SME

DOPLNENÉ! Slovenské telekomunikácie vyrážajú do protiútoku

Po včerajšej tlačovej správe, v ktorej Slovenské telekomunikácie komentujú kroky spoločnosti Orange sa v slovenských médiách objavil ďalší úsmevný spot ...

Po včerajšej tlačovej správe, v ktorej Slovenské telekomunikácie komentujú kroky spoločnosti Orange sa v slovenských médiách objavil ďalší úsmevný spot doplnený plošnou inzerciou v najväčších slovenských denníkoch.
Tentoraz sú však autorom Slovenské telekomunikácie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Printová kampaň

Vizuál inzerátu je nápadne podobný grafickému dizajnu, ktorý používa spoločnosť Orange.
Na čiernom pozadí je bielym písmom veľký nápis: "Nenechajte sa dobehnúť. Nie je všetko jasné, čo je oranžové."
Zadávateľa inzerátu nie je možné identifikovať, chýba na ňom akýkoľvek vysvetľujúci text, alebo označenie Slovenských telekomunikácií.

SkryťVypnúť reklamu

Televízny spot je veľmi podobný: na čiernom pozadí sa zjaví biely text "Nenechajte sa dobehnúť" sprevádzaný čítaným textom: "Nenechajte sa dobehnúť. Ak vám istý mobilný operátor hovorí o výhodnosti, nemusí to byť pravda. Nie je všetko jasné, čo je oranžové." Na konci spotu sa objaví oranžový text "Nie je všetko jasné, čo je oranžové".
Ani televízny spot nie je nijak označený a divák nerozpozná, kto je zadávateľom. V bloku televíznych reklám sa pritom stala kuriózna situácia - po tomto spote televízia zaradila riadne označený spot Orange.

K aktivite Slovenských telekomunikácií sa vyjadril hovorca spoločnosti Orange Peter Tóth: "Spoločnosť Orange Slovensko s počudovaním vníma reklamnú kampaň vysielanú v televízii od 30.7.2003 a ktorá od dnešného dňa začala aj v printových médiách. Postup zadávateľa tejto reklamy považuje za nevhodný a hrubým spôsobom zasahujúci do práv spoločnosti Orange Slovensko. Spoločnosť Orange Slovensko v súvislosti s touto kampaňou podnikne preto všetky právne kroky na ochranu svojich práv."

SkryťVypnúť reklamu

Kde sa dvaja bijú, tretí sa smeje
Zvláštne na celej situácii je, že Slovenské telekomunikácie zatiaľ podľa našich informácií podnikli kroky iba proti spoločnosti Orange. EuroTel, ktorý na trh uviedol veľmi podobný program 20 + 20 Viac ostal v celom spore ako tichý pozorovateľ. Aký cieľ teda sledujú Slovenské telekomunikácie, ktoré majú v EuroTeli obchodný podiel?
Juraj Droba, riaditeľ pre vonkajšie vzťahy odmietol pre SME celý spor medzi Slovenskými telekomunikáciami a Orange komentovať. O programe 20 + 20 Viac povedal: "Náš program je vo svojom segmente najvýhodnejšou alternatívou na trhu. Marketingová komunikácia poukazuje na výhodnosť našej ponuky a je v súlade so zákonom."
Napriek tomu nie je vylúčené, že Slovenské telekomunikácie napokon podajú aj podnety na prešetrenie EuroTelu. Celý spor Slovenských telekomunikácií s Orange totiž nie je iba o nevhodne zvolenej reklamnej kampani, ale aj o tom, že ST napadli na Protimonopolnom úrade ceny, za ktoré Orange službu prevádzkuje. Bude zaujímavé sledovať, ako sa Protimonopolný úrad zachová...

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Podcast Klik

Komentovaný prehľad technologických správ.


a 1 ďalší 1
Asteroid 2024 YR4 zachytený Webbovým teleskopom.

Objekt je doteraz najmenší, aký Webbov teleskop zameral.


TASR 1
Ilustračná snímka.

(Ne)vedecký newsletter Tomáša Prokopčáka.


4
Misia Fram2 je pomenovaná po nórskej prieskumnej lodi.

Kapsula za pomoci padákov dosadla do vôd Tichého oceánu.


TASR

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  2. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  3. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  4. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  5. Na Marka oharka do jarka
  6. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 036
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 884
  3. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 9 082
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 369
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 3 861
  6. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 3 154
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 2 768
  8. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 2 474
SkryťZatvoriť reklamu