SME
Sobota, 19. jún, 2021 | Meniny má AlfrédKrížovkyKrížovky

Objem internetovej inzercie by sa mal v roku 2009 zvýšiť o tretinu

Internet je médium, ktoré zaznamenáva najväčší medziročný nárast objemu reklamy. Asociácia internetových médií predpokladá, že jej členovia v tomto roku utŕžia približne 32 miliónov eur.

BRATISLAVA. Internet je médium, ktoré zaznamenáva najväčší medziročný nárast objemu reklamy. "Na rok 2009 predpokladáme 30-percentný nárast tržieb v internetovej inzercii v porovnaní s vlaňajškom. Celková suma bude predstavovať približne 32 miliónov eur (964 miliónov Sk). Údaje od svojich členov o inzertných príjmoch za prvý kvartál momentálne zbierame," povedala pre TASR výkonná manažérka Asociácie internetových médií (AIM) Veronika Pizano.

V roku 2008 bol medziročný nárast objemu internetovej reklamy takmer 50-%. Investície na serveroch, ktoré prevádzkujú členovia AIM, dosiahli vlani 24,6 milióna eur (741,8 milióna Sk).

Skryť Vypnúť reklamu

"Hospodárska kríza ovplyvnila aj internetovú reklamu. Reklamný trh na internete stále rastie, ale nižším tempom ako vlani," dodáva Pizano.

Zadávatelia najčastejšie využívajú formu bannerovej reklamy, riadkovej a katalógovej inzercie. Formu internetovej reklamy je pre nich zaujímavá najmä pre nižšiu cenu, merateľnosť výsledkov a možnosť presne sa zamerať na stanovenú cieľovú skupinu zákazníkov.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Irena Matová počas pojednávania.

V kauze ostala jedna obžalovaná obeť.


2 h
Premiér Eduard Heger.

Najvyšší súd roztrhal verdikt Sabovej senátu na márne franforce.


17. jún
Víkendový výber SME

Pravidelná dávka víkendového čítania.


2 h
Znížiť regionálne rozdiely v očkovaní môže aj otvorenie čakárne pre deti nad 12 rokov. Čaká ich v nej už vyše desaťtisíc.

Rozdiely spôsobuje dostupnosť vakcín.


16. jún

Neprehliadnite tiež

Technologický podcast Klik.

Komentovaný prehľad technologických správ.


a 2 ďalší 29m
Leto zvyčajne vrcholí v prázdninových mesiacoch. Vplyvom zmeny klímy tropické dni prichádzajú už v júni. Na zábere Jarovecké rameno pri Bratislave počas horúceho dňa v auguste 2020.

Najteplejší jún bol v roku 2019.


8 h

Inzercia - Tlačové správy

  1. Blíži sa leto a s ním aj zvýšené utrácanie peňazí našimi deťmi
  2. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku
  3. Ako sa v lete správne starať o citlivú detskú pokožku?
  4. Crème de la crème po slovensky
  5. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový?
  6. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku
  7. Po Slovensku na motorke
  8. Jablone prinesú ovocie v podobe komfortného bývania
  9. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom
  10. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni?
  1. Posledné dni nešťastnej Anny Boleynovej
  2. Čo všetko je potrebné vedieť o ochrane očí počas leta
  3. Granátové jablko prekvapí vás chuťou i aktívnymi látkami
  4. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku
  5. Ako sa v lete správne starať o citlivú detskú pokožku?
  6. Driverama má strategické partnerstvo s nemeckým Stop + Go
  7. Správna strava po tréningu: Siahnite po 100 % smoothie a šťavách
  8. Zázračná škola so zelenou strechou
  9. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  10. Crème de la crème po slovensky
  1. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni? 27 697
  2. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom 11 736
  3. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi 9 133
  4. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový? 7 585
  5. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame 7 179
  6. Po Slovensku na motorke 6 278
  7. Developer Slnečníc postaví bývanie pri lese. S bazénom aj fitkom 5 287
  8. Ako sa z nenásytných Bödörovcov stal symbol oligarchie 4 994
  9. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020? 4 896
  10. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku 4 084