Piatok, 18. október, 2019 | Meniny má Lukáš

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vedci našli gény zodpovedné za vysokú úmrtnosť na španielsku chrípku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.

Hodnoť:   mínus indicator plus

Tak chlapec bol zmazany :). Inak, ked sme pri tom kodexe...
"Absolútne neprípustné sú príspevky obhajujúce alebo podnecujúce násilie, fanatizmus, rasizmus, nenávisť ku konkrétnym ľuďom alebo ku skupinám obyvateľov, najmä k etnickým alebo náboženským skupinám..."
Myslim, ze toto by bolo veselo aplikovatelne na kopec clankov Hamas vs. Izrael... :).

Hodnoť:   mínus indicator plus

Tak to by sme museli najprv zakázať Talmud. Ak neveríš, preštuduj si ho. Aspoň sa už konečne my, turulovia, dozvieme aká je to nadrasa. Nežidia sú horší ako zvieratá a nezaslúžia si zľutovanie.

Hodnoť:   mínus indicator plus

Mohli by sa spraviť tagy, ktoré by boli v listboxe, hocikto si vyberie zo zoznamu a klikne OK. V zozname by boli veci ako rasizmus, to, proti čomu bojujú feministky, vulgarizmus, nacionalizmus, fašizmus atď atď... Pri príspevku by bol zobrazený izmus, ktorý ma najviac hlasov a ten istý by sa aj započítal do profilu diskutujúceho. Ak by sa diskutujúci chcel zbaviť označenia vo svojom profile za zástancu určitého názorového prúdu, tak by musel napísať článok - resp. rešerš o danej téme a po approvenutí človekom z hora by mu bola nálepka odstránená - alebo si ten človek jednoducho vytvorí novú identitu... Simple as hell :-)

Hodnoť:   mínus indicator plus

A preco by sa ten clovek ...

... chcel zbavit nalepky. Ja, napriklad keby som mal pri mojom nicku nalepku "Bojovnik proti feminizmu", by som bol na to maximalne hrdy :-)

Hodnoť:   mínus indicator plus

"to, proti čomu bojujú feministky" sme akurát na to prišli pri pive, že sexizmus :-)

To je len ...

... feministicky blud. Feministky bojuju hlavne o medialnu pozornost a rozlicne granty z nasich penazi na svoje financovanie :-)

Hodnoť:   mínus indicator plus

a samozrejme aj reklamizmus :)))) som si až potom dal zobraziť obsah čo som napísal ten objav storočia :)

Článok o ničom

Žiadna informácia, len kopa kecov. Ale život prispievateľov nie je ľahký, tak šťastný nový rok prajem.

Hodnoť:   mínus indicator plus

chcel si vedieť, že presne o ktoré gény

išlo? alebo fotka vírusu ti chýbala? :O

Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja by som najprv napisal kolko obeti bolo, podrobne opisal hroby a ze infekcia je este ziva a bla bla aby som vydesil ludi. Potom by sli tvoje obrazky virusu a potom nejake riesenie. Síce by to bola kačica, ale dalo by sa diskutovať.

Hodnoť:   mínus indicator plus

Dobre by urcite bolo aj pridat dake videa, ako sa ti ludia trapili, nejake obrazky masovych hrobov a pod. To by si nejaki masochisti zgustli.

...

ty si nejaky premudrely, co tak zrazu?

Hodnoť:   mínus indicator plus

diskusia sa tu asi nerozvinie

málokto vidí do danej problematiky

Hodnoť:   mínus indicator plus

Prečo nie? Akú rybu ste mali na vianoce? My nejakú novú, chutila ako ropa. Ale vraj každá ryba chutí ináč (ryba, blato, ropa, hovädzina).

Ako chutí ropa?

Hodnoť:   mínus indicator plus

Ochutnaj naftu, môžeš dochutiť benzínom. (tankisti vedia ako chutí :-)

takze uz na nom makaju

pre seriovu vyrobu.....

Hodnoť:   mínus indicator plus

opat zas clanok, ktoreho autor nema ani zakladne vzdelanie v odbore a je lenivy text pred uverejnenim konzultovat. RNA polymerase je celkom po slovensky RNA polymeraza a ze je to protein nie je ani tak zaujimave, ako to ze je to enzym, pomocou ktoreho sa replikuje RNA. a samozrejme to nie je nic vynimocne, podobnu vlastnost musi mat KAZDY RNA virus, pretoze tak sa rozmnozuje. takze podstata objavu ostala nam ubohym citatelom utajena ;)

Presne tak...

Vydat taky to clanok chce od autora odvahu. Myslel som ,ze CTK je na vyssej urovni...
Neznalym to nepovie nic, /nulova hodnota/, znalym tiez nic /nulova hodnota/. Clanok napisany asi pre "naplnenie planu". Rozuzlenie clanku, ktore hovori, ze TRI dolezite geny pri vir. span. chripky su zodpovedne za syntezu RNA polymerazy /autorovi ani trochu nevadi fakt, ze o tom nema ani sajnu a ani nehlada spravny preklad/ je uzasne. Vobec nevadi, ze tie geny s tou vlastnostou ma kazdy RNA virus.
Je to porovnatelne s podnadpisom "Kúpna sila eura je 30-násobne vyššia ako kúpna sila odchádzajúcej slovenskej koruny" zo vcerajsieho vydania sme. Az by clovek neveril...