Bratislava 1. augusta (TASR) - Vyše 35 % užívateľov internetu z Francúzska, Nemecka, Talianska, Španielska a Veľkej Británie je pripravených nakupovať automobily on-line.
Až 62 % opýtaných verí, že celosvetová sieť im ušetrí čas pri vyhľadávaní vozidiel a informácií o nich. Zatiaľ však málo z on-line surferov predpokladá, že internet im pri on-line nákupe auta ušetrí aj peniaze.
Ako z výsledkov výskumu spoločnosti Conspirit Research ďalej vyplýva, väčšina internetových užívateľov však celosvetovú sieť stále vníma ako prostriedok podpory predaja a získavania informácií, a nie ako miesto samotného nákupu.
Celkovo 30 až 40 % z užívateľov, ktorí kúpili alebo plánujú kúpiť automobil on-line, využíva internet aj na vyhľadávanie poistenia, lízingu, či inej formy splátkového predaja.