, čo je oranžové" bol reakciou ST na reklamu spoločnosti Orange na službu Paušál 30 Mini, ktorú mobilný operátor uviedol na trh ako konkurenčný produkt k niektorým volacím paušálom ST. ST okrem toho v súvislosti s touto službou iniciovali na Protimonopolnom úrade SR preskúmanie možného zneužitia dominantného postavenia spoločnosťou Orange Slovensko. ST zároveň dosiahli na určitý čas na základe podania na Krajský súd v Bratislave, ktorý následne vydal predbežné rozhodnutie, ktoré prikazovalo obmedzenie reklamy na Paušál 30 Mini. Neskôr však ST svoje podanie zo súdu stiahli.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 874
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 537
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 632
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 490
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 275
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 234
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 3 032
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 052
SkryťZatvoriť reklamu