SME
Utorok, 21. september, 2021 | Meniny má MatúšKrížovkyKrížovky

Porovnávacia reklama EuroTelu je podľa Rady pre reklamu v rozpore s etikou

Bratislava 5. septembra (TASR) - Arbitrážna komisia Rady pre reklamu (RPR) uznala ako opodstatnený podnet spoločnosti Orange Slovensko na prešetrenie ...

Bratislava 5. septembra (TASR) - Arbitrážna komisia Rady pre reklamu (RPR) uznala ako opodstatnený podnet spoločnosti Orange Slovensko na prešetrenie kampane jej konkurenta EuroTelu, propagujúcej produkt "20+20Viac".

Druhý mobilný operátor podľa tohto podnetu využil "neúplnú, nekorektnú a neobjektívnu porovnávaciu reklamu", ktorou predstavuje produkt ako lepšiu alternatívu k službe Orange-u Paušál 30 mini. Malo teda ísť o klamlivú reklamu. V prípade telekomunikačných služieb nie je podľa Orange-u možné v takejto reklame použiť len porovnanie ceny a počtu voľných minút, resp. SMS, bez porovnania iných kritérií a podstatných náležitostí produktov.

Skryť Vypnúť reklamu

Komisia však neuznala podnet súkromnej osoby v súvislosti s tou istou kampaňou, ktorý napadol viazanie produktu na odber akciového mobilného telefónu. Po prešetrení nebol uznaný ani ďalší podnet občana voči spoločnosti EuroTel v súvislosti s predvianočnou kampaňou na podporu predaja telefónnych súprav "Easy". Sťažovateľovi sa zdala byť nadhodnotená uvádzaná cena batoha, ktorý k sade dostávali zákazníci spoločnosti.

Rada pre reklamu je orgánom etickej samoregulácie v oblasti reklamy. Arbitrážna komisia RPR na základe prijatých podnetov posudzuje možný rozpor reklamy s Etickými pravidlami reklamnej praxe platnými na území SR, čiže Kódexom.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Dušan Kováčik v sprievode príslušníkov Zväzu väzenskej a justičnej stráže.

Súd vymeral Kováčikovi aj trest prepadnutia majetku.


4 h

Neprehliadnite tiež

Matematik Zbyněk Kubáček z Katedry matematickej analýzy a numerickej matematiky na Fakulte matematiky, fyziky a informatiky UK.

Vystúpi na Európskej noci výskumníkov.


8 h

Pozrite si live stream z prednášok Noci výskumníkov.


11 h
Hrebeň Wdowiak.

Preprava stavebného materiálu na Mars by bola astronomicky drahá.


ČTK 18. sep

Inzercia - Tlačové správy

  1. "Je to dravec!" Priznáva šéfkuchár Michal Konrád
  2. Profesionáli vedia, o čo ide. Ako si vybrať OZV a nepopáliť sa?
  3. Slováci ochutnali vegánske bagety. Chutili im?
  4. BLoKK: Z nevyužitých kancelárií v centre štýlové bývanie
  5. Poznáte všetkých TOP 10 Bratislavy?
  6. Naša klimatická zmena: Návod ako pomôcť pri záchrane planéty
  7. Školy sa znova môžu zapojiť do zberu starých mobilov
  8. Takto dokážu aj vaše peniaze zlepšiť život na našej planéte
  9. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet
  10. Volkswagen na IAA v Mníchove predstavil koncept elektromobilu
  1. Poznáte všetkých TOP 10 Bratislavy?
  2. Naša klimatická zmena: Návod ako pomôcť pri záchrane planéty
  3. 100% ovocné šťavy pod lupou – Prečo sa ich oplatí konzumovať?
  4. BLoKK: Z nevyužitých kancelárií v centre štýlové bývanie
  5. Aj panelák môže byť Smart
  6. Školy sa znova môžu zapojiť do zberu starých mobilov
  7. Pri uzatváraní PZP už nedominuje január
  8. "Je to dravec!" Priznáva šéfkuchár Michal Konrád
  9. Sledujte naživo pokusy so slovenskými výskumníkmi
  10. Vystúpte z radu, postavte si moderný dom podľa seba
  1. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet 9 431
  2. Slovenský orloj – svetová atrakcia 8 986
  3. Radosť zachytiť tieto krásne krivky 4 303
  4. Zodpovedné investovanie praje budúcnosti a je fér 3 587
  5. Mikroplasty sú v produktoch každodennej potreby. V ktorých? 3 558
  6. Zateplenie šikmej strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 3 131
  7. 5 tipov, ako si užiť jeseň v Bratislave a okolí 3 046
  8. Volkswagen na IAA v Mníchove predstavil koncept elektromobilu 2 689
  9. Prehľad bratislavských komunít. Čo všetko sa dá robiť so susedmi 1 868
  10. Takto dokážu aj vaše peniaze zlepšiť život na našej planéte 1 801
Skryť Zatvoriť reklamu