Štúdia skúmala obsah takmer 400.000 webových stránok, ktoré surferi v marci navštívili s použitím firefoxovského pluginu Ghostery. Vzorka teda nie je komplexná, reálne čísla môžu byť o čosi nižšie.
- Kódy systému merania návštevnosti Google Analytics sa nachádzali na 71% domén
- Kódy reklamného systému AdSense sú na 35% stránok
- Kódy systému DoubleClick sú na 26% webov
Spolu, vrátane rôznych witgetov a sociálnych funkcií služieb ako FriendConnect prúdia do Google informácie z 88% skúmaných domén. Google tak má prehľad o aktivite používateľov na týchto stránkach, konkrétne údaje o návštevnosti a ďalšie informácie.
"Netvrdíme, že Google tieto údaje zbiera a spája dokopy údaje z rôznych svojich služieb, hoci vieme, že má na to, aby to robil," napísali autori štúdie.