SME
Streda, 11. december, 2019 | Meniny má Hilda

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Londýn je zamorený viac ako Peking, Briti vinia Brusel (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Diesel do osobnych aut proste nepatri, aj ked sa TDIckari s vyrezanym DPF filtrom postavia na hlavu...Chrochtacka logika: usetrim 3e paliva na 100km, pravidelne preplatim x stoviek eur v servise.
Filozof zo stanicneho bufetu
Prakticka vyhodnost nafty vyplyva az z 3 `diskriminacii`-> -vyrazne nizsie DANOVE ZATAZENIE -vyssia hustota (neplati sa za kg ale liter) resp. obsah energie v litri (a teda este mensie danove zatazenie na mnozstvo energie) -detonacny sposob spalovania s vecsou energetickou ucinnostou (mensia tvorba tepla), takymto sposobom ale dokazu fungovat uz aj niektore benzinove auta s priamym vstrekovanim, ale castokrat vyzaduju PREDRAZENY N98 benzin (vyrobna cena vyssia o 1 cent, ale zas mastnejsie zdaneny) suma sumarum dane dane a zas dane a ich krive nastavenie sposobuju boom `chrochtakov` v osobnej doprave!!!
spc
Mne je to predsa jasne. Ale plne tvoj prispevok chapem. Je dolezite vysvetlovat fungovanie veci kralom a kralovnam vulgarnych zovseobecneni ktorych je net plny. Na druhej strane sa ta musim opytat ci mas dostatocne zasoby hrachu...
WildcatYXU
to o vyššej účinnosti diesla si tiež čítal?
nevolajte ma -ová!
<< < 1 2 3 4 5 6 7 > >>

 

Opat brutalne zovseobecnenie. Ucinnost akeho diesla v porovnani s akym benzinakom? V akych prevadzkovych podmienkach?
SPC nemoze mat dost hrachu. To je iste.
 

 

účinnosť abstraktného diesla oproti abstraktnému benzínaku... cítiš sa ako ťažký logik? http://sk.wikipedia.org/wiki/%...
 

 

No, ked snaha porovnavat zrovnatelne je priznak tazkeho logika, tak nim asi som. Ale stacilo mam dost krmenia trollov, takze supdo ignore. Pa.
 

 

milý ***** vyššia účinnosť diesla je dávno známky fyzikálny jav, takže tvoja predstieraná korektnosť je naozaj iba čistý trolling.
 

 

Aj som predpokladal, ze ti je to jasne - chcel som len obohatit prispevok `dodatkom` :o)
 

 

A ten hrach - mas ho dost?
 

 

nafta v motore hori, urcite nedetonuje.

howgh!
 

Noze nam daj

to porovnanie nakladov na servis, konkretne
 

 

no ja ti neviem, ale zatial auto s najmensimi nakladmi na servis bola nasa stara octavka jednotka SDI z rok2000. v podstate sa tam iba menil olej. takto to vydrzalo dost dlhe roky a vyse 400tis. km. Zatial co trebars honda benzinova toho v servise zozrala podstatne viac
 

 

No lenze SDI diesel este prave nemal tie nakladne kazove veci "modernych" traktorov: turbo, EGR, DPF/FAP, vysokotlakove piezoelektricke vstreky ... :)

Uplne zly priklad si dal.
 

 

no ale to mas tak, cim modernejsi motor tym viac veci na pokazenie. tak ako vtedy nemali dizlke turbo a dpf tak dnes maju uz aj benzinove motory turbo a katalizatory a rozne sondy atd. v podstate sa nic nezmenilo, lebo ako sa vyvijaju dizle sa vyvijaju aj benzinove motory. a spolahlivost v pomere je stale rovnaka. cerstvy zazitok, tento vikend som musel volat mobilny servis v rakusku na dialnici ked mi motor na benzinaku siel do nudzoveho rezimu, nakoniec to aj tak nevyriesili a dostal som nahradne vozidlo. zablokovana riadiaca jednotka, zatial presne nevedia dovod, lebo to co pisala opravili ale stav sa nezmenil...
 

 

LPG forever :D
 
Hodnoť

 

Na vine su aj ludia. Dnes je "in" mat "karu v plnej palbe v metle s tedeickom". A ak sa jedna o novy diesel tak k tomu treba jednym dychom dodat aj s "vypitvanym depeefkom, aby to menej zralo". Vzdy som tvrdil, ze pre majitelov dieselovych motorov by som vyhradil na cestach zvlastny pruh, aby si to navzajom pri jazde za sebou "uzili". Vysledok je jasny. Plucne choroby, astma a rakovina. Stare dobre benzinove atmosfery :-(
 

 

staré dobré benzínové atmosféry? tie by si radšej fetoval?
 

nefantaziruj

a prebud sa do dnesneho sveta
 

 

Aha, myslis do toho, kde si "čávo" kupi tedeicko a hned na nete hlada ***** ktory mu vyberie DPF-ko? A to aj napriek tomu, ze rocny najazd ma 15 tis.?Z vyfuku mu ide cista rakovina a ja mam toto potom dychat? Moja 1,6 atmosfera z roku 2005 s katalyzatorom a dvoma lambami je desat raz ekologickejsia ako vsetky tie "moderne" dieselove motory, ktore produkuju mikroskopicke ciastocky sadzi.
 

Myslel som realitu

Mal by si zmenit spolocnost s ktorou sa stykas, lebo stretnutia s cavami v tdi ti evidentne neprospieva. A este chemia. Tam su velke medzery.
 

 

Velmi rad sa Tebou necham poucit ohladom mojej chemie.
 
Hodnoť

haha Vivat EU

a jej hlupe ekologicke pravidla :D
 

 

takže najradšej by si to mal bez katalyzátora a s olovom?
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Tech