Electronic Arts figuruje v tomto prípade výhradne ako vydavateľ, ktorý poskytol vývojárom všetky podklady pre hru, ktorá sa stala posledným veľkým hitom Bullfrogu. Uznávaných britských vývojárov na čele s Petrom Molyneuxom odkúpilo EA a tým pádom vlastne zaniklo. Väčšina tvorcov potom odišla s Petrom a založili Lionhead – z prostého dôvodu: nechceli byť pod tlakom veľkej spoločnosti. Čo sa napokon ukázalo byť nesmierne vtipné: Black & White a pokračovanie vydalo práve Electronic Arts a teraz je Lionhead nezávislým štúdiom Microsoftu.
Vráťme sa však k Dungeon Keeper Online. Tento projekt má tie najvyššie ambície, aby sa presadil hlavne na čínskom trhu, kde je po MMO tituloch obrovský dopyt. Môžeme už len dúfať, že v prípade úspechu by niekoho v Electronic Arts napadlo siahnuť po značke Dungeon Keeper ako schopnej a pustí sa do strategického pokračovania. Je tomu totiž už niečo cez desať rokov, čo sme sa naposledy bavili s Horny Reaperom v Dungeon Keeper 2. Spomienky na prvý diel, obetovanie žltých kuriatok alebo kutanie impov, kričanie Dark Mistress pri zabíjaní chrabrých hrdinov, ktorí sa rozhodli ukradnúť vám poklady z podzemia - tie sa tak jednocho vymazať z hlavy nedajú.
Zdroj: Kotaku