Utorok, 21. január, 2020 | Meniny má Vincent

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vedci objavili neviditeľnú galaxiu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

Ako zistili, že sa volá VIRGOHI 21?

To, že objavili novú galaxiu chápem, majú na to prístroje. Ale ako zistili, že sa volá VIRGOHI 21? :-)))))

P.S. Viem, že je to starý vtip, ale veď bude Silvester.

Aj Kolumbus nazval povodnych obyvatelov Severnej Ameriky Indianmi, no a prischlo im to, aj my by sme mali citlivo vyberat nazvy vesmirnych objektov, este ze ju nenazvali "pivo1" :)

cloaking device

zeby cloaking device nasich vyspelejsich susedov prestaval stacit?

Zasa vymysleli PTÁKOVINU len aby

si udržali teplé a dobre platené fleky.

a takych ako ty vymysleli aby to nebolo take lahke :)

V kazdom pripade, VIRGOHI 21 znie tak..., tak klingonsky...:)

Klingoni maju cloaking device, tak sa potom niet co cudovat, ze ju nevidno :)

nazov

Preco VIRGOHI21? Snad preto, ze je to len akronym pre rozsiahlu oblast neutralneho vodika, ktory sa oznacuje v astronomii ako HI (HII oznacuje uz excitovany vodik), pricom tato oblast sa nachadza v suhvezdi Panny (latinsky VIRGO) a bola objavena radioteleskopom na vlnovej dlzke 21 centimetrov.

sanky padli :)

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.

Ono to je casto tak, ze ked poslem do agentur nejaky text, zverejnia ho v uplne inej forme! Tak je to aj s prebranymi textami z inych zahranicnych webov.

Hodnoť

Zaujimave, ak si zafantazirujeme a

budeme vychadzat z predpokladu, ze podobne "neviditelne" galaxie mozu obyvat inteligentne bytosti, zlozene z "neviditelnej" hmoty, mozme predpokladat, ze uz davno chodia aj po nasej planete. Tieto objavy mozu sposobit pad mytov o "nadprirodzenosti" duchov a prizrakov, "tmavohmotacki" ***** si z niektorych z nas vystrelili, aspon ze im nechyba zmysel pre humor, aj ked je ten humor "tmavy"...:)

Rasizmus! Len preto, ze su neviditelni, nemusis im nadavat

keby tu chodili a boli z neviditelnej hmoty, ktora ako je zname ma fest silnu gravitaciu, tak nas asi budu negativne ovplyvnovat - pritahovat. Podla mna su skryty v pive, zato je v krcmach okolo neho zhrknutych tolko ludi:-)

Trosku uber toho fantazirovania.

"Neviditelna hmota" znamena len to, ze hmota nevyzaruje ziarenie vo viditelnom spektre, ked sa zahreje. Na objekt vzdialeny mnoho milionov svtelnych rokov si nemozes posvietit - preto ak sam nesvieti, je pre nas neviditelny.

ako s ulicami

Je to ako s ulicami. Len neviem ci sa po navsteve mimozemstanov bude tiez vsetko premenovavat. Hi.

JRD Bližšieho stretnutia tretieho druhu

Hodnoť

Koniec vedy sa priblíži l!!!

I keď by sa na prvý pohľad zdalo, že ide o silvestrovský žart, tak tomu tak nie je.

Veda so svojou bludnou diferenciálnou matematikou, a relativistickou fyzikov na Zemi už nič rozumného objaviť nevie. Na Zemi prírodoveda skončila. Preto sa vrhla na problémy hmoty, ktoré sú tak vzdialené, že ich existenciu nikto experimentálne nikdy neoverí na mieste činu.

No aj to posúvanie predmetov záujmu prírodovedcov má svoje hranice a to vzdialenosťou 15 miliárd svetelných rokov. Keď sa táto vzdialenosť vyčerpá, nové vedecké objavy budú možné iba vo sfére neviditeľnej hmoty. No a to bude aj prirodzený koniec činnosti bludných diferenciálnych matematikov a relativistických fyzikov.

Ten koniec sa týmto článkom priblížil.

Potom už nielen vedci, ale aj novinári si budú robiť srandu z laickej spoločnosti, z ktorej peňazí sa priživuje a plodia exaktne nepodložené horibilné fyzikálne a filozofické bludy.

1 2 3 > >>