OPERÁTORI V ÚLOHE KOMIKOV: TENTORAZ BAVIA VEREJNOSŤ ST

DOPLNENÉ! Slovenské telekomunikácie vyrážajú do protiútoku

Po včerajšej tlačovej správe, v ktorej Slovenské telekomunikácie komentujú kroky spoločnosti Orange sa v slovenských médiách objavil ďalší úsmevný spot ...

Po včerajšej tlačovej správe, v ktorej Slovenské telekomunikácie komentujú kroky spoločnosti Orange sa v slovenských médiách objavil ďalší úsmevný spot doplnený plošnou inzerciou v najväčších slovenských denníkoch.
Tentoraz sú však autorom Slovenské telekomunikácie.


Printová kampaň

Vizuál inzerátu je nápadne podobný grafickému dizajnu, ktorý používa spoločnosť Orange.
Na čiernom pozadí je bielym písmom veľký nápis: "Nenechajte sa dobehnúť. Nie je všetko jasné, čo je oranžové."
Zadávateľa inzerátu nie je možné identifikovať, chýba na ňom akýkoľvek vysvetľujúci text, alebo označenie Slovenských telekomunikácií.

Televízny spot je veľmi podobný: na čiernom pozadí sa zjaví biely text "Nenechajte sa dobehnúť" sprevádzaný čítaným textom: "Nenechajte sa dobehnúť. Ak vám istý mobilný operátor hovorí o výhodnosti, nemusí to byť pravda. Nie je všetko jasné, čo je oranžové." Na konci spotu sa objaví oranžový text "Nie je všetko jasné, čo je oranžové".
Ani televízny spot nie je nijak označený a divák nerozpozná, kto je zadávateľom. V bloku televíznych reklám sa pritom stala kuriózna situácia - po tomto spote televízia zaradila riadne označený spot Orange.

K aktivite Slovenských telekomunikácií sa vyjadril hovorca spoločnosti Orange Peter Tóth: "Spoločnosť Orange Slovensko s počudovaním vníma reklamnú kampaň vysielanú v televízii od 30.7.2003 a ktorá od dnešného dňa začala aj v printových médiách. Postup zadávateľa tejto reklamy považuje za nevhodný a hrubým spôsobom zasahujúci do práv spoločnosti Orange Slovensko. Spoločnosť Orange Slovensko v súvislosti s touto kampaňou podnikne preto všetky právne kroky na ochranu svojich práv."

Kde sa dvaja bijú, tretí sa smeje
Zvláštne na celej situácii je, že Slovenské telekomunikácie zatiaľ podľa našich informácií podnikli kroky iba proti spoločnosti Orange. EuroTel, ktorý na trh uviedol veľmi podobný program 20 + 20 Viac ostal v celom spore ako tichý pozorovateľ. Aký cieľ teda sledujú Slovenské telekomunikácie, ktoré majú v EuroTeli obchodný podiel?
Juraj Droba, riaditeľ pre vonkajšie vzťahy odmietol pre SME celý spor medzi Slovenskými telekomunikáciami a Orange komentovať. O programe 20 + 20 Viac povedal: "Náš program je vo svojom segmente najvýhodnejšou alternatívou na trhu. Marketingová komunikácia poukazuje na výhodnosť našej ponuky a je v súlade so zákonom."
Napriek tomu nie je vylúčené, že Slovenské telekomunikácie napokon podajú aj podnety na prešetrenie EuroTelu. Celý spor Slovenských telekomunikácií s Orange totiž nie je iba o nevhodne zvolenej reklamnej kampani, ale aj o tom, že ST napadli na Protimonopolnom úrade ceny, za ktoré Orange službu prevádzkuje. Bude zaujímavé sledovať, ako sa Protimonopolný úrad zachová...

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Ukrajina konečne priznala vojnu s Ruskom. Slova vojna sa však bojí

Na východe Ukrajiny už aj formálne neprebieha protiteroristická operácia, ale otvorený konflikt.

KOMENTÁRE

Ako sa katolícka cirkev stala hrozbou pre Poľsko

Katolícka cirkev naklonená prijímaniu utečencov sa rozchádza s názorom väčšiny Poliakov.

Neprehliadnite tiež

Prečo hrá mozog džezového a klasického pianistu rovnakú skladbu inak

Mozgy džezových a klasických pianistov fungujú rozdielne. Dokonca aj vtedy, keď hrajú tú istú skladbu.

Spravili krok k včasnému odhaleniu rakoviny, krvný test má veľkú úspešnosť

Test dokázal určiť aj päť typov rakoviny, na ktoré doteraz neexistuje skríning.

TECH_FM

Historici sa mýlia, čiernu smrť roznieslo čosi iné

Nový výskum naznačuje, ako sa problém šíril.

NASA testuje jadrový reaktor pre astronautov na Marse

Prvotné testy kompaktného reaktora v americkej Nevade boli úspešné.

Legendárna hra Age of Empires sa vráti v modernom prevedení vo februári

Hru museli v mnohých smeroch prepracovať, aby fungovala na moderných počítačoch.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru?
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 15 966
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 9 231
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 820
  4. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 2 852
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 431
  6. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 2 256
  7. Kam do tepla v januári? 1 957
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 747
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 544
  10. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 918