Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Naši predkovia mali prstov viac, prečo ich máme len päť? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 > >>

Dobre vedieť. Stačí aktivovať existujúci

gén, a je to.

Obvoďák predpíše aktivátor rastu zubov (ten čo funguje v siedmom roku) a v tridsiatke vám vypadajú a narastú zuby. Zubárske vŕtačky pôjdu do múzea. Aj iné poškodené orgány (propitý játra, utrhnutá končatina) sa budú nahradzovať "dorastaním".

No zas neviem ci by to bolo tak skvele, aby ti v 30-ke komplet povypaduvali zuby jak decku...
Len si to predstav chodit par rokov `strbavy`, aj ked mnohi su beztak strbavi trvalo pretoze o nejaky ten zub uz dosli! :o))))

ten názov génu

som prečítal ako hoax. Náhoda? :-)

Zuby nerastú. len sú v zálohe

Permanentné zuby zrazu nezačnú rásť v siedmom roku, pretože sa vyvinuli už počas tehotenstva a sedia v našej lebke poukladané ako lego nad mliečnymi zubmi, čakajúc na správny čas, kedy majú výjsť von. V siedmom roku tie permanentné zuby iba vytlačia tie detské. Deti majú pôvodne 20 zubov ktoré nahradí 32 trvalých zubov. Ilustrácia celého systému je tu:

.

Už ani srandu nerozoznáte ?

Smutné....

:-)

Najväčšia sranda je, že to vôbec nie je sranda:

..pomerne naturalisticka ilustracia :-)
(ale o to nazornejsia.. vid najma poziciu buducich trvalych "ocnych" zubov)

to by sa SMERakom kradlo,

keby mali viac prstov...

Hodnoť

cize ekvivalentom vztyceneho prostrednika by boli dvs vztycene prsty ? :)

MAdzi siedmimi prstami

by ostal uprostred len jeden ako teraz - prostredník.

pri siestich prstoch by to bol problem, pri siedmich ok. 😉

A bude horšie ,

ako trest oo bašovani smerakov narastie všetkým ktorí cucali viac prstov a anm ostatným ostane päť. A smeracky maser sa vrhne na esteticku medicínu rúk - a ak im budu naspäť dorastat kostialiky, má zabezpecenu prácu na desiatky rokov. No.

Hodnoť

aha, tak uz netreba nahodne mutacie :)))

to su novinky.

Uz staci zapnut / vypnut gen.

ano, vola sa to epigenetika. Posahani evolucionisti dostanu v najblizsich rokoch slusny zahul tieto veci vysvetlit aby to pasovalo na tie ich bajky.

Kdo ten vědecký materialismus

sleduje, tak se přitom královsky baví. Bohužel běžní ludkovia jen 50desátkrát za den zaznamenají, že evoluční myšlenka byla opat potvrzena, vědci říkají...

hehe :)))

presne tak, kralovska zabava :))

a s tym tempom ako genetika napreduje, este len ta spravna zabava zacina :)))

Mam tu nieco na pobavenie. Sleduj ako sa sami medzi sebou hadaju a este k tomu na verejnosti :))

Svetovo uznavany genetik, Craig Venter (ateista), ktory sekvenuje DNA od rana do vecera, mal v roku 2010 nasekvenovanych 60 milionov unikatnych sad genov. Tento vedec povie v pritomnosti dalsich vedcov ze "Strom zivota neexistuje, ze to je artefakt davnejsich vedeckych studii" a oni len sedia a mlcia :)) Ako pises. Velka zabava.

Venter na priklade s mycoplazmou Dawkinsovi vysvetli, ze tzv. "spolocny predok" je hlupost, ale Dawkins tento priklad uplne ignoruje a pyta sa dalej ako uplny hlupy :)))

Ak si to este nevidel, sleduj a pobav sa - len 2 minuty:

p.s.
Pre vsetkych ktorych tato tema zaujima, davam do pozornosti vybornu prednasku k vzniku zivota abiogenezou. Je to pomerne nove, Marec 2016. Pozor, velmi technicke.

Prednasa profesor chemie a TOP 10 chemik sveta James Tour,
drzitel 100+ chemickych patentov,
svetovy expert na nanotechnologie.

