SME
Piatok, 30. október, 2020 | Meniny má Simon, SimonaKrížovkyKrížovky
OPERÁTORI V ÚLOHE KOMIKOV: TENTORAZ BAVIA VEREJNOSŤ ST

DOPLNENÉ! Slovenské telekomunikácie vyrážajú do protiútoku

Po včerajšej tlačovej správe, v ktorej Slovenské telekomunikácie komentujú kroky spoločnosti Orange sa v slovenských médiách objavil ďalší úsmevný spot ...

Po včerajšej tlačovej správe, v ktorej Slovenské telekomunikácie komentujú kroky spoločnosti Orange sa v slovenských médiách objavil ďalší úsmevný spot doplnený plošnou inzerciou v najväčších slovenských denníkoch.
Tentoraz sú však autorom Slovenské telekomunikácie.


Printová kampaň

Vizuál inzerátu je nápadne podobný grafickému dizajnu, ktorý používa spoločnosť Orange.
Na čiernom pozadí je bielym písmom veľký nápis: "Nenechajte sa dobehnúť. Nie je všetko jasné, čo je oranžové."
Zadávateľa inzerátu nie je možné identifikovať, chýba na ňom akýkoľvek vysvetľujúci text, alebo označenie Slovenských telekomunikácií.

Skryť Vypnúť reklamu

Televízny spot je veľmi podobný: na čiernom pozadí sa zjaví biely text "Nenechajte sa dobehnúť" sprevádzaný čítaným textom: "Nenechajte sa dobehnúť. Ak vám istý mobilný operátor hovorí o výhodnosti, nemusí to byť pravda. Nie je všetko jasné, čo je oranžové." Na konci spotu sa objaví oranžový text "Nie je všetko jasné, čo je oranžové".
Ani televízny spot nie je nijak označený a divák nerozpozná, kto je zadávateľom. V bloku televíznych reklám sa pritom stala kuriózna situácia - po tomto spote televízia zaradila riadne označený spot Orange.

K aktivite Slovenských telekomunikácií sa vyjadril hovorca spoločnosti Orange Peter Tóth: "Spoločnosť Orange Slovensko s počudovaním vníma reklamnú kampaň vysielanú v televízii od 30.7.2003 a ktorá od dnešného dňa začala aj v printových médiách. Postup zadávateľa tejto reklamy považuje za nevhodný a hrubým spôsobom zasahujúci do práv spoločnosti Orange Slovensko. Spoločnosť Orange Slovensko v súvislosti s touto kampaňou podnikne preto všetky právne kroky na ochranu svojich práv."

Skryť Vypnúť reklamu

Kde sa dvaja bijú, tretí sa smeje
Zvláštne na celej situácii je, že Slovenské telekomunikácie zatiaľ podľa našich informácií podnikli kroky iba proti spoločnosti Orange. EuroTel, ktorý na trh uviedol veľmi podobný program 20 + 20 Viac ostal v celom spore ako tichý pozorovateľ. Aký cieľ teda sledujú Slovenské telekomunikácie, ktoré majú v EuroTeli obchodný podiel?
Juraj Droba, riaditeľ pre vonkajšie vzťahy odmietol pre SME celý spor medzi Slovenskými telekomunikáciami a Orange komentovať. O programe 20 + 20 Viac povedal: "Náš program je vo svojom segmente najvýhodnejšou alternatívou na trhu. Marketingová komunikácia poukazuje na výhodnosť našej ponuky a je v súlade so zákonom."
Napriek tomu nie je vylúčené, že Slovenské telekomunikácie napokon podajú aj podnety na prešetrenie EuroTelu. Celý spor Slovenských telekomunikácií s Orange totiž nie je iba o nevhodne zvolenej reklamnej kampani, ale aj o tom, že ST napadli na Protimonopolnom úrade ceny, za ktoré Orange službu prevádzkuje. Bude zaujímavé sledovať, ako sa Protimonopolný úrad zachová...

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Premiér Igor Matovič a minister obrany Jaroslav Naď.
Prezidentka Zuzana Čaputová na stretnutí s náčelníkom generálneho štábu Danielom Zmekom a veliteľom operácie Spoločná zodpovednosť Ivanom Pachom.
Cynická obluda

Banzai!

Do plošného testovania ostáva pol dňa a stále je len 60% potrebných zdravotníkov. Vedenie nariadilo neustupovať.

Testovanie v Dolnom Kubíne.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť
  4. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  5. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  6. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  7. Magazín SME Ženy už v predaji
  8. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  9. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  10. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  1. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  2. O prenájom auta majú čoraz väčší záujem aj malé firmy. Ušetria
  3. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  4. Magazín SME Ženy už v predaji
  5. SPS ukončí rok miliónovými investíciami
  6. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  7. Trh s elektromobilmi stagnuje. Kríza by mu mohla pomôcť
  8. Fakulta drží tempo so súčasnými i budúcimi trendmi
  9. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  10. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 36 440
  2. Aplikáciu tohto Slováka používajú v 150 krajinách. Ako začínal? 24 645
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 17 739
  4. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 17 304
  5. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 17 026
  6. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť 15 519
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 12 412
  8. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi? 12 231
  9. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 344
  10. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 11 238