SME
Nedeľa, 26. september, 2021 | Meniny má EditaKrížovkyKrížovky
OPERÁTORI V ÚLOHE KOMIKOV: TENTORAZ BAVIA VEREJNOSŤ ST

DOPLNENÉ! Slovenské telekomunikácie vyrážajú do protiútoku

Po včerajšej tlačovej správe, v ktorej Slovenské telekomunikácie komentujú kroky spoločnosti Orange sa v slovenských médiách objavil ďalší úsmevný spot ...

Po včerajšej tlačovej správe, v ktorej Slovenské telekomunikácie komentujú kroky spoločnosti Orange sa v slovenských médiách objavil ďalší úsmevný spot doplnený plošnou inzerciou v najväčších slovenských denníkoch.
Tentoraz sú však autorom Slovenské telekomunikácie.


Printová kampaň

Vizuál inzerátu je nápadne podobný grafickému dizajnu, ktorý používa spoločnosť Orange.
Na čiernom pozadí je bielym písmom veľký nápis: "Nenechajte sa dobehnúť. Nie je všetko jasné, čo je oranžové."
Zadávateľa inzerátu nie je možné identifikovať, chýba na ňom akýkoľvek vysvetľujúci text, alebo označenie Slovenských telekomunikácií.

Skryť Vypnúť reklamu

Televízny spot je veľmi podobný: na čiernom pozadí sa zjaví biely text "Nenechajte sa dobehnúť" sprevádzaný čítaným textom: "Nenechajte sa dobehnúť. Ak vám istý mobilný operátor hovorí o výhodnosti, nemusí to byť pravda. Nie je všetko jasné, čo je oranžové." Na konci spotu sa objaví oranžový text "Nie je všetko jasné, čo je oranžové".
Ani televízny spot nie je nijak označený a divák nerozpozná, kto je zadávateľom. V bloku televíznych reklám sa pritom stala kuriózna situácia - po tomto spote televízia zaradila riadne označený spot Orange.

K aktivite Slovenských telekomunikácií sa vyjadril hovorca spoločnosti Orange Peter Tóth: "Spoločnosť Orange Slovensko s počudovaním vníma reklamnú kampaň vysielanú v televízii od 30.7.2003 a ktorá od dnešného dňa začala aj v printových médiách. Postup zadávateľa tejto reklamy považuje za nevhodný a hrubým spôsobom zasahujúci do práv spoločnosti Orange Slovensko. Spoločnosť Orange Slovensko v súvislosti s touto kampaňou podnikne preto všetky právne kroky na ochranu svojich práv."

Skryť Vypnúť reklamu

Kde sa dvaja bijú, tretí sa smeje
Zvláštne na celej situácii je, že Slovenské telekomunikácie zatiaľ podľa našich informácií podnikli kroky iba proti spoločnosti Orange. EuroTel, ktorý na trh uviedol veľmi podobný program 20 + 20 Viac ostal v celom spore ako tichý pozorovateľ. Aký cieľ teda sledujú Slovenské telekomunikácie, ktoré majú v EuroTeli obchodný podiel?
Juraj Droba, riaditeľ pre vonkajšie vzťahy odmietol pre SME celý spor medzi Slovenskými telekomunikáciami a Orange komentovať. O programe 20 + 20 Viac povedal: "Náš program je vo svojom segmente najvýhodnejšou alternatívou na trhu. Marketingová komunikácia poukazuje na výhodnosť našej ponuky a je v súlade so zákonom."
Napriek tomu nie je vylúčené, že Slovenské telekomunikácie napokon podajú aj podnety na prešetrenie EuroTelu. Celý spor Slovenských telekomunikácií s Orange totiž nie je iba o nevhodne zvolenej reklamnej kampani, ale aj o tom, že ST napadli na Protimonopolnom úrade ceny, za ktoré Orange službu prevádzkuje. Bude zaujímavé sledovať, ako sa Protimonopolný úrad zachová...

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Prieskum dôveryhodnosti politikov agentúry Focus, september 2021.

Dôveryhodnosť Čaputovej od začiatku roka klesá.


2 h
Peter Sagan.

Sledujte s nami online prenos z MS v cestnej cyklistike 2021.


Sportnet 6 h
Peter Schutz

Slovensko potrebuje aj zjednocovanie nepopulistického straníckeho drobizgu.


1 h

Neprehliadnite tiež

Technologický podcast Klik.

Komentovaný prehľad technologických správ.


a 2 ďalší 25. sep
Severoatlantické dýzové prúdenie.

Polárny prúd spôsobuje aj záplavy.


24. sep

Inzercia - Tlačové správy

  1. Maurícius vás nenechá chladnými. Za akými miestami sa vybrať?
  2. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem
  3. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho
  4. Znalec slovenského brandy
  5. Poznáte všetkých TOP 10 Bratislavy?
  6. Naša klimatická zmena: Návod ako pomôcť pri záchrane planéty
  7. Školy sa znova môžu zapojiť do zberu starých mobilov
  8. Sledujte naživo pokusy so slovenskými výskumníkmi
  9. Slováci ochutnali vegánske bagety. Chutili im?
  10. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet
  1. Zateplenie šikmej strechy PUR penou či minerálnou vlnou?
  2. Ako uľahčiť opatrovanie seniorov doma
  3. Samočistiace vypínače chránia pred infekciami
  4. Ako zvýšiť produktivitu vašej prevádzky?
  5. Hobbymarket OBI predstavil nový koncept predajne v Michalovciach
  6. Aktuálne radarové a slovenské hlásenia v autokamere?
  7. Tesco announces net-zero target of 2035 for its operations
  8. Granátové jablko prekvapí vás chuťou i aktívnymi látkami
  9. Lekárska prehliadka pre cudzincov je v Nitre, aj bez objednania
  10. Tento výťah si poradí aj s tým najužším schodiskom
  1. Sledujte naživo pokusy so slovenskými výskumníkmi 6 969
  2. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho 5 972
  3. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov 4 625
  4. Zateplenie strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 4 157
  5. Maurícius vás nenechá chladnými. Za akými miestami sa vybrať? 4 109
  6. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem 3 569
  7. Zodpovedné investovanie praje budúcnosti a je fér 3 503
  8. Slováci ochutnali vegánske bagety. Chutili im? 3 477
  9. Poznáte všetkých TOP 10 Bratislavy? 3 114
  10. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet 2 909
Skryť Zatvoriť reklamu