SME

ST stiahli zo súdu podanie voči kampani na Paušál 30 Mini

BRATISLAVA 7. augusta (SITA) - Slovenské telekomunikácie (ST) stiahli svoje podanie na Krajskom súde v Bratislave vo veci reklamnej kampane spoločnosti Orange Slovensko ...

BRATISLAVA 7. augusta (SITA) - Slovenské telekomunikácie (ST) stiahli svoje podanie na Krajskom súde v Bratislave vo veci reklamnej kampane spoločnosti Orange Slovensko na službu Paušál 30 Mini. Agentúre SITA to potvrdil viceprezident ST pre komunikáciu Ján Kondáš. “ST až do nedávnych dní nerobili konfrontačnú komunikačnú kampaň a ich stratégiou je vyvarovať sa takejto komunikácie aj v budúcnosti,“ povedal.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V budúcnosti ST podľa Kondáša urobia všetko preto, aby svojimi kampaňami vecne informovala o ponúkaných produktoch, službách a riešeniach rôzne cieľové skupiny. “Spoločnosť samozrejme bude veľmi pozorne sledovať kampane svojich konkurentov,“ dodal Kondáš. Spoločnosť Orange Slovensko rozhodnutie svojho konkurenta privítala. “Naďalej sa tak môžeme nerušene venovať našim užívateľom a vecne ich informovať o nových produktoch a službách namiesto zbytočných právnych sporov a konfrontácií, čo je pre nás, ako najväčšieho telekomunikačného operátora v počte zákazníkov kľúčové,“ povedal hovorca firmy Peter Tóth.

SkryťVypnúť reklamu

Podľa nepotvrdených informácií agentúry SITA spoločnosť ST stiahla podanie vo veci uvedenej reklamnej kampane aj zo Slovenskej obchodnej inšpekcie. Ďalej mala firma vziať späť aj podanie na súd vo veci služby Medzinárodné hovory, ktoré rovnako poskytuje slovenský Orange. K týmto informáciám, ani k aktuálnemu stavu podania na Protimonopolný úrad SR vo veci kampane na Paušál 30 Mini, sa ST nevyjadrili.

Práve na základe podania ST a následného predbežného opatrenia vydaného súdom musela spoločnosť Orange stiahnuť akúkoľvek reklamu propagujúcu službu Paušál 30 Mini spôsobom, ktorý sa vzťahuje k volaniu z pevných liniek. Orange tak od 26. júla musel stiahnuť všetky reklamy, letáky a ďalšie druhy propagácie tejto služby, ktoré by boli v rozpore s uvedeným predbežným opatrením. Stiahnutie podania by malo mať za následok pozastavenie uvedeného predbežného opatrenia. Orange však mal podľa svojho hovorcu kampaň na uvedený paušál naplánovanú len do konca júla.

SkryťVypnúť reklamu

V zdôvodnení podania na Krajský súd v Bratislave ST voči kampani Orangeu namietali napríklad uvedenie zavádzajúcich informácií, diskrimináciu pri poskytovaní služby a predátorské chovanie firmy. Všetky argumenty ST však spoločnosť Orange Slovensko odmietla. V reakcii na predbežné opatrenie súdu sa mediálny súboj oboch firiem vyostril, keď Orange v televízii prezentoval svoj pôvodný televízny spot na Paušál 30 Mini, avšak s rozostreným obrázkom telefónu pripojeného na pevnú linku a dodatkom, ktorý divákov informoval o tom, že firma na základe podaní "istého telekomunikačného operátora“ nemôže poskytovať o produkte relevantné informácie. ST následne reagovali mediálnou kampaňou, podľa ktorej “nie je všetko jasné, čo je oranžové“. Orange reagoval vyhlásením, že podnikne všetky právne kroky na ochranu svojich práv.

SkryťVypnúť reklamu

Paušál 30 Mini uviedol Orange na trh s otvoreným úmyslom konkurovať volaciemu programu ST Mini od Slovenských telekomunikácií. V mesačnom poplatku za Paušál 30 mini má užívateľ zahrnutých 30 voľných minút, ktoré môže čerpať na volania v rámci mobilnej siete Orange Slovensko, aj na volania do pevnej siete ST. Paušál umožňuje užívateľom v mobilnej sieti aj takzvané miestne volania, keď zákazník môže zo svojho mobilného telefónu volať v rámci zvýhodnenej primárnej oblasti, ktorú si vyberie po prevolaní predplatených minút. Ako zvýhodnenú primárnu oblasť si môže zákazník zvoliť ktorúkoľvek primárnu oblasť (UTO) Slovenských telekomunikácií. Krátko po firme Orange s podobným produktom, zameraným na rovnaký segment trhu prišiel aj konkurenčný operátor EuroTel, ktorého sú ST 51-percentným akcionárom.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  6. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  7. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  4. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  5. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  6. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 960
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 250
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 892
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 856
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 3 152
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 477
  7. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt 1 595
  8. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 1 499
SkryťZatvoriť reklamu