SME

DOPLNENÉ! Slovenské telekomunikácie vyrážajú do protiútoku

Po včerajšej tlačovej správe, v ktorej Slovenské telekomunikácie komentujú kroky spoločnosti Orange sa v slovenských médiách objavil ďalší úsmevný spot ...

Po včerajšej tlačovej správe, v ktorej Slovenské telekomunikácie komentujú kroky spoločnosti Orange sa v slovenských médiách objavil ďalší úsmevný spot doplnený plošnou inzerciou v najväčších slovenských denníkoch.
Tentoraz sú však autorom Slovenské telekomunikácie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Printová kampaň

Vizuál inzerátu je nápadne podobný grafickému dizajnu, ktorý používa spoločnosť Orange.
Na čiernom pozadí je bielym písmom veľký nápis: "Nenechajte sa dobehnúť. Nie je všetko jasné, čo je oranžové."
Zadávateľa inzerátu nie je možné identifikovať, chýba na ňom akýkoľvek vysvetľujúci text, alebo označenie Slovenských telekomunikácií.

SkryťVypnúť reklamu

Televízny spot je veľmi podobný: na čiernom pozadí sa zjaví biely text "Nenechajte sa dobehnúť" sprevádzaný čítaným textom: "Nenechajte sa dobehnúť. Ak vám istý mobilný operátor hovorí o výhodnosti, nemusí to byť pravda. Nie je všetko jasné, čo je oranžové." Na konci spotu sa objaví oranžový text "Nie je všetko jasné, čo je oranžové".
Ani televízny spot nie je nijak označený a divák nerozpozná, kto je zadávateľom. V bloku televíznych reklám sa pritom stala kuriózna situácia - po tomto spote televízia zaradila riadne označený spot Orange.

K aktivite Slovenských telekomunikácií sa vyjadril hovorca spoločnosti Orange Peter Tóth: "Spoločnosť Orange Slovensko s počudovaním vníma reklamnú kampaň vysielanú v televízii od 30.7.2003 a ktorá od dnešného dňa začala aj v printových médiách. Postup zadávateľa tejto reklamy považuje za nevhodný a hrubým spôsobom zasahujúci do práv spoločnosti Orange Slovensko. Spoločnosť Orange Slovensko v súvislosti s touto kampaňou podnikne preto všetky právne kroky na ochranu svojich práv."

SkryťVypnúť reklamu

Kde sa dvaja bijú, tretí sa smeje
Zvláštne na celej situácii je, že Slovenské telekomunikácie zatiaľ podľa našich informácií podnikli kroky iba proti spoločnosti Orange. EuroTel, ktorý na trh uviedol veľmi podobný program 20 + 20 Viac ostal v celom spore ako tichý pozorovateľ. Aký cieľ teda sledujú Slovenské telekomunikácie, ktoré majú v EuroTeli obchodný podiel?
Juraj Droba, riaditeľ pre vonkajšie vzťahy odmietol pre SME celý spor medzi Slovenskými telekomunikáciami a Orange komentovať. O programe 20 + 20 Viac povedal: "Náš program je vo svojom segmente najvýhodnejšou alternatívou na trhu. Marketingová komunikácia poukazuje na výhodnosť našej ponuky a je v súlade so zákonom."
Napriek tomu nie je vylúčené, že Slovenské telekomunikácie napokon podajú aj podnety na prešetrenie EuroTelu. Celý spor Slovenských telekomunikácií s Orange totiž nie je iba o nevhodne zvolenej reklamnej kampani, ale aj o tom, že ST napadli na Protimonopolnom úrade ceny, za ktoré Orange službu prevádzkuje. Bude zaujímavé sledovať, ako sa Protimonopolný úrad zachová...

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Týždenný podcast o novinkách z vedy.


a 3 ďalší
Ilustračné foto.

Umelcov otrávil trend štartovacích balíčkov.


10

Po príchode Muska polovica používateľov obmedzila používanie siete X.


8
Podcast Klik

Komentovaný prehľad technologických správ.


a 2 ďalší

Komerčné články

  1. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  2. Plátené tašky a opakované použitie
  3. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  5. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  6. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  7. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  1. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  2. Plátené tašky a opakované použitie
  3. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  4. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  5. Nespoliehajú sa na štát, ale na vlastné sily
  6. Digitálna bezpečnosť opäť v centre pozornosti
  7. Takto chutí zlato
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 7 944
  2. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 5 988
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 4 114
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 3 851
  5. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 709
  6. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna 3 615
  7. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 2 277
  8. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd 2 216
SkryťZatvoriť reklamu