Štvrtok, 12. december, 2019 | Meniny má Otília

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Borofén je nový grafén. Materiál má ešte lepšie vlastnosti (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

parada, napredujeme

Tento borofen nebol vyrobeny na Slovensku.

Hodnoť

Navyše, je výborným tepelným a elektrickým vodičom a dokonca je aj supravodičom. Znamená to, že kladie prakticky minimálny odpor pri prechode prúdu a neuvoľňuje žiadne teplo, čím sa nestráca energia.

Takže presne nulový je oddnes "prakticky minimálny"...?

Asi niečo ako ideálna kvapalina a jej stlačitelnosť.

aktualne je vlastne urcite

prakticky minimalny.

Hodnoť

Švédom spadol kameň zo srdca. Nemusia si lámať hlavu komu dať Nobelovú cenu za fyziku. Za grafén bola udelená Nobelový cena, i keď sa nedá realizovať v praxi. Pravdepodobne Nobelov výbor zanikne, lebo vo fyzike sa už rodia iba samé nepoužiteľné nezmysly, ktorých pravdivosť je doložená iba krkolomným matematickým aparátom a ďalej už nič.

Súčasná veda vykazuje úspechy iba výsledkami z výskumu činných dier, tmavej energie a tmavej hmoty, ktoré sú opísané matematicky, ale experimentálne kde nič tam nič. Čím viac peňazí pôjde do vedy, tým viac čiernych dier vedci objavia + v praxi nepoužiteľné materiály.

Veru, materialovy vyskum sa velmi nehybe. Jedina vynimka je cina.

Ci to nebude tym, ze prebujneny patentovy system umoznuje firmam zamknut si skoro akukolvek molekulu pre seba na nekonecnu dobu, zatial co cina na zapadne patenty viac-menej kasle ...

Hej hej, lebo oslobodit sa od nutnosti investicii do vlastneho vyskumu a know how, ale zhrabnut si za to vsetky zisky je take cinske a prospesne. Pre nich a pre zakaznika, vsakze. Len pre toho povodneho "vyskumnika" nie. To je take slovensky kratkozrake. Len aby potom mali od koho ti cinania co kradnut.

Počuj, "Nostradamus", činne diery ešte len čakajú na svoje objavenie

hovoris, ako by si mal

v hlave ciernu dieru.

takze

vymysleli skvely grafen, ktory ale nema vyuzitie, lebo...
teraz ho nahradi este lepsi borofem, ktoreho prakticke vyuzite bude ako u grafenu, ba este lepsie :-))

uz len doladit, smer je spravny

To je nič,

"NAŠI" ľudia objavili alobalofén, ktorý nie je patentovaný a má v celom svete veľmi široké použitie.
Zase sú vo svete aj sofistikovanejšie podoby napr. lobovaniefén :-)

jedine

kulmafén ma ake take pouzite.....

...

Tak zatial mamr aspon ibuprofen...

Ale veď

moja žena stále požíva fén ?!

Hodnoť

či zariadení, ktoré nielenže dokážu energiu uchovať, ale aj vytvárať. - Ako sa da vytvorit energia ? Nie je to tak ze da sa len zmenit forma energie ?

Z hmoty