Streda, 23. jún, 2021 | Meniny má SidóniaKrížovkyKrížovky

Videá zo Star Trek Online

Online podoba jedného z najznámejších a najobľúbenejších sci-fi svetov Star Trek nezomiera, ale postupne ožíva a rozkvitá. Po dlhých mesiacoch čakania prichádza Cryptic Studios s konkrétnymi ukážkami k Star Trek Online, ktoré ponúkajú pestrý pohľad na hrateľnosť.

Fanúšikovia hladní po vesmírnych bitkách v známom univerze si ale budú musieť ešte nejaký ten piatok počkať. Predbežný dátum vydania je stanovený na koniec tohto fiškálneho roku vydavateľa Atari. Najneskôr teda v posledný marcový deň budúceho roku. Zatiaľ si však môžete oddýchnuť a vychutnať si dve videá. Prvé ukazuje zostrihané zábery priamo z hrania.

Ocitneme sa nielen v nekonečnom vesmíre, ale aj ako jednotlivci na planétach. K vedeniu kozmického korábu sa dostaneme až neskôr. Druhý trailer sa venuje príbehovému pozadiu. Zdá sa, že Cryptic Studios spravili za takmer dva roky práce (pôvodne od roku 2004 do roku 2008 na hre pracoval vývojársky tím Perpetual Entertainment, ktorý však v januári 2008 skrachoval) celkom výrazný pokrok.

Zdroj:Fileshack

Sme pripravení na tretiu vlnu pandémie?

Salto Juraja Kucku po pamätnom góle do siete Španielska.

Slovensko v Španielsku nikdy nevyhralo. Stane sa malý zázrak?

Pavol Spál 23 h

Odpovede vedátorov na otázky poslucháčov.