Pondelok, 5. december, 2022 | Meniny má Oto

Videá zo Star Trek Online

Online podoba jedného z najznámejších a najobľúbenejších sci-fi svetov Star Trek nezomiera, ale postupne ožíva a rozkvitá. Po dlhých mesiacoch čakania prichádza Cryptic Studios s konkrétnymi ukážkami k Star Trek Online, ktoré ponúkajú pestrý pohľad na hrateľnosť.

Fanúšikovia hladní po vesmírnych bitkách v známom univerze si ale budú musieť ešte nejaký ten piatok počkať. Predbežný dátum vydania je stanovený na koniec tohto fiškálneho roku vydavateľa Atari. Najneskôr teda v posledný marcový deň budúceho roku. Zatiaľ si však môžete oddýchnuť a vychutnať si dve videá. Prvé ukazuje zostrihané zábery priamo z hrania.

Ocitneme sa nielen v nekonečnom vesmíre, ale aj ako jednotlivci na planétach. K vedeniu kozmického korábu sa dostaneme až neskôr. Druhý trailer sa venuje príbehovému pozadiu. Zdá sa, že Cryptic Studios spravili za takmer dva roky práce (pôvodne od roku 2004 do roku 2008 na hre pracoval vývojársky tím Perpetual Entertainment, ktorý však v januári 2008 skrachoval) celkom výrazný pokrok.

Zdroj:Fileshack

Počet ľudí na Zemi dosiahol osem miliárd.

a 3 ďalší 3. dec

Každomesačné rozhovorové vydanie podcastu Zoom.

a 1 ďalší 3. dec

Výsledky prieskumu poslucháčov podcastov 2022.

a 1 ďalší 2. dec