"Spôsob komunikácie medzi ľuďmi sa neustále vyvíja a my sa chceme prispôsobiť. Naša internetová stránka neponúka na prezentáciu nášho mesta také možnosti, ako nám poskytuje napríklad Facebook. Komunikácia s občanom je interaktívnejšia a dynamickejšia," poznamenal.
Stránka mesta na sociálnych sieťach má byť menej formálna ako oficiálna stránka radnice. "Výmena informácií je oveľa spontánnejšia a priamejšia. Chceme vytvoriť komunitu obyvateľov, ktorí sú angažovaní vo veciach verejných. Sme jedno z prvých miest, porovnateľnej veľkosti, ktoré vstúpilo do tejto sociálnej siete. Už v prvom týždni spustenia sme zaznamenali veľký záujem, fanúšikmi sa stalo viac ako 1 500 ľudí," podotkol Jozef Karika z oddelenia cestovného ruchu radnice.
Radnica chce rozvoju komunity napomôcť rôznymi súťažami o zaujímavé ceny. Fanúšikom mesta sa môže stať každý, kto na sieti vyhľadá stránku s označením Mesto Ružomberok. Prístup je možný aj cez mestské webové stránky.