Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vodné medvedíky vzdorujú smrti vďaka špeciálnej ochrane DNA (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

jaaj ten slepy neriadeny prirodny proces... dokaze uplne vsetko... vymysli sofistikovanu ochranu proti radiacii, potom vymysli system kontroly intergrity DNA molekuly ... atd, atd...

chcel by som mat dnes taku silnu vieru v nahodne mutacie ako ma ateista...

Prečo by mal mať ateista vieru ?
Nedokážeš prijať fakt, že racionálne tvory s IQ nad 80 vieru v nadprirodzené bytosti nepotrebujú ?

ale ateista nie je racionalny tvor... ani trochu....

Vyslo teraz, Maj 2019:

David Gelerntner, Professor of computer science, YALE university

"Giving up Darwin"

Ale je. Je racionálnejší, inteligentnejší. Je to iný druh.

to ano... ateista racionalnejsi druh :)

ateista, ktory v 21. storoci veri, ze autonomne samonavigujuce lietajuce systemy sa poskladaju same bez inziniera... tomu verit v 21. storoci, to je velmi racionalne....

hej ty novak

coze tam nejaky samonavigujuci lietajuci system ale vam ultra hlboko veriacim sa oltarne hostie zazracne menia na ludske srdcove tkanivo ! co ty na to ty veriaci racionalista ? tvlux.sk/archiv/play/19786
PS pre vanema : chcel by som mat dnes tolko penazi ako velku ma vieru taky fanaticky zaslepeny nabozensky veriaci v zmrtvychvstanie a premeny oltarnych hostii na srdove bunky -) asi to bude nejaka nenahodna mutacie v krestanskom genome ako ma teista...

- ateista verí že Boh neexistuje, toto svoje tvrdenie nevie dokázať, ergo je veriaci
- veriaci verí že Boh existuje, toto svoje tvrdenie nevie dokázať

- ateista verí, že z ničoho vzniklo niečo
- veriaci verí v prvotnú príčinu, v Boha

- ateista sa nikdy nedozvie odpoveď na svoje otázky, pretože vznik života nikdy nebude dokázaný
- veriaci nehľadá odpoveď na vznik života, pretože už ju má

- veriaci vie preukázať na základe filozofie a logiky existenciu Boha
- ateista nevie preukázať neexistenciu Boha

kto je viac veriacim?

*Vznik života nikdy nebude dokázaný* - Ako vies?

*veriaci vie preukázať na základe filozofie a logiky existenciu Boha* - Nevie.

máš tam podstatnú "chibu"...

.. v slove "kretan" má byť namiesto písmenka a písmenko é.

sopka...

samozrejme ze kazdy jeden ateista je veriaci :)))

s jednym rozdielom:

my co verime v Stvoritela / Dizajnera /Inziniera, nasa viera dava v 21. storoci zmysel. Technologie 21. storocia sa technologiam pouzitych v biologii ani NEPRIBLIZUJU.... (kedy sa nieco postavi same ? automatizovane...kedy sa bude nejaky ludsky vyrobok automaticky udrzovat, opravovat, po dobu napr. 100 rokov, v pripade zraloka, 400 rokov ) :)))))))))))

na druhej strane je tu potom veriaci ateista ako si ty... veriaci ateista, ktory v 21. storoci veri teorii absolventov studia prirodnych vied (biologom), ktori bez hanby v 21. storoci tvrdia, ze autonomne samonavigujuce lietajuce systemy, sa poskladali uplne same, bez vedomosti inziniera ... a ze vraj sa to nestalo raz, ale hned niekolko krat opakovane v pripade hmyzu, dinosaurov, vtakov, cicavcov :))))))))))))))))))))))))))))

A ze kto veri na zazraky :))))))))))))))))))))

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)

* alebo sopka, chces zvysit stavku na 100,000 EUR ?

ale to by sme uz museli notarovi, aby si ma ako typicky ateista nejako neoklamal...

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)

*ateista verí že Boh neexistuje* - Nespravne. Spravne to je takto: ateista neveri, ze Boh existuje. - ak sa hráme o slovíčka, máš pravdu, ale významovo je to isté - ako veriaci nevie dokázať esxistenciu Boha, tak ateista nevie dokázať neexistenciu Boha

*ateista verí, že z ničoho vzniklo niečo* - Ateista v to nemusi verit, kludne moze verit ze vzdy existovalo nieco. - vidíš a tu píšeš že ateista verí v niečo a to niečo je pre kresťanov Boh, pre moslimov Alah, pre niektorých ľudí prvotná myšlienka, príčina atd je jedno ako to nazveš

