SME

Reklama ST voči Orange bola v rozpore etikou

BRATISLAVA 5. septembra (SITA) - Reklamná kampaň Slovenských telekomunikácií (ST) s mottom "nie je všetko jasné, čo je oranžové", bola podľa Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (AK RPR) v rozpore s Kódexom Etických zásad reklamnej praxe platných na území

SR. Podnet na prešetrenie neidentifikovateľnej reklamy podala rade súkromná osoba. Agentúru SITA o tom informovala RVR.

V kampani nebol podľa sťažovateľa presne identifikovaný pôvodca reklamy, reklama nepropagovala žiadny produkt a navyše bola v rozpore s dobrými mravmi. AK RPR dospela hlasovaním k záveru, že sťažnosť je opodstatnená a jej šírenie je v rozpore s Kódexom Etických zásad reklamnej praxe platných na území SR. ST sa podľa svojho viceprezidenta pre korporátnu komunikáciu Jána Kondáša k rozhodnutiu rady vyjadria okamžite, akonáhle dostanú jej stanovisko oficiálnym spôsobom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Uvedený reklamný spot s mottom "nie je všetko jasné, čo je oranžové" bol reakciou ST na reklamu spoločnosti Orange na službu Paušál 30 Mini, ktorú mobilný operátor uviedol na trh ako konkurenčný produkt k niektorým volacím paušálom ST. ST okrem toho v súvislosti s touto službou iniciovali na Protimonopolnom úrade SR preskúmanie možného zneužitia dominantného postavenia spoločnosťou Orange Slovensko. ST zároveň dosiahli na určitý čas na základe podania na Krajský súd v Bratislave, ktorý následne vydal predbežné rozhodnutie, ktoré prikazovalo obmedzenie reklamy na Paušál 30 Mini. Neskôr však ST svoje podanie zo súdu stiahli.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Týždenný podcast o novinkách z vedy.


a 2 ďalší

Najťažšie rozpoznateľné sú texty a obrázky.


TASR 2
Ilustračná foto.

Umožnil to pokles hladiny vody v najväčšej vodnej nádrži v krajine.


TASR
Ilustračné foto.

Mohlo ísť o izolovanú populáciu nomádskych lovcov a zberačov.


ČTK

Komerčné články

  1. Zariskoval a poslal k vode Wolt. Prešiel testom lojality
  2. FameL GmbH: Náhrada škody bez rizika nákladov
  3. Tipy z Rakúska aj od hostí. Ako vybudovať úspešné hotely?
  4. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  5. Objav prírodný ionťák, ktorý stojí za výkonom J. Slafkovského
  6. Union drží prvenstvo v dostupnosti zdravotnej starostlivosti
  7. Farba ju nezachráni. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina
  8. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú
  1. Tipy z Rakúska aj od hostí. Ako vybudovať úspešné hotely?
  2. FameL GmbH: Náhrada škody bez rizika nákladov
  3. Sú prípravky na imunitu len vyhodené peniaze?
  4. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  5. Zariskoval a poslal k vode Wolt. Prešiel testom lojality
  6. Nové átrium aj učebňa. V Pečovskej Novej Vsi investujú do školy
  7. Objav prírodný ionťák, ktorý stojí za výkonom J. Slafkovského
  8. Union drží prvenstvo v dostupnosti zdravotnej starostlivosti
  1. Rozhovor: Slováci mohli žiť v Pacifiku. Štefánik im kúpil ostrov 19 071
  2. Farba ju nezachráni. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina 6 761
  3. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame 4 950
  4. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne? 4 649
  5. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú 3 829
  6. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 3 648
  7. Jeden stavbár, druhý mikrobiológ. Bratia zvalcovali trh 3 423
  8. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky? 3 110
SkryťZatvoriť reklamu