Hammerick na margo multiplatformového vývoja podotkol, že primárne sa musia vývojári sústrediť na PS3 verziu a keď bude hra bez väčších problémov stabilná na tomto systéme, ostatné konverzie už nebudú veľkým problémom. Dôvodom náročného vývoja je rozdelenie operačnej pamäti na dve časti, pričom napríklad Xbox 360 ju má jednoliatu. Práca s procesmi medzi dvomi pamäťami je nesmierne problematická a zbytočne predlžuje vývoj.
Samotné Sony reagovalo už dávnejšie tým, že keby bol vývoj hier na PS3 jednoduchý, čoskoro by dosiahla konzola svojho výkonového stropu – čo je trochu nešťastné prehlásenie vzhľadom na to, že 100% výkonu sa z PS3 ešte nikomu, ani po niekoľkých rokoch vydania konzoly, nepodarilo dostať. Hammerick ďalej dodal, že Xbox 360 je vlastne také hlúpejšie a výkonovo orezanejšie PC a keďže na osobné počítače je vývoj hier najjednoduchší, nie je problémom tvoriť projekty pre platformu od Microsoftu na rozdiel od tej pre Sony.
Nebudeme sa stavať na žiadnu stranu, no výrazný pokles exkluzívnych titulov vychádzajúcich pod značkou Sony a zdržania vydania niektorých konverzií o niečom svedčí.
Zdroj: Kotaku