SME

ST: Od 1.9. nové služby CLIP, CLIR, eBill a Kontrola spotreby

Od 1.septembra 2003 Slovenské telekomunikácie, a.s., rozšírili portfólio doplnkových služieb pre telefónnu prípojku.

Zákazníci môžu využiť služby CLIP, CLIR UC a D CLIR UC, známe z používania ISDN liniek a mobilných telefónov, ktoré zvýšia komfort telefonovania z pevnej analógovej linky. Ďalšími novinkami budú doplnková služba eBill (Účet za telekomunikačné služby cez internet) a Kontrola spotreby, ktorá bude poskytovaná v rámci služby Výpis odchádzajúcich volaní cez internet z telefónnej linky alebo prístupu ISDN.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Služba CLIP

Služba CLIP bude poskytovaná ako samostatná doplnková služba. Určená je pre celý zákaznícky segment, ktorý využíva analógové linky zapojené na digitálne ústredne. V súčasnosti zákazníci Slovenských telekomunikácií, a.s., využívajú túto službu pri linkách ISDN, kde je služba CLIP zriaďovaná automaticky pre každú linku.

SkryťVypnúť reklamu

Služba CLIP umožňuje volanému užívateľovi zistiť číslo volajúceho. Môže ju ovplyvňovať služba CLIR, ktorá potlačí zobrazenie čísla volajúceho. Zriadenie služby CLIP bude stáť 300,- Sk, pričom užívateľ nebude musieť platiť žiadny mesačný poplatok. Podmienkou využívania služby je koncové zariadenie (nie je súčasťou služby), ktoré musí podporovať prenos volajúceho čísla.

Akcia: Služba CLIP bude po jej uvedení na trh zriaďovaná za 1,-Sk do konca roka 2003 ak si zákazník na mieste predaja Slovenských telekomunikácií, a.s., kúpi niektorý z týchto telefónov: Siemens Euroset 2020 - šnúrový, Siemens Gigaset 200, Siemens Gigaset 4015, Panasonic KX-TCD705, Panasonic KX-TCD725

Služby CLIR UC a D CLIR UC

V prípade služby CLIR UC ide o jednorazové zamedzenie zobrazenia čísla volajúceho užívateľa s aktivovaním danej služby. Znamená to, že predradením *31* pred číslo volaného zabráni volajúci zobrazeniu a následnej identifikácii telefónneho čísla svojej prípojky (t.j. služba CLIR bude jednorazovo aktivovaná).

SkryťVypnúť reklamu

Naopak, pri službe D CLIR UC nebude číslo volajúceho za normálnych okolností (volajúci účastník uskutočňuje voľbu bez predraďovania čohokoľvek pred číslom volaného účastníka) zobrazené na koncovom zariadení volaného účastníka. Predradením # 31 * pred číslo volaného bude číslo volajúceho zobrazené na koncovom zariadení volaného účastníka (t.j. služba CLIR bude jednorázovo deaktivovaná).

V prípade CLIR UC, ako aj D CLIR UC sa volajúci účastník môže rozhodnúť, či sa bude alebo nebude zobrazovať číslo linky pre konkrétne volanie. To znamená, že volajúci podľa potreby zostáva anonymný. Služba CLIR bude mať prioritu pred službou CLIP.

Pri oboch doplnkových službách bude cena za zriadenie a mesačný poplatok za používanie 0,- Sk, pričom služby budú poskytované na dobu neurčitú a bez ohľadu využívania volacieho programu.

SkryťVypnúť reklamu

Účet za telekomunikačné služby cez internet (eBill)

Doplnková služba Účet za telekomunikačné služby cez internet (eBill) bude elektronickou formou papierovej verzie účtu za telekomunikačné služby. K dispozícii bude vo formáte pdf (len k nahliadnutiu na účet užívateľa) a xml (umožní transformáciu dát do rôznych účtovných systémov - napr. SAP - ako aj do formátu Excel a html). Účet za telekomunikačné služby cez internet ušetrí zákazníkovi čas a umožní údaje jednoducho spracovať v požadovanom formáte.

Zriadenie produktu bude bezplatné, pričom využívanie služby bude spoplatnené mesačne (za každý účet poplatok 200,- Sk bez DPH). Zákazníkom, ktorí využívajú voliteľné volacie programy Business Partner a Voice VPN bude táto služba poskytnutá bezplatne. Služba bude zriaďovaná pre všetkých užívateľov, právnické aj fyzické osoby na základe ich objednávky.

V prípade, ak zákazník využíva aj službu Výpis odchádzajúcich volaní cez internet, k účtu bude môcť pristupovať s už používaným loginom pre uvedenú službu alebo iným, novým loginom podľa priania zákazníka. Zákazníkovi bude aj naďalej doručovaná papierová forma účtu.

SkryťVypnúť reklamu

Kontrola spotreby

Novou funkciou doplnkovej služby Výpis odchádzajúcich volaní cez internet bude služba Kontrola spotreby. Táto funkcia služby umožní zákazníkovi priebežne kontrolovať počet a druh odchádzajúcich volaní z jeho telefónnej linky, alebo prístupu ISDN počas aktuálneho fakturačného obdobia. Súčasťou služby budú údaje o automaticky uskutočnených odchádzajúcich volaniach užívateľa (druh volaní, počet volaní rozdelených podľa druhov volaní a k nim zodpovedajúci pretelefonovaný čas). Cena služby Výpis odchádzajúcich volaní cez internet sa nemení.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 325
  2. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 6 898
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 094
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 842
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 713
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 829
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 185
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 1 524
SkryťZatvoriť reklamu