Sledujte, co si takyto expert mysli o tej rozpravke abiogeneze :)))

Zdravím

a děkuji, už jsem to shlédl a moc pěkné! Pěkné články jsou občas i na www.kreacionismus.cz

Inzinier

napriek tomu ze verim v stvorenie, musim konstatovat ze aj medzi kreacionistami je velmi vela imbe* c *ilov.

Som inzinier, a pozeram na rastliny, zvierata a ludi z hladiska inziniera.
A teda ze je na co pozerat :))

Vecsina evolucionistov / imb* e*cilov sa velmi snazi spochybnit dizajn cloveka, v zmysle aky je clovek nedokonaly :))

Biologovia si myslia, ze su chytrejsi ako my inzinieri :)) Nechcu vidiet, ze jeden velmi chytry inzinier zostrojil vsetko to co kazdy den studuju :))

V zivote nevystruhali ani drevenu panenku, ale nad ich aroganciou a hlupostou sa zastavuje rozum.

Typicky priklad inzinierskeho majsterstiku je system na prijem, spracovanie a interpretaciu vizualnej informacie. Schvalne hovorim o celom systeme:

- oko (objektiv + fotosenzor) (superrychly autofokus, automaticka expozicia tzn. otvaranie/zatvaranie clony podla intenzity dopadajuceho svetla, svetlocitlivost 1 foton, uzasny dynamicky rozsah, rozlisenie 550 megapixelov ....)

- ocny nerv

- mozog (obrazovy procesor, pocitac)

- a este taka inzinierska vychytavka:
stabilizator obrazu (vestibulo-ocular reflex)

Samozrejme retardovani evolucionisti uz davno prisli s 'akoze' vysvetlenim evolucie oka.

Ale ked im clovek polozi uplne zakladnu otazku, t.j. ako priroda sama dokazala chemicky namiesat fotocitlivy material ktory meni dopadajuce svetlo na elektricky signal, tak debata velmi rychlo konci.

Tu je velmi zaujimavy clanok na temu OKO + MOZOG

Ak niekto s technickych vzdelanim po precitani tohto clanku stale bude VERIT ze priroda dokazala sama bez inzinierskeho planovania a know-how v chemii zostrojit system oko+mozog, mal by vratit diplom a rychlo utekat psychiatrovi.

Možno

jste to trefil, že o tom mudrují lidé co mají humanitní vzdělání. Já jsem stavební inženýr a proto bych nikdy neřekl, že třeba mikrobi jsou primitivní. Kdysi jsem byl na takovém skautském táboře a dělali jsme tam pece na keramiku a pak vypalovali malé hrníčky a nikdy bych nevěřil jak je to náročné s tou technologií kterou měli k dispozici - zpětně jsem se jim omluvil, že jsem je považoval za hloupější než jsme dnes my.

inzinierske problemy

Kazdy den ma niekto oblbuje. Idem do obchodu, predavac ma oblbuje. Idem do banky, uradnik ma oblbuje. Idem do autoservisu, mechanik ma oblbuje. Kazdy den citam ako raz zase evolucia vyriesila zlozity inziniersky problem - a znova ma oblbuje neaky retardovany biolog ktory si mysli ze zozral vsetku mudrost sveta. A zasadne, vsetky tie ich rozpravky zacinaju od stredu, zaciatok vzdy preskocia :)))

Tych prikladov kde 'priroda' udajne sama vyriesila zlozite inzinierske problemy ma napada asi milion. Ale biologovia proste napisu - pozrite sa, co zase dokazala uzasna evolucia.

Mimochodom, dodnes nevysvetlili ani 'samovznik' pre zivot najdolezitejsej chemickej reakcie - FOTOSYNTEZY. V skutocnosti ide o SERIU sofistikovanych na seba NADVEZUJUCICH chemickych reakcii. A aj male decko vie, bez fotosyntezy, ziadny zivot.

Ale spet k inzinierskym problemom, spominali ste ze ste stavebny inzinier.

Biela velryba vazi 140 ton. Vobec nikto sa nezamysla, ako je mozne, ze jej telo drzi staticky pokope a pod vlastnou vahou sa nezborti. Jej zadna plutva pri plavani 'nadvihne' desiatky ton vody, ale plutva / kostra sa nezlomi.

