V Capcome sa však rozhodli, že nebudú len tak sedieť na zadku a fňukať, že im piráti robia zle. Chcú totiž bojovať proti rakovine herného trhu aktívnym spôsobom, digitálnou distribúciou. Christian Svensson z americkej pobočky konkrétne povedal: „Devil May Cry 4 sa v Amerike príliš nedarí, čakali sme lepšie predaje. Táto hra si to zaslúži, ale pirátstvo je všade. Chceme však tento problém riešiť. Už v prípade tejto hry som navrhol, aby bola predávaná formou digitálnej distribúciu, avšak japonský Capcom tento nápad zavrhol.“
„Do budúcnosti však plánujeme všetky hry vydávané v Severnej Amerike a Európe predávať cez širokú sieť kanálov digitálnej distribúcie. Pracujeme na tom už od minulého roku. Nič však teraz sľubovať nemôžem, vôbec sa tento plán nemusí uskutočniť,“ dodal Svensson. Je príjemné vidieť, že sa Capcom snaží ísť proti pirátom inou cestou, pre hráčov určite schodnejšou, než milión plus jedna protipirátska ochrana.
Zatiaľ sú však paradoxne proti ľudia v japonskej centrále, ktorí sa podobnému modelu distribúcie hier tvrdohlavo bránia. Je teda otázne, či sa budú snažiť vydavatelia udržať si väčší zisk na jednu predanú kópiu pri nižšom počte predaných kusov alebo sa vrhnú na digitálnu distribúciu, kde môžu ponúkať svoje projekty lacnejšie a zaobstará si ich legálnou cestou omnoho viac hráčov.
Zdroj: Kotaku, YahooMovie