Nádherný nadpis, ktorý takmer vôbec nesúvisí s článkom, ale nevadí, máme tu pre vás niečo úplne iné. Chcete sa dokonale strápniť? Istotne, mnohé scénky z nášho života nás stáli mnoho červenej farby na líčkach, ale tak efektne ako to spravil Pernell Harris, to nikdy nezvládneme ani my sami. Máme nového učiteľa a tak si vypočujme jeho príbeh. Jedného dňa v roku 2003 zaklopal vyššie menovaný pán na dvere komôrky Electronic Arts, kam prišiel s návrhom hry Heart of a Champion. Zástupcovia spoločnosti ponuku neprijali a všetko by bolo dávno zabudnuté, keby neimplementovali do nového Maddenu NFL 06 možnosť vytvorenia hráča a staranie sa o neho počas celej jeho kariéry. A to nahnevalo Pernella. Dokonca až tak, že sa obrátil na súd so žalobou krádeže nápadu. Ak náhodou neveríte vlastným očiam, pre istotu to zopakujem – krádeže nápadu. Práve vytvorenie playera a prežívanie jeho športových úspechov i neúspechov malo byť hlavným trhákom jeho hry. Lenže Pernell sa nebije len za vznešené ideály, ale medzi rečou spomenul niečo aj o finančnom vyrovnaní. Dobre, medzi rečou to nebolo, no nebudeme z P.Harrisa robiť zlého človeka. Tak ma teraz napadá, že moje myšlienky na vytvorenie real-time stratégie, s ktorými som vo Westwoode neuspel, by sa dali speňažiť. Alebo first-person akcie. Alebo...