SME

Porovnávacia reklama EuroTelu je podľa Rady pre reklamu v rozpore s etikou

Bratislava 5. septembra (TASR) - Arbitrážna komisia Rady pre reklamu (RPR) uznala ako opodstatnený podnet spoločnosti Orange Slovensko na prešetrenie ...

Bratislava 5. septembra (TASR) - Arbitrážna komisia Rady pre reklamu (RPR) uznala ako opodstatnený podnet spoločnosti Orange Slovensko na prešetrenie kampane jej konkurenta EuroTelu, propagujúcej produkt "20+20Viac".

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhý mobilný operátor podľa tohto podnetu využil "neúplnú, nekorektnú a neobjektívnu porovnávaciu reklamu", ktorou predstavuje produkt ako lepšiu alternatívu k službe Orange-u Paušál 30 mini. Malo teda ísť o klamlivú reklamu. V prípade telekomunikačných služieb nie je podľa Orange-u možné v takejto reklame použiť len porovnanie ceny a počtu voľných minút, resp. SMS, bez porovnania iných kritérií a podstatných náležitostí produktov.

SkryťVypnúť reklamu

Komisia však neuznala podnet súkromnej osoby v súvislosti s tou istou kampaňou, ktorý napadol viazanie produktu na odber akciového mobilného telefónu. Po prešetrení nebol uznaný ani ďalší podnet občana voči spoločnosti EuroTel v súvislosti s predvianočnou kampaňou na podporu predaja telefónnych súprav "Easy". Sťažovateľovi sa zdala byť nadhodnotená uvádzaná cena batoha, ktorý k sade dostávali zákazníci spoločnosti.

Rada pre reklamu je orgánom etickej samoregulácie v oblasti reklamy. Arbitrážna komisia RPR na základe prijatých podnetov posudzuje možný rozpor reklamy s Etickými pravidlami reklamnej praxe platnými na území SR, čiže Kódexom.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  4. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  5. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  6. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  7. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  8. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  1. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  4. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  5. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  6. Lesopark Hlboké slávnostne otvára svoje brány
  7. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  8. McDonald’s otvoril svoju prvú reštauráciu v Spišskej Novej Vsi
  1. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 7 948
  2. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 6 025
  3. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 5 142
  4. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 5 035
  5. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 4 063
  6. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov 4 061
  7. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 3 557
  8. Viete, ako prekonať zlý cash flow aj transakčnú daň? 3 542
SkryťZatvoriť reklamu