Štúdia, ktorá bola realizovaná na vzorke 3553 domácností, ďalej uvádza, že počet domácností pripojených na internet sa v decembri 2000 zvýšil na 4,7 milióna oproti 3 miliónom v roku 1999. Internetový trh tak začína vo Francúzsku dozrievať: menia sa návyky spotrebiteľov i používanie internetu. Až 58 percent pripojení sa uskutočňuje doma, 60 percent internautov sú muži a väčšina býva v aglomeráciách s viac než 100 tisíc obyvateľov, pričom asi tretina (32 percent) priamo v regióne Paríža.
Podobne ako v okolitých krajinách sa vo Francúzsku demokratizuje prístup na sieť: tretina internautov (33 percent) má mesačný príjem nižší ako 1500 eur, pričom pred rokom ich bolo 27 percent. V porovnaní s inými európskymi krajinami sa však znižuje počet internautov starších ako päťdesiat rokov: medzi januárom a decembrom 2000 ich počet poklesol zo 17,2 percenta na 15,7 percenta. Anketa ukázala, že Francúzi strávia surfovaním menej času ako ich susedia v priemere 6,2 hodiny mesačne (pred rokom 4,3 hodiny). V Španielsku je to až 8,7 hodiny a v Nemecku 6,8 hodiny. Strávený čas je ovplyvnený najmä tým, že vo Francúzsku ešte nie je príliš rozvinutý spôsob pripojenia sa na internet s neobmedzeným časom konzultácie, uviedol Bernard Ochs, viceprezident NetValue, pričom dodal, že momentálne má takéto pripojenie len 6 percent domácnosti. Predpokladá sa, že sa toto číslo bude zvyšovať, pretože v tomto roku viaceré spoločnosti uviedli na trh výhodné pripojenie na internet normo.
Nezávisle od vekovej hranice, väčšina času strávená na internete (54,7 percenta) je venovaná písaniu elektronickej pošty (e-mail) alebo posielaniu elektronických správ (e-message). Francúzi však v roku 2000 objavili audiovizuálne možnosti internetu, ktorých používanie sa zdvojnásobilo. Spomedzi najčastejšie používaných stránok najväčšiu popularitu si získala Napster, kde si možno zatiaľ zadarmo stiahnuť hudbu.