*Vznik života nikdy nebude dokázaný* - Ako vies - logicky vždy bude niečo predtým, nikdy sa nedostaneme na začiatok/počiatok, predpokladáme ako vznikol život na zemi, predpokladáme ako vznikol vesmír ale nevieme čo bolo pred vznikom vesmíru, čo spôsobilo vznik vesmíru, možno raz na to prídeme ale nebudeme vedieť čo bolo predtým, vždy bude otázka čo bolo predtým

*veriaci nehľadá odpoveď na vznik života, pretože už ju má* - Nema, len veri ze ma.- tak ako ateista

*veriaci vie preukázať na základe filozofie a logiky existenciu Boha* - Nevie. - vie, nie každý ale vie, naštuduj, existuje množstvo ľudí, vedcov, ktorí veria v prvotnú príčinu (Boha, nazvi si to ako chceš) a vedia odôvodniť jeho existenciu na základe logiky

*ateista nevie preukázať neexistenciu Boha* - A kretan nevie preukazat neexistenciu spagetoveho monstra. - nevie, a preto ateista je tiež veriaci,ak by jeho názor bol založený na dôkaze, tak ho preloží, lenže ten dôkaz nemá a nikdy mať nebude, takže bude veriť,

*kto je viac veriacim?* - Synonymum pre ateistu je aj bezverec/neveriaci, to by ti mohlo napovedat aka je spravna odpoved :) - mýliš sa, bezverec ho volali preto, že neveril na náboženstvo, aj moslimovia volali kresťanov neveriaci a a kresťania moslimov pohania, ale oni sú veriaci, tak ako ateisti, jedni veria, iní neveria, nik však nevie dokázať vedeckými dôkazmi v našom ponímaní existenciu alebo neexistenciu,ergo všetci v niečo veria

*ako veriaci nevie dokázať esxistenciu Boha, tak ateista nevie dokázať neexistenciu Boha* - Spravne.

*ale významovo je to isté* - Viera v neexistenciu boha nie je vyznamovo to iste ako neviera v existenciu boha. "Verit" je cinnost/presvedcenie, "neverit" nie. Neverit v boha moze (resp. musi) aj clovek, co sa s predstavou boha nikdy nestretol a nepozna ju, taky clovek nemoze verit v neexistenciu boha.

*vidíš a tu píšeš že ateista verí v niečo* - Ateista moze verit v cokolvek okrem boha/bohov. Ale tiez nemusi verit vobec v nic.

*možno raz na to prídeme* - No vidis, mozno raz prideme na to ako vznikol zivot.

*Nema, len veri ze ma.- tak ako ateista* - Ateista nemusi verit, ze ma nejaku odpoved na vznik zivota. Moze povedat "neviem".

*vedcov, ktorí veria a vedia odôvodniť* - Verit a vediet logicky odovodnit neznamena preukazanie existencie.

*ateista je tiež veriaci,ak by jeho názor bol založený na dôkaze* - Ateista netvrdi ze boh neexistuje, len neveri ze existuje.

*nik však nevie dokázať vedeckými dôkazmi v našom ponímaní existenciu alebo neexistenciu,ergo všetci v niečo veria* - Ty veris v neexistenciu spagetoveho monstra? Veris tiez, ze neexistuje magicky jednorozec na Plute? A co lesne vily, vodnici, elfovia? Kolko tych vier mas? Rozpravkovych postaviciek a roznych absurdnych vymyslov su miliardy. Neunavuje ta mat tolko vela vier - tolkokrat verit ze neexistuje hento a tamto? Verit v neexistenciu niecoho a neverit v existenciu niecoho je velky rozdiel.

ad 2 / nemôže, ak je ateista a verí vo vedecký pokrok (čo nemusí) tak musí prijať fakt počiatku času.
ad 3/ ani ty nevieš či bude, alebo nie
ad 4/ má
ad 5/ verí v to že vie, ty veríš, že nevie
ad 6/ to je len sémantika

2/ Tak najprv napises, ze nemoze, a potom si to sam zrozporujes tym ze nemusi verit vo vedecky pokrok. A za druhe, ateistova akceptacia vedeckych poznatkov o vzniku vesmiru je kvalitativne nieco uplne ine ako veriaceho nepodlozena nabozenska viera o vzniku vesmiru.

3/Spravne, netvrdil som opak.

4/Nema

5/"verí v to že vie" - Ak v to len veri, tak to znamena, ze to v skutocnosti nevie.

6/Semantika(vyznam slov) nie je nepodstatna.

ad 2/ v čom je problém? Len pripúšťam možnosť, že nie každý ateista verí vo vedecký pokrok. Extrém: niektorí ateisti veria v plochozem.

Ved ja tiez pripustam takuto moznost, a preto neplati to tvoje "nemoze", ze ateista nemoze verit, ze vzdy existovalo nieco. Ateista kludne moze verit, ze ziaden pociatok casu nikdy nebol.

1 2 3 > >>