Dynamicke zatazenie plutvy je este vecsi inziniersky problem ako len staticke zatazenie.

Nikto sa nezamysla ako sa prirode podarilo staticky spocitat kostru velryby a ako 'objavila' chemicky recept na hi-tech material kosti.

Kosti su pomerne lahke, pomerne pruzne, a tento material vydrzi tlak 10,000kg/ cm2 (stisk celusti bieleho zraloka).

Biolog povie, ze co to je ... to je malickost. Ved to je samozrejme :)))

Arogancia a sebavedomie evolucnym biologom nikdy nechybalo :)))

Najlepsie je, ze tento hi-tech material vznika pri telesnej teplote zivocicha :))) Netreba chemicke laboratorium so systemom skumaviek, horakov, chladniciek, vah, teplomerov atd...atd...

Takisto by som mohol spomenut keramicky material zubov.

Proste priroda nepotrebuje inziniera -statika, a nepotrebuje ani chemickeho/materialoveho inziniera.

Neriadene nahodne prirodne procesy si vystacia uplne same :))) Priroda nepotrebuje navstevovat predmet PRUZNOST/PEVNOST a NAUKU O MATERIALOCH :)))

Opakujem, ked chcete vyrobit neaky material, potrebujete skumavky, odmerky, horaky, chladnicky, miesacky, centrifugy, teplomery, vahy a celu vyrobu potrebujete do detailov naplanovat.

V jednom kroku sa pomylite alebo nedodrzite potrebne mnozsto, vahu, teplotu - a mozete vsetko hodit do kosa.

Nehovoriac o tom, ze chemici mixuju uz PREDPRIPRAVENE materialy ktore doda hotove neaka specializovana firma.

+

Este by som chcel spomenut dalsi hi-tech material, pavucinu.

Pavucina ma vecsiu pevnost v tahu ako ocel rovnakej hustoty. A najlepsie je, ze pavuk tento material chemicky namiesa pri TELESNEJ TEPLOTE, nepotrebuje vysoku pec :)))

A priroda zase, dokazala 'vyvinut' tento material bez know-how v chemii, a bez chemickeho inziniera.

A nielen ze znova 'uhadla' ten spravny chemicky recept, ale tento material rovno vyrobila :))) A zase, nepotrebovala ziadne know-how a chemicky labak - skumavky, horaky, miesacky, vahy :))

A uplne najlepsie je, ze si tento chemicky recept zapisala do sofistikovaneho uloziska dat - do DNA :)) Proste aby nezabudla :)))

A samozrejme aj DNA molekulu - sofistikovane ulozisko dat si priroda uplnou nahodou vyvinula sama :)) Aby mala kam ukladat tisicky chemickych receptov. Existuje 9 milionov znamych zivocichov, vcitane rastlin.

Kolko to je materialov? Kolko chemickych receptov? :)))

A tie tisicky materialov si proste priroda chemicky namiesala sama :))) Biologovia sice nemaju sajnu kde sa vsetky tie chemicke recepty vzali, ale vsetci su ohromne arogantni a sebavedomi :)))

Na priklade 140tonovej velryby, alebo niekolko-tonovych dinosauroch som naznacil velke problemy so statikou a dynamickym namahanim kostry.

Naznacil som obrovske technicke naroky na material kosti.

Ale biolog povie, ze to nie je problem, ze 140tonova velryba je nic :)) Ved to su roky evolucie :))) Oni su proste uplne retardovani....

A ked hovorime o hi-tech materiale kosti, treba este dodat, ze tento material sa dokonca sam opravuje :)) To by ma zaujimalo, ako 'priroda' vie, ze tento material podlieha opotrebeniu, a bolo by dobre ho opravovat :))) Podobne ako u DNA molekuly - priroda vie, ze DNA molekula chemicky degraduje, ze vznikaju mutacie pri DNA replikacii, tak si 'priroda' nahodou navrhla niekolko typov chemicky pokrocilych reakcii opravy DNA molekuly.

Ako hovorim, kazdy den ma niekto oblbuje. Ale najhorsie je, ze takto oblbuju deti v skole, ktore si potom myslia ze zlozite chemicke a inzinierske problemy sa casom vyriesia same :(